Olenko ainoa, joka kokee rakastumisen, ja jopa ihastumisen täysin mahdottomaksi? Ei vaan kiinnosta, tai oikeastaan en kiinnostu kenestäkään. En ole koko elämäni aikana kohdannut yhtään oikeasti kiinnostavaa ja tietyllä tavalla erityistä ihmistä. Kaikkihan ovat omalla tavallaan erityisiä, mutta jokaisesta kohtaamastani henkilöstä on puuttunut jokin juttu, joka saa minut kiinnostumaan ihan hullun lailla. Ihan ihmetyttää, kun kaikki puhuu siitä, kuinka rakkaus ja ihastuminen on jotain niin ihanaa, ja itse en vain koe sitä tunnetta, tai sitten se ei vaan tunnu yhtään ihmeelliseltä.
Ongelmia rakastumisen kanssa
8
120
Vastaukset
- lkhljlkjlkjlkj
joo no mul on sama juttu okei.. mä oonki vast 15 täyttämäs 16 mut kylhän monet jo täs iäs ihastuu/rakastuu.. muaki ärsyttää sillä kaikki kuvaa jtn taivaallista tunnetta mitä en oo kokenu :D hmm tyhmä juttu.... mut siis oli tarkotuksen sanoo vaa että et ole ainoa (:
- Mr Frasier
Ei 15-16 vuotiaiden yleensä kuulukkaan olla rakkauselämänsä huippukohdassa :). Sille tulee vielä aikansa.
- ujiksdmcg
ootte mun vastakohtii :D rakastun/ihastun yhtenään, mut kaikki hiipuu aikanaan
(mun kohalla ainakin)
Jos haluaisitte rakastua mutta ette sitä ole vielä löytäneet niin se ei onnistu ainakaan koneella nyhjöttämisellä. Älkää ihmetelkö miksei rakkaus tule, teidän täytyy etsiä se (:
Jos taas sinua ei vain kiinnosta se on aivan normaalia. Pari kolme kaveriani ovat tämmöisiä. - fiktiohahmoni <3
mulla on ihan sama ongelma..oon samaa mieltä jne...
oon vaa ihastunu kirjahahmoon ja se on vähä hankalaa elää sen tunteen kanssa. - fiktiohahmoni♥
mulla on ihan sama ongelma..oon samaa mieltä jne...
oon vaa ihastunu kirjahahmoon ja se on vähä hankalaa elää sen tunteen kanssa. - Mr Frasier
Puhutte rakkauden puutteesta ongelmana? Ei se ole ongelma. Rakkaus on vain osa elämää. Ei kaikkien ole tarvis rakastaa ketään (tosin erilaisia rakastamis lajeja on).
P.S: Jääpähän aikaa muuhun kun ei tarvii hoitaa "rakastavaisten juttuja"
P.S.S: Kiinassa nainen on mennyt naimisiin tyynyn kanssa joten miksette te voisi rakastua kirjahahmoon? mulla on päinvastainen ongelma, rakastun liian helposti joten koen enemmän sydänsuruja:/
- Mr Frasier
Sen kyllä huomaa viesteistäsi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872