Ongelmia rakastumisen kanssa

-----------

Olenko ainoa, joka kokee rakastumisen, ja jopa ihastumisen täysin mahdottomaksi? Ei vaan kiinnosta, tai oikeastaan en kiinnostu kenestäkään. En ole koko elämäni aikana kohdannut yhtään oikeasti kiinnostavaa ja tietyllä tavalla erityistä ihmistä. Kaikkihan ovat omalla tavallaan erityisiä, mutta jokaisesta kohtaamastani henkilöstä on puuttunut jokin juttu, joka saa minut kiinnostumaan ihan hullun lailla. Ihan ihmetyttää, kun kaikki puhuu siitä, kuinka rakkaus ja ihastuminen on jotain niin ihanaa, ja itse en vain koe sitä tunnetta, tai sitten se ei vaan tunnu yhtään ihmeelliseltä.

8

120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkhljlkjlkjlkj

joo no mul on sama juttu okei.. mä oonki vast 15 täyttämäs 16 mut kylhän monet jo täs iäs ihastuu/rakastuu.. muaki ärsyttää sillä kaikki kuvaa jtn taivaallista tunnetta mitä en oo kokenu :D hmm tyhmä juttu.... mut siis oli tarkotuksen sanoo vaa että et ole ainoa (:

• Mr Frasier

Ei 15-16 vuotiaiden yleensä kuulukkaan olla rakkauselämänsä huippukohdassa :). Sille tulee vielä aikansa.

• ujiksdmcg

ootte mun vastakohtii :D rakastun/ihastun yhtenään, mut kaikki hiipuu aikanaan
      (mun kohalla ainakin)

Jos haluaisitte rakastua mutta ette sitä ole vielä löytäneet niin se ei onnistu ainakaan koneella nyhjöttämisellä. Älkää ihmetelkö miksei rakkaus tule, teidän täytyy etsiä se (:

Jos taas sinua ei vain kiinnosta se on aivan normaalia. Pari kolme kaveriani ovat tämmöisiä.

• fiktiohahmoni <3

mulla on ihan sama ongelma..oon samaa mieltä jne...
      oon vaa ihastunu kirjahahmoon ja se on vähä hankalaa elää sen tunteen kanssa.

• fiktiohahmoni♥

mulla on ihan sama ongelma..oon samaa mieltä jne...
      oon vaa ihastunu kirjahahmoon ja se on vähä hankalaa elää sen tunteen kanssa.

• Mr Frasier

Puhutte rakkauden puutteesta ongelmana? Ei se ole ongelma. Rakkaus on vain osa elämää. Ei kaikkien ole tarvis rakastaa ketään (tosin erilaisia rakastamis lajeja on).

P.S: Jääpähän aikaa muuhun kun ei tarvii hoitaa "rakastavaisten juttuja"
      P.S.S: Kiinassa nainen on mennyt naimisiin tyynyn kanssa joten miksette te voisi rakastua kirjahahmoon?

• mulla on päinvastainen ongelma, rakastun liian helposti joten koen enemmän sydänsuruja:/

• Mr Frasier

Sen kyllä huomaa viesteistäsi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      160
      3566
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      51
      2030
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1088
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1024
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe