Naistenhaku - ei minua varten!

Hakurajoitteinen

Aika monella lavalla on alettu lisätä naistenhakujen määrää. Entisen tunnin lisäksi on lisätty alkuiltaan puoli tuntia tai sitten osa aikaa illasta on vuorohakua.
Minulle naisten hakuajan lisääminen lisää kahvitteluaikaa, tai sitten sitä seinäkukkasena oloa.

En vain kerta kaikkiaan pidä naisten hausta. Naiset ovat hakiessaan mielestäni liian kärkkäitä. Kyynärpäätaktiikalla jyrätään hitaammat alle ja syöksytään miesten kimppuun. Haku suoritetaan jo ennen kuin tiedetään mikä kappale on tulossa tai parhaimmillaan (?) vaihdetaan lennosta; syöksytään hakemaan seuraavaa miestä ennen kuin se edellinenkään on ehtinyt sinut riviin takaisin taluttaa...

Minä pidän perinteisistä tansseista - ja mielelläni tulen haetuksi myös naistenhaun aikaan. Itse kun silloin seurailen naistenhakutilannetta joko pöyristyneenä tai huvittuneena, ihan tilanteen mukaan.

PS. Niin, ja naistentansseihin en eksy

16

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rivimies mielellään

      Jaa. Minusta on mukavaa kun naiset hakee.

      • ahven on kala

        Niin kauan kuin hakevat on mukavaa. Jos on vähänkin "hakurajoitteinen" ts. ei mikään kansikuvamies, ryhdikäs atleetti tai sitten sopivan ikäinen, voipi jäädä joka haulla seisoskelemaan orpona ja joutua peruuttelemaan seinälle päin.
        Myös se vaikuttaa, onko ketään tuttuja hakemassa. Jos edes joku tekisi sen ekan haun, saattaisivat muutkin rohjeta hakemaan vierastakin miestä.
        Jos erehtyy menemään tansseihin juuri naistenhaun aikaan, ettei ole ketään tanssittanut sitä ennen, voi myöskin tehdä sen että jää seinäohdakkeeksi.

        Tuo oli kokemuksen syvällä rintaäänellä kirjoitettu ja aiheuttaa sen etten minäkään kovin innokkaasti ole naistentansseja suosimassa.


      • Hakurajoitteinen
        ahven on kala kirjoitti:

        Niin kauan kuin hakevat on mukavaa. Jos on vähänkin "hakurajoitteinen" ts. ei mikään kansikuvamies, ryhdikäs atleetti tai sitten sopivan ikäinen, voipi jäädä joka haulla seisoskelemaan orpona ja joutua peruuttelemaan seinälle päin.
        Myös se vaikuttaa, onko ketään tuttuja hakemassa. Jos edes joku tekisi sen ekan haun, saattaisivat muutkin rohjeta hakemaan vierastakin miestä.
        Jos erehtyy menemään tansseihin juuri naistenhaun aikaan, ettei ole ketään tanssittanut sitä ennen, voi myöskin tehdä sen että jää seinäohdakkeeksi.

        Tuo oli kokemuksen syvällä rintaäänellä kirjoitettu ja aiheuttaa sen etten minäkään kovin innokkaasti ole naistentansseja suosimassa.

        Taidat tanssia eri puolella Suomea kuin minä, sillä meilläpäin naisia on AINA tanssipaikalla vähintään kolmannes enemmän kuin miehiä, joten ne ainoat miehet, joita ei parketille raahata ovat a) oman kullan kainalossa b) juomatauolla c) humalassa d) wc:ssä... josta tulevia jo odotetaan rivissä ;)

        Joskus minäkin olen hakemaan ehtinyt, ja silloin nimenomaan vieraspaikkakuntalaista. Jos mies on hyväksi viejäksi osoittautunut, on hän sitten kyllä saanut naistenhaun loppuun lattialla kiitää.

        Niin ja lukaisin tuossa tuon aloitustekstini uudelleen ja totesin, että eipä siitä taida käydä ilmi, että minä olen nainen...


      • ahvenesta...
        Hakurajoitteinen kirjoitti:

        Taidat tanssia eri puolella Suomea kuin minä, sillä meilläpäin naisia on AINA tanssipaikalla vähintään kolmannes enemmän kuin miehiä, joten ne ainoat miehet, joita ei parketille raahata ovat a) oman kullan kainalossa b) juomatauolla c) humalassa d) wc:ssä... josta tulevia jo odotetaan rivissä ;)

        Joskus minäkin olen hakemaan ehtinyt, ja silloin nimenomaan vieraspaikkakuntalaista. Jos mies on hyväksi viejäksi osoittautunut, on hän sitten kyllä saanut naistenhaun loppuun lattialla kiitää.

        Niin ja lukaisin tuossa tuon aloitustekstini uudelleen ja totesin, että eipä siitä taida käydä ilmi, että minä olen nainen...

        No juu, minäkin luin aloituksesi uudelleen, eikä siitä tosiaan saata heti päätellä sukupuoltasi.

        "Minä pidän perinteisistä tansseista - ja mielelläni tulen haetuksi myös naistenhaun aikaan."

