pääsykokeiden tulokset..

anne-mariem

Hain sosionomi monimuoto opetukseen pieksämäelle. 300 hakijaa ja itse varasijalla 3. Alin pistemäärä 63 ja mulla 62 et ei paljon puuttunut.. Hieman harmittaa :(

10

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höfkjhsdhgsk

Eipä hätää, kyllä pääset sisälle. Se pieksämäen linja ei ole mitenkään arvostettu. Luultavasti toistakymmentä valittua ei ota paikka vastaan. Siis onnea sinulle vain uudesta opiskelupaikasta!

• Niin voihan se olla että sinne vielä pääsee. Mikkelissä ei tänä syksynä linjaa alkanutkaan, outo juttu. Mielelläni sinne olisinki hakenut, kun asun Mikkelissä.

• Hamkkihaluu

Oli tuokin lohdutus:" ei ole mitenkään arvostettu - onnea opiskelupaikasta" :D Mutta onko jo tuloksia tullut? En ainakaan Hamkin sivuilta vielä löydä??? Ja kirjeet ne nyt kestää...

• Allu 122

Varmasti olet sisällä! Ei mitään huolta!

• Mä katsoin jo aamulla amk-haku palvelusta oman haun etenemisen ja siellä näkyi et varasijalla. Kirje tulikin jo sit tänään. Tuosta pieksämäen koulusta kyllä oon itse kuullut vaan hyvää. Kavereita on sieltä valmistunut/ opiskelemassa.

• Hamkkihaluu

Hei kiitti! En ollut muistanut koko amk-palvelua! Ja pääsin sisään Hyvinkäälle "Kestävän kehityksen" -linjalle. Jess! Vielä odotan nuoriso puolen tulosta

• Hienoa, onnittelut :)

• Hamkkihaluu

Tack, tack! Tässä ihan unohtuvat oikeinkirjoitus ja yhdyssanat - kun oikein innostuu! :)))) Kyllä se paikka sinullekin sieltä Pieksämäeltä irtoaa, usko pois!

• zorro11

tietääkö kukaan paljonko on ollut raja metropolian talotekniikan puolelle?

• hghfghfghfhghfg

koulutusnetti.fi löytyy vanhoja pisterajoja, varmaa jotai 55~ /- 5 veikkaisin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe