siis hä mikä maksu menee. sitten voi hylätä. siis onko toi tollous jo voimassa?
72e maksu jos ostat vaimentimen
6
354
Vastaukset
- -eSa-
Ei tarvitse maksaa mitään, jos omaa entuudestaan hallussapitoluvan.
Siis esim. piekkariin saa ostaa vaimentimen ilman mitää erillisiä lupia, sitä vaimenninta ostaessa on vain esitettävä dokumentaatio olemassaolevasta luvasta.
Ilma-aseiden kohdalla en tiedä mitä tapahtuu luultavasti vaimenninta varten on nimenomaan haettava lupa. - aselain epäkohtia..
Ilmaaseiden omistajan on haettava vaimentimelle lupa uuden lain mukaan.
Kiitos Mika Lehtosen ammattitaidottomuuden.- URР0
Jos rakennan itse haulikkooni äänenvaimentimen, niin pitääkö minun myydä ensin ilma-aseeni pois?
- ufverouvouvbrodu
Vaatimus hallussapitoluvasta koskee ampuma-aseeseen hankittavaa vaimenninta. Ampuma-aselaki koskee ampuma-aseita. Ilma-ase ei ole lain määritelmän mukaan ampuma-ase. Kuka lienee ammattitaidoton?
- -eSa-
ufverouvouvbrodu kirjoitti:
Vaatimus hallussapitoluvasta koskee ampuma-aseeseen hankittavaa vaimenninta. Ampuma-aselaki koskee ampuma-aseita. Ilma-ase ei ole lain määritelmän mukaan ampuma-ase. Kuka lienee ammattitaidoton?
Monet ilma-aseet käyttävät esim. pienoiskiväärin vaimenninta. Mistä sen Suomesta ostaa, jos kauppias ei suostu myymään ko. osaa ilman hallussapitoluvan esittämistä ?!
- swotte
No onhan se nyt selvää että .22 pitää olla ilmakivääriä hiljaisempi.
Salamurhaajan aseesen kuuluu ilman muuta vaimennin ja adapteri vasenkätisellä vastakierteellä.
Ne pumpattavat ilmakot on nykyään paljon tehokkaampia ja vaarallisempia.
Tarvitaanko jalkajousen äänenvaimentimeen lupa? Hinta?
Jousiin ja pumppupyssyihin tulee kuitenkin kohta xxx€ luvat - vaihe II
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.959076- 1743832
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2592674- 492257
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?332117- 422065
- 481942
- 191813
- 601798