        Tuon kun olisi lukenut ajatuksella, asia olisi saattanut valjeta. Tai sitten ei ;) .

        Kyllä minunkin käymilläni tanssipaikoilla näyttää aina olevan naisia enemmän kuin meitä miehiä. Aikaisemmin sinkkuna tansseissa käydessäni naiset hakivatkin minua, kaiketi sitten ne tanssitutut. Nykyisin kun olen toisinaan kokeillut tansseja yksin ilman parempaa puoliskoani, olen huomannut juuri tuota hakujen välttelyä naisten puolelta. Toki syynä saattaa olla, että olen käynyt tarkoituksella vähän kauempana ( ;) ) ja että minua ei olla tunnettu eikä tiedetty tanssiosaamisestani.

        Sormuksesta sormessa (siis miehen) olen kuullut taas, että se saattaisi jopa myötävaikuttaa naisten tanssihakuihin. Poikkeus vahvistaa sääntöä, vai miten se nyt menikään...


      • Rivimies mielellään
        ahven on kala kirjoitti:

        Niin kauan kuin hakevat on mukavaa. Jos on vähänkin "hakurajoitteinen" ts. ei mikään kansikuvamies, ryhdikäs atleetti tai sitten sopivan ikäinen, voipi jäädä joka haulla seisoskelemaan orpona ja joutua peruuttelemaan seinälle päin.
        Myös se vaikuttaa, onko ketään tuttuja hakemassa. Jos edes joku tekisi sen ekan haun, saattaisivat muutkin rohjeta hakemaan vierastakin miestä.
        Jos erehtyy menemään tansseihin juuri naistenhaun aikaan, ettei ole ketään tanssittanut sitä ennen, voi myöskin tehdä sen että jää seinäohdakkeeksi.

        Tuo oli kokemuksen syvällä rintaäänellä kirjoitettu ja aiheuttaa sen etten minäkään kovin innokkaasti ole naistentansseja suosimassa.

        Ei siinä ulkonäköä tarvita. Olen ruma kuin perse ja vielä lihavakin, mutta tanssitaitoa löytyy. Se ratkaisee hakuflaksin.


    • Tanssiharrastaja

      Minäkin olen ns. hakurajoitteinen. Ei tee mieli hakea, kun kerran erehtyy hakemaan ns. väärää miestä. Tarkoitan tällä sitä, että kun itse ei ole riittävän pro, niin mies tämän huomattuaan odottaa koko ajan kappaleen loppua, että itseltäkin menee koko tanssi-into ja mieli tekee lopettaa kesken. En tietääkseni ole ihan tumpelo tanssija, mutta välillä näitä minulle "vääriä miehiä" kohdalle sattuu. Onneksi on hyvä kasvomuisti, ei satu toista kertaa.

      Itse vastaavassa tilanteessa tanssin kyllä tanssiparin loppuun, niillä askelkuvioilla, mitä kyseinen viejä osaa ja haluaa käyttää. Miksi miehet eivät voi tehdä samoin? Ei kaikkien tarvitsekaan olla huipputanssijoita. Mielestäni rikkaus on juuri siinä, että olemme erilaisia niin ihmisinä kuin tanssijoinakin.

      Toivon todella, että naistenhakua ei enää lisättäisi yhtään enempää. Naistentanssit on niitä varten, jotka sitä haluavat.

      • Hakuilua

        Juu en minäkään tykkää naistenhausta, koska se on varsinainen juoksukilpailu. Minusta ryntäily on vähän noloa, joten haen usein vasta sitten, jos tungoksen hälvettyä huomaan jonkun vielä jääneen jäljelle. Tai sitten menen kahville. Minua haetaan niin paljon miestenhaulla, että oikeastaan on vain reilua muita naisia kohtaan vetäytyä lepäämään naistenhaulla.

        Huono puoli tässä on se, että jotkut suositut miehet saattavat luulla, etten halua tanssia heidän kanssaan, kun en juuri koskaan tee vastahakuja. Harmi, mutta minkäs teet.


      • 48
        Hakuilua kirjoitti:

        Juu en minäkään tykkää naistenhausta, koska se on varsinainen juoksukilpailu. Minusta ryntäily on vähän noloa, joten haen usein vasta sitten, jos tungoksen hälvettyä huomaan jonkun vielä jääneen jäljelle. Tai sitten menen kahville. Minua haetaan niin paljon miestenhaulla, että oikeastaan on vain reilua muita naisia kohtaan vetäytyä lepäämään naistenhaulla.

        Huono puoli tässä on se, että jotkut suositut miehet saattavat luulla, etten halua tanssia heidän kanssaan, kun en juuri koskaan tee vastahakuja. Harmi, mutta minkäs teet.

        Joo olen itse myös törmänny näihin kyseisiin herroihin jotka loukkaantuvat kun en hae heitä naistenhaulla,ja muutamat lopettavat minun hakemiseni.
        Olen kyllä yrittänyt selostaa heille miksi en hae,minusta on myös noloa rynnätä hakemaan miehiä.

