Kiistellään ja keskustellaan asiantuntevasti saunoista ja varsinkin kiukaista mutta samalla saunoista löytyy se huonoin mahdollinen kiuas "asiantuntemuksesta" huolimatta? Kuitenkin kaikki tietää ettei kukaan saunomiseen perehtynyt ihminen vie saunaansa peltilaatikkoa pilaamaan löylyjä. Maksimissaan arkikäyttöön pikasaunaksi jos oikeaa saunaa ei ole aikaa lämmittää.
Ihan mielenkiintoista.
(poiminta)
1
52
Vastaukset
- massitalks
Rahakysymys enemmistölle & ei ole varaa muuhun. Suomi on valtaväestöltään asuntovelallisia köyhiä tai vuokralla asuvia köyhiä joilla ei ole edes sitä saunaa saati sitä mökkiä.
Itse keskustasta ja viikonloput menee mökillä mutta iso osa naapurustosta jää kesälläkin takapihalleen tms. joka viikonloppu koska mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Karua tsiigattavaa kun juhannus taas painaa päälle kun jengi kasailee takapihoillaan pallogrilliä kasaan yms. kun itse mennään mökille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m794421Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 232006
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715