MINÄ

joutavoinen

ihimettelen, tulin mökiltä ja kotiin tultuani
luin palstalla jotakin ja ajattelin, mikä on minulta jo paljon. Pienesti kirjoittaja on on suosikkini miksei suurestikin kirjoittava, kuitenkinpalstalla tarvitaan (sek'et) kirjoittavia. Älköön kukaan menkö tuomaroimaan aloituksia.
Minulla oli valmiiksi ajateltuna nippu aloituksia,mutta unohdin tuossa ajaessani kotimatkalla ne, sehän on,luulen,pelkästään eduksi lukijoille. Huomaan kyllä itsekin miten tänne kirjoittava on ajatuksissaan ,palstan tapahtumissa,vaikka tein rakennustöitä,luin kirjaa, katselin telkkua, leikkelin ruohua YM.

39

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisirkku-ejk

Kaikkihan me ihmetellään ja joskus nauretaan vedet simissä! Päivällä kun satoi ja ruoka muhi uunissa, luin arkistosta jonkun ketjun
      Siinä kyseenalaistettiin Ruuneperin insinöriys, jonka hän kyllä kumosi.

Sitten luokiteltiin kaikki inssit putkiaivoisiksi suoraviivaisiksi matemaatikoiksi ilman tuuneälyä:D

Silloin sinä kirjoitit protestin ja toit Antti Tuurin esimerkiksi, joka myös on insinööri ja hyvä kirjailiakin.

Mutta sitten laukaisit jotaikin joka sai minut ratkeamaan nauruun:DDDD

"Stana kun kirjoitin nyt hyvin"

PS. Voikos sen paremmin sanoa:D

• joutavoinen

Kiitoks ystävän,i yst.vast. elävästi muistui mieleen eräs Hertta, joka kirjoitti kanssani pitkän keskustelun, joka on syöpynyt mieleeni. Tuskin sellaiset keskustelut voi palautua, sillä olemmehan muuttuneet ihmisinä varovaisemmiksi jolloin avoin mielipide on muykryä. Emme voi enää antautua tunteiden vietäviksi, hulluttelevaan sananvaihtoon, luulen. Mutta jatketaan tätä, miksi tätä nyt voi sanoakaan.

• sinisirkku-ejk
        joutavoinen kirjoitti:

Kiitoks ystävän,i yst.vast. elävästi muistui mieleen eräs Hertta, joka kirjoitti kanssani pitkän keskustelun, joka on syöpynyt mieleeni. Tuskin sellaiset keskustelut voi palautua, sillä olemmehan muuttuneet ihmisinä varovaisemmiksi jolloin avoin mielipide on muykryä. Emme voi enää antautua tunteiden vietäviksi, hulluttelevaan sananvaihtoon, luulen. Mutta jatketaan tätä, miksi tätä nyt voi sanoakaan.

Joo, joutavoinen ritari, muistan Sinun varoittaneen minua, jo kauemmin mukana olleena, lauman mentaliteetistä. Olenhan jotakin oppinut, mutta ei vieläkään ole usko ihmiseen mennyt:D

Voi, että oli hauskaa silloin, naurettiin ja hassuteltiin sydämen halusta.
        Huumori miehiä olet aina ollut ja sillä pärjää:D

Jaa miksi tätä nyt voi sanoa kysyt? Ystävyydeksi ja luottamukseksi sanoisin sitä.

Avoin täytyy minun olla edelleen, enhän luonnettani voi muuttaa, paljon jäisi silloin sanomatta.

Voi hyvin, ja Oikein Hyvää Juhannusta!