        Joten en myöskään minä pidä siitä että naiset hakevat vaikkapa joka toinen tunti,korkeintaan se yksi tunti sekin on liikaa!! Naisten tanssit on sitten erikseen!


      • minäkin valitsen
        48 kirjoitti:

        Joo olen itse myös törmänny näihin kyseisiin herroihin jotka loukkaantuvat kun en hae heitä naistenhaulla,ja muutamat lopettavat minun hakemiseni.
        Olen kyllä yrittänyt selostaa heille miksi en hae,minusta on myös noloa rynnätä hakemaan miehiä.

        Joten en myöskään minä pidä siitä että naiset hakevat vaikkapa joka toinen tunti,korkeintaan se yksi tunti sekin on liikaa!! Naisten tanssit on sitten erikseen!

        Minäpä pidän siitä, että joka toinen tunti on naistenhaku! Kerrankin taspuolista toimintaa, eikä vain miesten oikeus valita.Itse en halua olla mikään ansarinkukka, joka sievästi odottaa josko unelmien prinssi tulee hakemaan prinsessaansa, ilmeisesti kirjoitteluista päätellen moni nainen niin haluaa.Mies vie ja nainen vikisee. . . . . vanhanaikaista.


      • Haut merkittäviä
        48 kirjoitti:

        Joo olen itse myös törmänny näihin kyseisiin herroihin jotka loukkaantuvat kun en hae heitä naistenhaulla,ja muutamat lopettavat minun hakemiseni.
        Olen kyllä yrittänyt selostaa heille miksi en hae,minusta on myös noloa rynnätä hakemaan miehiä.

        Joten en myöskään minä pidä siitä että naiset hakevat vaikkapa joka toinen tunti,korkeintaan se yksi tunti sekin on liikaa!! Naisten tanssit on sitten erikseen!

        Minulle ja monille muillekin miehille naisen tekemä haku on tärkeä merkki siitä, että nainen haluaa tanssia kanssani jatkossakin. Haun ei tarvitse tapahtua samana iltana kuin itse olen ensimmäisen kerran hakenut, mutta jos on useammat tanssit oltu samassa paikassa, eikä nainen hae kertaakaan, niin silloin en enää vaivaa kyseistä naista omalla haullani.


      • Turhaa vouhotusta
        minäkin valitsen kirjoitti:

        Minäpä pidän siitä, että joka toinen tunti on naistenhaku! Kerrankin taspuolista toimintaa, eikä vain miesten oikeus valita.Itse en halua olla mikään ansarinkukka, joka sievästi odottaa josko unelmien prinssi tulee hakemaan prinsessaansa, ilmeisesti kirjoitteluista päätellen moni nainen niin haluaa.Mies vie ja nainen vikisee. . . . . vanhanaikaista.

        "Mies vie ja nainen vikisee. . . . . vanhanaikaista. "

        - se nyt vielä puuttuisi, että tasa-arvon vuoksi naiset vielä veisivät..


      • Hakurajoitteinen
        Haut merkittäviä kirjoitti:

        Minulle ja monille muillekin miehille naisen tekemä haku on tärkeä merkki siitä, että nainen haluaa tanssia kanssani jatkossakin. Haun ei tarvitse tapahtua samana iltana kuin itse olen ensimmäisen kerran hakenut, mutta jos on useammat tanssit oltu samassa paikassa, eikä nainen hae kertaakaan, niin silloin en enää vaivaa kyseistä naista omalla haullani.

        Luulisin, että hakijani tietävät, että tanssin heidän kanssaan mielellään, vaikka en heitä naistenhaulla haekaan.

        Kehonkieli kertoo paljon. Jos hakija on sellainen, jonka kanssa mielelläni tanssin jo tanssiasentoni ja seuraamiseni kertoo sen. Slowareissa ja tangossa hyvän viejän kohdalle osuessa suljen myös herkästi silmäni ja vain nautin siitä hetkestä.

        Jos siis et ole huomannut, että nautin yhteisestä tanssistamme, et todennäköisesti ole nauttinut siitä niin kuin minä, joten ymmärrän, että jätät hakematta minua, jos en sinua naistenhaulla hae ;)


      • minäkin valitsen
        Turhaa vouhotusta kirjoitti:

        "Mies vie ja nainen vikisee. . . . . vanhanaikaista. "

        - se nyt vielä puuttuisi, että tasa-arvon vuoksi naiset vielä veisivät..

        Et nyt tainnut ymmärtää tai halunnut ymmärtää mitä tarkoitin, "mies vie ja nainen vikisee".Se oli kuvaannollinen asetelma asiasta, että nainen ei voisi hakea miestä,koska se ei sovi käytöstapoihin vanhanaikaisen tapakulttuurin mukaan.Tanssissa mies vie aina, ei nainen, siinä ei tasa-arvo päde.


    • voivoi sentään

      Tekstistäsi päätellen, taidat olla vähän joka suhteessa rajoitteinen, ja nykyaikana. . . . . ihmettelen

    • Anonyymi

      Mennyttä Sauli Niinistö aikaa.
      Karkuun Miehet ei tahdo jälkiään tehdä hame alle

    • Anonyymi

      En minäkään kun en oo epätoivoinen 😁

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe