Olen käyttänyt Värtsilää ylityspaikkana. Nyt käyn bensaa Venäjältä Vartiuksen raja-aseman kautta, matkani suuntautuu kainuuseen. Olen kuullut, että Vartiuksen ylittäjien pitäisi käydä Kostamuksessa kääntymässä, ettei tule sakkoja bensan hausta. Pitääkö paikkansa ja onko aikarajaa. Värtsilässä ei ole muuta rajaa kuin 10 litraa kanisterissa ilman seuraamuksia.
Vartiuksesta rajan yli
4
424
Vastaukset
- ramitt
jos maahanmuuttoviranomaiset on kyttäämässä tullissa niin 2000rup sakko tulee jos ei ole käynyt kaupungissa ja viipynyt "muutamaa"tuntia tai sit jos on käynyt esim fregatissa tai lähimmässä kaupassa ja ostanut jotain ja ottanut kuitin mukaan ostoksesta niin se riittää vaikkei ois viipynytkään ku n.1-2h.sakottajat käy sattumanvaraisesti ja useimmiten n.1päivänä viikossa,sunnuntaina ovat olleet vaan yhden ainoan kerran
- Tietoinen tankkari
Kiitos tiedosta. Teen niin etteivät pääse lompsalleni.
- 19+7
eli kuitti mukaan aina kun jotain ostatte.
- Venäjäntankkaaja
Ei ainakaan pari viikkoa sitten tullu sakkoa. Kyllä siellä kaiken maailman kuhmolaiset kääntyy heti kun on tankki saatu huulia myöten täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117