Onko millaset ostosmahdollisuudet Kumkoyn alueella? Ostoskeskuksia tai kiinteähintaisia liikkeitä? basaareja varmaa eniten?
Millainen ranta on?
Side:Kumkoyn alue/ranta?
3
157
Vastaukset
- bh
Kiinteähintaiset liikeet kiinostaisi myös minua.
Ja onko kukaan ollut Kumkoyn alueella sijaitsevassa
hotellissa Sun Beach. AI on tilattu.Kokemuksia
olisi kiva lukea. - ehkä ilman AI:ta...
Itsekin katselin tätä hotellia, mutta kun luin tripadvisor ja holidaycheck kokemuksia niin päätin että ei kuitenkaan. Varsinkin AI näyttää olevan huono, niinkun usein on tämän luokan hotelleissa. En siis ainakaan ottaisi sitä. Jos haluaa tasokasta ruokaa ja juomaa saada AI:lla niin on kyllä otettava viiden tähden hotelli, muuten vaan pettyy.
- bh
Kiitos neuvoista,mutta ei voi enää perua kun on jo etumaksumaksettu.Ja diabetikkona ei niin hirveästi sitä ruokaa keralla tarvitsekaan,mutta useasti.Ompahan vaivattomampaa.
Täytyypä kertoa Alanyassa olimme vastaavan tasoisessa
hotellissa Al aterioinen ja kyllä olimme tyytyväisiä.
liekkö sitten iälläkin jo jotain merkitystä,ettei luksusta tarvitse ollakaan.
Mutta vieläkin odotan että joku kirjoittasi joka on
kyseisessä hotellissa asunut.Täytyyhän niitäkin immeisiä
olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798