Hain sosionomi monimuoto opetukseen pieksämäelle. 300 hakijaa ja itse varasijalla 3. Alin pistemäärä 63 ja mulla 62 et ei paljon puuttunut.. Hieman harmittaa :(
pääsykokeiden tulokset..
10
530
Vastaukset
- höfkjhsdhgsk
Eipä hätää, kyllä pääset sisälle. Se pieksämäen linja ei ole mitenkään arvostettu. Luultavasti toistakymmentä valittua ei ota paikka vastaan. Siis onnea sinulle vain uudesta opiskelupaikasta!
Niin voihan se olla että sinne vielä pääsee. Mikkelissä ei tänä syksynä linjaa alkanutkaan, outo juttu. Mielelläni sinne olisinki hakenut, kun asun Mikkelissä.
- Hamkkihaluu
Oli tuokin lohdutus:" ei ole mitenkään arvostettu - onnea opiskelupaikasta" :D Mutta onko jo tuloksia tullut? En ainakaan Hamkin sivuilta vielä löydä??? Ja kirjeet ne nyt kestää...
- Allu 122
Varmasti olet sisällä! Ei mitään huolta!
Mä katsoin jo aamulla amk-haku palvelusta oman haun etenemisen ja siellä näkyi et varasijalla. Kirje tulikin jo sit tänään. Tuosta pieksämäen koulusta kyllä oon itse kuullut vaan hyvää. Kavereita on sieltä valmistunut/ opiskelemassa.
- Hamkkihaluu
Hei kiitti! En ollut muistanut koko amk-palvelua! Ja pääsin sisään Hyvinkäälle "Kestävän kehityksen" -linjalle. Jess! Vielä odotan nuoriso puolen tulosta
Hienoa, onnittelut :)
- Hamkkihaluu
Tack, tack! Tässä ihan unohtuvat oikeinkirjoitus ja yhdyssanat - kun oikein innostuu! :)))) Kyllä se paikka sinullekin sieltä Pieksämäeltä irtoaa, usko pois!
- zorro11
tietääkö kukaan paljonko on ollut raja metropolian talotekniikan puolelle?
- hghfghfghfhghfg
koulutusnetti.fi löytyy vanhoja pisterajoja, varmaa jotai 55~ /- 5 veikkaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805