Käsiin ja jalkoihin piirtely

Huolestunut nuoräiti

Huomasin eräs kaunis kesäpäivä kun jo nuorella 16-vuotiaalla tyttärelläni oli jalassaan liskon kuva. Ajattelin ensiksi sitä oikeaksi tatuoinniksi mutta selvisi että hän oli piirtänyt sen itse kuin korvaten sillä tatuoinnin. Hän oli piirtänyt sen textmark 500 - kynällä eli kuin tinneri. Olen huolissani sillä eivätkö nämä ole vaarallisia vai onko se vain 'huhu'.
Parin pvän päästä hän oli myös piirtänyt pyöräilyn logon olka-käsivarteen. Ymmärsin pyöräily logon sillä hän harrastaa pyöräilyä, mutta sanoin myös tyttärelleni että se on iholle vaaraksi. Tyttö sanoi ,ettei hän enää piirtele näiden jälkeen. Sillä hän haluisi vain hieman koristella ihoa.
Nämä hänen piirtämänsä kuvat ovat vain pieniä.

Mutta onko se todella pahaksi vaaraksi iholle?

20

11779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedoksi

Tinneriä sisältävät tussit ja muut kynät ovat vaaraksi iholle

• Anonyymi

Kaverillani oli kirjoitettu permanentti tussilla juttuja onko se vaarallista?

• g3rwghfewh

Anna hänelle rahaa hommata tatuointi, niin ei tarvitse piirrellä tussilla iholle.

• MirandaUusi

Mist muute niit kynii sit sais, ei mistää. Sitä paitsi haluun tehä tatuointeja niil kynil itteeni.

• Cool18

Älä viitti. Itte oon 12wee.

• MirandaUusi

No äläää. Oon kakstoist ja kohta täytän 13wee. Arvaa 6päivää ja sit oon 13.

• yleistäkin

ääääh rauhotu, totahan nuoret tekee nykyään useinki

• Ihminen---_

Se o. Yht vaarallist kku tussin imeminen Samat myrkyt siit tulee kehoon.

• LKMFDLSÖCM

TYTTÄRESI ELÄMÄ ON VAARASSA!!! HOITOON JA HETI!! ....valoja nyt hei! se n vain KYNÄ

• piirtelyonhuBaa

mulla on aina kädet ja jalat aina täynnä piirrustuksia ja joskus vattaski pari ainaki kesäsin ku aurinkoa ottaa nii mukava koristella ihoa, eikä mutsi ees skitso siitä, sen mielest tää on aiva normaalia teineillä...

• voi ei...

Sori tää ei nyt liity tähän keskuteluun mutta mulla meni mustaa tussia mun valkoiseen et saisko sit mitenkää pois?

• voi ei ...
        voi ei... kirjoitti:

Sori tää ei nyt liity tähän keskuteluun mutta mulla meni mustaa tussia mun valkoiseen et saisko sit mitenkää pois?

Siis valkoiseen paitaan

• jokunyt

Osta tyttärelle vaikka ihoon piirtämiseen sopivat tussit

• ihonpilaaja

Textmarkin tusseilla ne piirtelee kirurgitkin merkkejä iholle, että ei nyt heti kuolemaksi ole. Tervettä järkeäkin saa tietysti käyttää.

• jonnemela

eii ole vaarallista piirsin itekkin ja oon monesti piirtänyt

• MirandaUusi

Oot oikeessa

• HULLU12V

Mie oon 12v ja piirtelen ja kirjotan käteeni päivittäisesti jollain random tussilla, eskarissa piirsin niillä kieleen. Eipä mulle oo mitää tullu..

• MirandaUusi

No niin taas täälläkin menee huomion hakuun koko tää touhu. Sillä ketkä kaikki munkaa ikäset,
      edes viittis tehä näit mist puhutaan. Siis ite oon sen verran täysjärkinen etten harrasta tota edes vaik, minuutilta sais 90 miljoonaa euroa tai no sitte vois kokeilla mutta, alennusta 90 miljoonasta
      en kyllä astais. Mut tosiaan niin ihan älytöntä, kuka edes laittais niitä, jos joku näkis esim, mun tuttu kesällä nii se varmaa kiertäis siitä asti mut niin kaukaa, et ketää teistä ei jaksais kiertää mua.
      Täs kaikki.
      Mut se vaa et pistäkää kommenttei mitä mieltä, olitte mut ei mitää sellasii viestei tyylii et mene pois toi on epäkohtelista.
      Moi!

• Anonyymi

Väitäksää et sun tytär kuolee jonku tussin takia?? Vittu paskat ei kuole eikä kuule ole vaarallista

• Anonyymi

minulla on aika samanlainen kysymys
      eräs luokkalaiseni piirti taulutussilla otsaani viivan onko se vaarallista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe