Hei.
Olen viime aikoina lueskellut kaikkea paranormaaliin liittyvää ja sieltä kokemuksia luettuani, olen huomannut, että minullahan on samanlaisia kokemuksia. Osa näistä varmasti on oman mielikuvituksen tuotetta, tms., mutta kirjoitampas kuitenkin. Yhden suuremman asian olen kokenut ja siitä olen täysin varma, että se on tapahtunut, vaikka olinkin ehkä vain n. 10 vuotias. Mutta ensinnä niihin pienempiin ns. kokemuksiin.
Joskus näen ohitseni vilahtavan kuin varjoja. Huomaan, että joku menee ohi, mutta katsottuani siellä ei ole ketään. Kadulla kävellessäni olen joskus nähnyt ihmisen, jota ei hetken päästä enää olekaan. Esim. edelläni kävellyt ihminen yhtäkkiä katoaa, eikä häntä näy missään, eikä ole siinä ajassa voinut kävellä niin kauas etten häntä näkisi. Joskus asunnossani on sattunut kummia. Esim. pöydällä oli pullo ja siinä korkki. Pääni kun käänsin, kuulin oudon äänen ja korkki oli tipahtanut tiskipöydälle. En huitaissut pulloa mitenkään, olin muutaman metrin päässä ja sitä paitsi miten korkki voi noin vaan tippua vaikka on kunnolla siinä? Myöskin kahtena yönä peräkkäin heräsin siihen, kun televisio oli mennyt päälle. Siis ikinä ei kahden vuoden aikana ole tapahtunut telkkarin päälle menemistä ja sitten yhtäkkiä kahtena yönä putkeen. Minulla on kyllä kissa, joka on voniut tietysti kävellä kaukosäätimen päältä, mutta aika outoa kuitenkin. Joskus myös tunnen, että kuin joku koskisi minua. Minulla on kissa, joka joskus jää tuijottamaan tiettyä paikkaa. Hän katseellaan seuraa sitä kiinnostuneena, mutta minä en näe mitään. Tätä sattuu usein. Ja tosiaan nämä voi olla oman mielikuvituksen tuotetta! Nämä nyt vain oli sellaisia kokemuksia mitä muillakin tuntui olevan.
Mutta nyt se ainakin varma havainto:
Olin n. 10 vuotias ja olin menossa nukkumaan. Silmät auki makoilin pimeässä huoneessa ja katselin eteeni jotain miettien. Yhtäkkiä eteeni ilmestyi sumua, josta muodostui ihminen. Muistan vieläkin miltä "se" näytti. Kuin vanhan ajan maajussi, ruutupaita, lierihattu ja hampaiden välissä jokin vehnä, tms. Käveli yläpuolellani minua kohti, muttei liikkunut kuitenkaan mihinkään. Kasvoja en nähnyt, lierihattu peitti ne. Hieraisin monta kertaa silmiäni ja tuijotin montakymmentä sekuntia tätä ilmestystä. Sitten menin peiton alle piiloon ja sieltä kun uskaltauduin kurkkimaan, niin se oli kadonnut. Jännintä on se, että vasta aikuisena kerroi tästä kokemuksesta äidilleni. Hän kertoi, että nuorena oli myös nähnyt samankaltaista. Oli yöllä herännyt ja nähnyt sisarensa päällä leijailevan jonkin. Myöskin mummuni on nähnyt äitini päällä leijailevan jonkin, hän sanoi sitä enkeliksi. Eli mummulleni, äidilleni ja minulle on tapahtunut samankaltaista, ilman että olemme tienneet toistemme kokemuksista.
Mitä olette mieltä? Minusta olisi mielenkiintoista tietää, että kuka tämä maajussi oikein oli. Oliko se kenties pappani, joka kuoli noihin samoihin aikoihin? Ja miksi? Vai olenko vain yliherkkä ja liian vilkkaan mielikuvituksen omaava?
Outoja kokemuksia..