• joutavoinen

Huomaampa että miinusta olen jo saanut, otan mielihyvin miinukset omaan piikkiini, en lainkaan ole halukas luovuttamaan niitä kenellekään.
      Ihmettelen vain tämmöisiä kirjoittajille annettua mahdollisuutta arvostella kirjoittajia. Tuommoinen Hajup. käyttää ne omiin tarkoituksiinsa mielihyvin.
      Omasta puolestani olen otettu jokaisesta miinuksesta mitä aloitukseeni satelee, sillä tottumusta aiheesta ja myönnän aiheesta, on on kohdalleni ennenkin sadellut.
      Ystävilleni ja vähemmänkin ystävilleni ja saanko vielä lisäksi kohdistettuna sanoa myös Sinisirkulle, Hyvää Juhannusta!

• sinisirkku-

Kiitos joutavoinen. Noista miinuksista, painoin plussaa ja tuli 2 miinusta, niin että jokin vika niissä on.

Niistähän emme välitä! Moi

• katileija
        sinisirkku- kirjoitti:

Kiitos joutavoinen. Noista miinuksista, painoin plussaa ja tuli 2 miinusta, niin että jokin vika niissä on.

Niistähän emme välitä! Moi

Kokeilin ss tuota pystypeukaloa joutavoisen viestiin. Ennen painamista oli-14 ja jälkeen -13. Jotta kyllä plussa huomioitiin.

• Saman tein
        katileija kirjoitti:

Kokeilin ss tuota pystypeukaloa joutavoisen viestiin. Ennen painamista oli-14 ja jälkeen -13. Jotta kyllä plussa huomioitiin.

painoin ja yks - hävisi, joten toimii oikein.

• Tiedät kyllä

Tätä onkin epälty jo pidemmän aikaa, Painoit omalle viestillesi PLUSSAA !!!!!
      HALOO eikös kirjoituksen arvostelu tulisi lukijoiden tehdä. Kyllä olet ylivoimaisen itserakas ihminen....

• katileija

Tosikolle miinus, please. ;-))))

• sinisirkku-

En tietenkään, vaan joutavoisen! Kaksi kertaa painoin ja aina tuli lisää miinuksia!

Hölmöähän olisi omaansa arvostella, mikä silloin ilahduttaisi?

• (5+8)

Tiedäthän ss että tämä jankutin on haju, palstamme panettelija!

ÄLÄ VÄLITÄ SS

• sinisirkku-

Mitäpä tuollaisesta viitsisi välittääkään:D Itse kun tietää asianlaidan, niin kaikki on OK!

Olit silti söpö, kuka lienetkin!

• raati

Jos tuota avausta pitää hyvänä niin jotain on kyllä pielessä.Lienee koko aloitus tullut Krapulaisena aamutorttua väännettäessä niin on sekava ja joutavanpäiväinen.
      Aivan asillisesti arvosteltu....

• joutavoinen

minä on pakko kirjoittaa nyt pienesti, sillä Naisväet veivät housuni pyykkiin; puhtaat housut! enpä näinollen suuria aiokaan esittää. Ollaan vaan itserakkaita. Kunhan saan ensin housuni.

• haju...

Mökillähän sitä sattuu, pitkämatka huussiin. Siinähän se matkalla on sultakin lörähtänyt löysät tortut housuun.

• ei sellaista

haisevaa turjaketta olekkaan, jonka lahkeessa tuo yksi ei roikkuisi.

• Katleija

Minun pikkuinen pojanpoikakin tiesi että, "pissa ja kakkajuttuja ei saa puhella".

• sinisirkku ejk
        Katleija kirjoitti:

Minun pikkuinen pojanpoikakin tiesi että, "pissa ja kakkajuttuja ei saa puhella".

Voi teidän kanssanne! Joutavoisella nyt on aika persoonallinen tapa kirjoittaa!

Kyllä täällä yks' ja toinenkin on kirjoitellut sekavasti joskus!

Nyt on kuitenkin tehtävä valmisteluja matkaa varten, joten olkaahan kilttejä toisillenne!

Hauskaa Juhannusmieltä kaikille!

• Sano se m.v.lle
        Katleija kirjoitti:

sillä ei muuta päässää olekka.

• lehtori...

Sano se ....

