Haluan kesämökin muutamaksi päiväksi

Lomailija toiv.

Onko täällä vinkkejä tai jopa omistajia, jotka voivat auttaa minua vuokraamaan rannallisen kesämökin pariksi arkipäiväksi viikolla 28 pääkaupunkiseudulta? Miehellä on vain se viikko lomaa koko kesänä ja haluan sen ajan täyteen kaikkea kivaa ajanvietettä. Budjetti on hieman tiukka, että parista päivästä (2 päivää 2 yötä) max. 50 €. Onko tämä madollista Suomessa? Kiitos kaikille jo etukäteen. Jos joku on omistaja ja kiinnostuu niin sähköpostia voi laittaa: [email protected]

12

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nässy.
    • mk

Et tolla hintaa saamutta 200€ niin voi löytyä.

• no more

telttapaikkoja tuohonhintaan vielä kai saa..ja hyttyset tulee boonuksena..

• Toivoton lomailija

Ajattelin siksi kysyä täältä, koska jollakin voi olla kesämökki tyhjänpanttina arkipäivisin, niin jos joku vaikka haluis hyötyä siitä tilanteesta. Kiitos kaikille vastanneille

• Entäpä tämä
    • voihyväthyssykät

älä unta nää...Eipä sitä mökkiä niin vain viitsi vuokrata kun voi olla että
      mökistä ei ole jäljellä kuin SEINÄT .eri asia jotka vuokraavat
      mökkejä on varmaan vakuutukset sun muut "reilassa"
      Ja eiköhän joku telttapaikka tuolla hinnalla kun sentään
      mökeissä sauna,kalustus,sähköt,jne.

• 25

jos teillä teltta ni ajakaa pyörillä siis polku , jollekkin järven rannalle ja siinä pari lokoisaa yötä ja päivää, varmaan jaksaa eteenpäin taas talven ponnistella
      ei oikeesti tolla rahalla saa ku neljä kaffee pakettia enää presidenttiä , se on viiskypää eiku euroo jo siinä....
      kannattelen ajatusta polkupyörä ja teltta reissua

• Älkää tyrmätkö heti

Onhan tuo aika vähän rahaa, mutta itse voisin antaa mökin lainaksi tosi tarpeeseen, jos mokki vaan olisi pääkaupunkiseudulla. Meillä ollut mökki lainalla, vaikka ei olla lainaajien kanssa ihan tuttuja oltukaan ja on hyvät kokemukset. Tosin taustalla oli luotettava suosittelija.

Alkup. kysyjälle suosittelisin kyselemään halpaa mökkiä esim seurakunnilta tai muilta järjestöiltä. Esim. meikäläisellä oli nuoruudessa sukellusseuran kautta mahdollisuus käytännössä ilmaiseen mökkeilyyn kun seuran mökillä ei ollut muuta toimintaa.

• Entäpä tämä

Se on vähän eri asia jos haluaa ideologisista syistä luovuttaa mökkinsä jonkun, vaikkapa vähävaraisen yksinhuoltajan, käyttöön. On aivan liian suuri riski antaa mökki vuokralle tuntemattomille pariksi päiväksi hinnalla joka ei kata minkäänlaisia kustannuksia tai korvaa nähtyä vaivaa.

Mulla on pienen pieni mökki 1,5h ajomatkan päässä Helsingistä enkä voisi kuvitella tuohon hintaan vuokraavani, jos ylipäätään. Eri asia olisi jos mulla olisi 24/7 mökkikyläbisnes ja joku vaatimaton mökki huonolla käyttöasteella.

• Ei lomailija

Kiitos kaikille, jopa niille jotka eivät vaivautuneet kirjoittamaan kilttiin sävyyn. Ei sille mitään voi jos ei raha riitä. Ja yrittänyttä ei laiteta...

• Entäpä tämä
    • Ehkä lomailija

Kiitos sinulle, laitettiin harkintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      38
      5157
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3666
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      42
      3085
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2966
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2373
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1768
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    Aihe