Mitäköhän tälle kaverille kuuluu?
On päässyt pois vankilasta aikoja sitten uuden identiteetin kanssa. Mutta mitäköhän kaveri puhaailee näinä päivinä?
Kai joku entisistä kavereista tietää, mitä hän puuhailee.
Otto Aleksi Martikainen
9
550
Vastaukset
- muita arvauksia?
Varmaan tulevat tänne kertomaan.
Oma speku on että nimi vaihdettu ja elelee "muina miehinä" jossain muualla kuin Imatralla.. - ja pian tappaa taas
kun joku sopiva pienikokoinen tyttöuhri tulee vastaan pimeällä kujalla ja katsoo väärällä tavalla suoraan silmiin. Eihän sitä nyt saisi silmiin katsoa perkele onhan se selvää, että ottopoikaa pitää sääliä kun niin pahasti koko varmaan vääryyttä.
Minun mielipiteeni on, että tuollainen eläin pitäisi tuoda keskelle toria kaikkien syljettäväksi, hakattavaksi ja raiskattavaksi!
Minulla ei ole henk.koht mitään oikeita rikollisia vastaan, jotka vaikka jonkun ison bisnesvelan takia joutuvatkin turvautumaan väkivaltaan tms. MUTTA tuollaisen eläimet, jotka tappavat viattoman kauniin tytön jne pitäisi oikeasti ruoskia hengiltä!!!- Kukkahattutädit
eli presidenttimme kaltaiset tädit pitävät siitä kyllä huolen, että ottolapsi saa uuden hyvän elämän. Onhan hän ihan viaton ihminen..........
Minun moraalitajuni ei vain vittu tollasta ymmärrä!
Silmä silmästä!
Mikä oikeus tuollaisella henkilöllä on jatkaa elämäänsä ihan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan? Miksi tässä yhteiskunnassa ollaan AINA väärän puolella? Muualla annetaan kunnon rangaistuksen tuollaisille!
Täällä suomessa luullaan, että ollaan kovin sivityneitä ja humaaneita kun paapotaan lasten ja naisten tappajia jne!
Esim. ihan vaikka rakkaassa naapurimaassamme Venäjällä tuollainen sika syötäisiin hengiltä tai ei ainakaan päivänvaloa näkisi enää koskaan, ja tämä olisi ihan oikeasti oikeudenmukaista! Riistihän tämä ko. sika itsekin hengen ja vieläpä täysin viattomalta elämänsä alussa olevalta tytöltä. - Sanos muuta
Kukkahattutädit kirjoitti:
eli presidenttimme kaltaiset tädit pitävät siitä kyllä huolen, että ottolapsi saa uuden hyvän elämän. Onhan hän ihan viaton ihminen..........
Minun moraalitajuni ei vain vittu tollasta ymmärrä!
Silmä silmästä!
Mikä oikeus tuollaisella henkilöllä on jatkaa elämäänsä ihan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan? Miksi tässä yhteiskunnassa ollaan AINA väärän puolella? Muualla annetaan kunnon rangaistuksen tuollaisille!
Täällä suomessa luullaan, että ollaan kovin sivityneitä ja humaaneita kun paapotaan lasten ja naisten tappajia jne!
Esim. ihan vaikka rakkaassa naapurimaassamme Venäjällä tuollainen sika syötäisiin hengiltä tai ei ainakaan päivänvaloa näkisi enää koskaan, ja tämä olisi ihan oikeasti oikeudenmukaista! Riistihän tämä ko. sika itsekin hengen ja vieläpä täysin viattomalta elämänsä alussa olevalta tytöltä.Sano sama vaikkapa auerista, ei tuomittu ollenkaan. Irakissa olisi kivitetty hengiltä, mutta täällä ei naisia tuomita ollenkaan.
- Saas nähdä
tappaako hirviö auer pian uudelleen jonkun pienen viattoman miehen kun tulee vastaan pimeässä huoneessa ja katsoo väärällä tavalla suoraan silmiin. Eihän sitä nyt saisi silmiin katsoa ******* onhan se selvää, että auerskaa pitää sääliä kun niin pahasti koko varmaan vääryyttä.
Minun mielipiteeni on, että tuollainen eläin pitäisi tuoda keskelle toria kaikkien syljettäväksi, hakattavaksi ja raiskattavaksi!
Minulla ei ole henk.koht mitään oikeita rikollisia vastaan, jotka vaikka jonkun ison bisnesvelan takia joutuvatkin turvautumaan väkivaltaan tms. MUTTA tuollaisen eläimet, jotka tappavat viattoman kauniin miehen jne pitäisi oikeasti ruoskia hengiltä!!! - Kysyn vaan
Entä saako ruman, vanhan, ei niin viattoman naisen tappaa, pitäisikö sellaiseen syyllistynyt ruoskia hengiltä?
- Aueria ei ole
todettu syylliseksi mutta suihinottopoika on!
Älä siis sinä mieti asioita joista et selvstikään mitään ymmärrä.- Suurin osa
on todennut auerin syylliseksi, mutta eihän oikeudelle naisten kohdalla mikään näyttö riitä.
Älä siis sinä mieti asioita joista et selvstikään mitään ymmärrä.
- Olen vapaalla
Entä hänen vanhempansa, missäköhän he asuvat?
Olisi mukava saada tietää mitä Otto tekee nykyään.
Eveliinan isä taisi aikoinaan vannoa kostavansa kaverille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739