Mistäs poju tulet minnes poju menet. Meneppäs johonkin aikuisöpistoon jos saisit vähän neuvoja tuohon oikein kirjoitukseen.

• lehtorille

Mistäs saataisiin lehtorille opetusta oikeinkirjoitukseen ?

• sanoppas sinä

kun tunnut tietävän.

• joutavoinen

Aika hyvin kuitenkin, sillä löysin mökillä luettavakseni naisväen sinne tuomia kuvalehtiä. Lueskellessani niitä sain melko paljon oppia nykyisestä elämänmenosta, onhan naisen näkökulma myös tärkeä tuntea, jos aikoo osallistua näihin kirvoituskilvoihin.

• kirjoituskirva

Onkos oikeinkirjoitrus vain naisten heiniä ?

• lukija ja ihmettelij

TÄTÄ KETJUA ON TULTU KATSOMAAN KAUEMPAAKIN. Huippuketju 20-
        Mistä on kysymys?

• silltapaa

Miinus...kysymystä tarkoitat
      Meillä täällä ikäihmisissä on eräs loinen joka uskoo olevansa itse 100% oikeassa siis a i n a...

• merihuisku.

Eivät naiset halua sellaista miestä, mistä he ovat aina unelmoineet, vain sellaisen, jonka He voivat muuttaa sen kaltaiseksi.HYVÄÄ JUSSIA!

• joutavoinen

Kiitos samoin, Hyvää Juhannusta!
        Nyt kirjastosta löysin. Lue minut olen vapaa kirja! Ja kun kirja on
        Anatoli Zlobin, Nollayö. Opetus siitä kuinka parhaiten kaadetaan ikiajoiksi pystytettyjä patsaita.
        Siinäpä onkin ehkä opetusta mitä luen suurella mielenkiinnolla.

• Joutavoinen haisee

täs tätä joutvoisen haju persettä lisää. Olkaa hyvå

• 123;)

M.V. elementissään.

• 1234c

täl viissii työ tääl sähellätte. Mie piut paut teil haistettelen..

• heissuki vei

miekin pistäyvyin

• Jonninjoutava...

Juu tulin mökiltä hakemaan rukkasia. Vanhat meni rikki ja kämmeneen tuli vesikello . Jos tässä pilkkos ne talven saunapuut.

• Hertan terttu

Älähän ny liikaa raada. Ota vaikka ja lue se yhdistyksen viimeisin numero, Omin käsin onneen. Siinä sitten huilatessa ne vesikellotkin kuivahtaa kourista. Taisit kertoakkin sinulla olevan reilut metsurin kourat, Eipä sitten tarvii mökilläkääm ojan kaivuuseen lapiota, se sujuu pelkin kourin.

• voi että kun

voi kun m.v. stä
      päästäis, eikö se yhteen aikaan ss n kaa ollu,
      olisivatpa jatkaneet yhdessä
      matkaasa.

• 75+

Palstan sheriffi(t) Mitähän luulet suluissa (t) tarkoittavan. Arvaan ,että taas alkaa ketjuja kadota.

• ¤¤¤¤¤ !

Voi sun kanssa. Miksi et hakeudu jollekkin kirjoituskursille. Täällähän kirjoittelee aikuiset ihmiset ei niinkään lapset ja lapsen mieliset....

• ¤¤¤¤¤ !
        ¤¤¤¤¤ ! kirjoitti:

Voi sun kanssa. Miksi et hakeudu jollekkin kirjoituskursille. Täällähän kirjoittelee aikuiset ihmiset ei niinkään lapset ja lapsen mieliset....

Tuo viesti oli tietenkin voi että kun.......

• Jonninjoutava...

Kummallinen haju lähti tuossa, kun otin kummisaappaan jalasta. Oksako lie tehnä reijän. Haju ol tosi paha. Lie siit reijäst mennä saapikkaaseen ihan sitä ihteensä. Metikös, kun ei oo kuiva käymälöö vaantulloo tehtyä tarpennsa millon mihini..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      7
      2763
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    Aihe