4
316
Vastaukset
- 20 6 2011
Samantapaisia kokemuksia on myös mulla, 1976 isä äiti ja pikkuveli lähtivät seuroihin. Oli painostava olo koko päivän kun tiesin että he lähtevät sinne ja ite en halunnut mennä mukaan. Toivoin koko päivän että he eivät lähtisi sinne mutta kun seurat alkoivat kl 19 niin jäin yksin kotia. Olin ollut noin tunnin kotona yksin kun tuli semmonen ajatus että mun täytyy lähtiä ja kiireellä sieltä pois, päätin lähtiä seurapaikalle joka oli vajaan kilometrin matkan pääsä. Kun tulin tienhaaraan ja terästin kulkuni seurapaikalle, niin näin isäni ja pikkuveljeni tulevan sieltä, he eivät juosseet mutta kävelivät hyvin ripeästi. Sitten he oikaisivat pienen metsäpolun kautta meille ja mä huusin heidän perään että isä isä, mutta he eivät kiinnittäneet mitään huomiota minuun. Jäin katsomaan kun he menivät meille ja ajattelin että äiti on ainakin vielä seuroisa ja juoksin sinne. Kun tulin sisälle niin sielä isä äiti ja pikkuvekjeni istuivat seurapenkissä. Olen ajatellut monta kertaa tapausta, ja myöhemminkin olen kokenut yliluonnollista joko yksin tai mieheni kanssa. Mutta niistä myöhemmin.
- kaksoissisar
Tapahtui Lumouksessa (goottifestivaalit) Tampereella vuosi, pari sitten. Eräs goottityttö käveli edellämme ja kääntyi Tammerin terassien jälkeen sinne alas, koskelle. Hän meni ripeästi ja kun viimeisen kerran katsoimme häntä, hän oli n. 300 metrin päässä, toisella puolella tietä. Puhuimme jotain ja katsoimme muualle ja aivan kuin taikaiskusta, sama tyttö, joka oli ollut sekunteja sitten kaukana meistä, käveli AIVAN meidän edellämme (n. metri meistä!). Vaatteet ja ulkonäkö olivat sellaiset, että hänet tunnisti kyllä, emmekä sekoittaneet häntä muihin gootteihin, mitä silloin kaupungilla vilisi. Me puhuttiin, että taisi tytöllä olla identtinen, täsmälleen samoin pukeutuva kaksoissisko (joka livahti jostain nurkalta edellemme), sillä tyttö ei olisi mitenkään, edes juosten, päässyt korkeilla koroillaan edellemme muutamassa sekunnissa niin pitkän etäisyyden päästä.
- henget
Jos sinulla siis on kissa niin aina kun se katsahtaa johonkin tiettyyn kohtaan (etkä tiedä mitä se katsoo) ota esim.kännykällä kuva siitä, mitä kissasi tuijottaa.
Jos olet lucky, voi kuvassa näkyä henki. - sdgfkjhndg
Kissanomistajana voin tähän väliin todeta, että kissoilla on tapana tuijotella hyönteisiä.
Olen monesti havahtnut siihen, että kissa tuijottaa esim. jotain nurkkaa. Sitten, kun olen itse mennyt lähemmäs katsomaan, niin jonkun ajan kuluttua on sitten näkynyt joku parin millimetrin kokoinen itikka tms. siinä seinällä.
Joskus tullut kiinnitettyä huomiota myös siihen, että kissa on tuijotellut kauheasti jotain seinällä kävelevää pientä hedelmäkärpästä. Kärpänen on sitten lähtenyt siitä nopeasti lentoon, mitä kissa ei ole huomannut, ja onkin sitten jäänyt pitkäksi aikaa tuijottamaan paikkaa, jossa kärpänen vähän aikaa sitten oli.
En toki kiellä, että jotain henkiäkin voisi olla, mutta pitäisi todennäköisempänä sitä, että kissa on vain vähän hölmö. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862