Osaan olla tosi omistuksenhaluinen....mulla on vaan pari kaveria, joiden kanssa en kylläkään vietä paljoa aikaa vapaalla, koska he asuvat eri paikkakunnilla. Sit mulla on (yllätys yllätys :D ) ihastus joka asuu kans eri paikassa...ollaa joskus vietetty aikaa yhes kaupungilki ja jutellaa aika paljo meses..Mut sit ku sil ei tietenkää oo aikaa viettää aikaansa mun kanssa, ni oon iha hirveen mustasukkane..Joskus oon jopa suutahtanukki..:/ Mitä mä voisin tehä et lakkaisin roikkumasta ihmisissä? Mun on pakko joka päivä tekstaakki mun bestiksen kanssa, vaik sil on oikeesti paljon tekemistä eikä se tykkää kauheesti tekstailusta..Mut ei mul oo kavereit kenen kans livenä viettäisin aikaani ku tosiaan kaikki mun kaverit asuu muualla...Mut miten voi lopettaa tän roikkumisen ja antaa ihmisten olla välillä rauhassaki? Oonks mä lapsellinen ku oon melkein heti mustis ku kavereil on muita kenen kaa viettää aikaa?
olenko lapsellinen?
1
99
Vastaukset
- En osaa kirjottaa nu
jaa, riippuu vähän. Siis lapsellisuushan on kovin suhteellista, ja erittäin hyvä asia. Jos kuvittelet roikkumisen olevan pentumaista, niin lapset osaa kyllä päästä irti. Aikuinen elää luuloissaan.
Roikkuminen, se siis riippuu (fiksu taas tänään). Jos ne kaveris nyt asuu toisella paikkakunnalla ja sä vähä tekstaat, nii ei se nyt voi ihan mahottomasti aikaa viijä. Mustasukkasuus on paha, mutta taas ihan ymmärrettävää, kun ajattelee ettet pääse mukaan. Tietysti voit vähän kuulostella mitkä niitten fiilikset on suhut.
Ehkä kannattaisi hankkia uusia kavereita (vähän lähempää), jos on selvää ettei ne haluu olla sun kanssas. Miten se tehdään? En ota kantaa olen surkea siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396