Hei,
onko kenelläkään tietoa otsikon raivaussahasta? Ei ole tarkoitus olla mikään ammattisaha vaan että pystyy hoitamaan pihamaan trimmeröinnit ja mökin pienet raivaukset eli ehkä pientä taimikkoa. 46cc, 1,8kw/2,4hp. Eikä olisi varaa maksaa yli 600e dolmareista ja stihleistä vaikka ensimmäisenä sitä sanottekin. Ja ehdottaa voi myös muita 400e hintaluokan raivaussahoja
Partner ba477bt
2
226
Vastaukset
- j ljbh ohjbohj
Toiminee.
Näissä halpiskoneissa melkein se ja sama, minkä ostaa. Tunnetumpaan merkkiin saa varaosia vamimmin, se tärkeää pitkässä juokusussa. Partner on tunnettu merkki.
Mun käsityksen mukaan, ihan ok ostos. Voihan siihen sahaan tosiaan laittaa vaikka kuinka paljon rahaa, samanlaisia ne kuitenkin käytännössä on. Kallis voi olla kestävämpi, mutta jos kyse harrastekäytöstä, ei kukaan aja raivaussahaa loppuun ikinä.
Hah, nopeesti en muistanut, minkä merkkinen raivaussaha itellä on. Sellanen punanen. Toiminut kymmenen vuotta. Ainoa harmi on sen nykiminen käyntiin. Piru, siinä jotenkin niin perseestä oleva kaasutin, että ei ikinä tiedä, missä aennossa kaaukahvan pitää olla :DDDD
Mutta sillä mä oon ajellut sen mitä olen ajellut. Penaa koneeseen ja jos muistaa, uui ytytytulppa. Turha harrastajan kaataa aavi tolkulla rahaa ammattikoneiiin, pääaia, että koneet toimii tarvittaesa. Ja just sik, joku Partner on ihan hyvä investointi, siihen voi sada varaosan vielä josku. Mun sahaan en edes tiedä, aako iihen mistään varaosia, mutta mennyt ihan hyvin näinkin, mun tarpeisiin. - Omakotisahuri
Vielä halvemi on HUYNDAI, halpiskaupat myyvät sen trimmerinä,siihen sopii kuitenkin terä 25mm reiällä, ja yllättävän hyvä laite, onhan se siimapääkin kahdella 3mm siimalla, siis kunnon vehje, käynnistyy helposti, ja melko hiljainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928