olen n. 170 cm ja painan 47 kg, mikä on normaalia painoani alhaisempi, minun pitäisi kai painaa jtn. 53 kg :o ööö, mikä on nopein tapa lihota ennen kouluun menoa, joka alkaa 2 kk päästä, olen 14 vuotias : )
lihotus ;o
13
131
Vastaukset
- Vhhvgg
Syöt mäkissä joka päivä?
- asdsadaerg
Juot viinaa
- wr sdgdsghw4
poltat tupakkaa, eat ur shit
- äölkjgfa
syöt terveellisesti ja vahvistat lihaksia :)
- ainotäti-99
Tolla paino nousee hyvin, mulla paino nous 30 kiloo kahen vikan vuuen aikana ...
Ja yks mun kaveri sai parin viikon tehokuurolla 7 kiloo lisää...
en tiiä miten onnistuu ku mull on sama proplem painan 35kg pituutta 156cm ja pitäis lihooo mut en liho syön karkkii koko ajan : D mutta olen myös urheilullinen lenkkii ponin kans sun muuta oon kuses joku päivä ja tiedän sen ja vielä ihana lisä ongelma kun ahdistun joku suuttuu ym haluan oksentamaan mutta hallitsen tilannetta....vielä
- mriaa
Joku jolla oli sama ongelma sano joskus et aatteli aina syövänsä tarpeeks mut sit ku alko laskee kaloreita niin tajus et syö energiankulutukseensa nähden ihan liian vähän. Se liho kuulemma sit monta kiloo sillä ku se alko pitää huolta siit et se syö tarpeeks.....osittain se paino varmaan tuli kyl kans lihaksista ku se alko samaa aikaan käymään salilla.
Veikkaisin et ihan normi ruuallaki pystyy lihomaan jos vaan syö tarpeeks paljon ja tyyliin 4-5 kertaa päivässä(?) En kyllä oo tietenkään ihan paras antaa neuvoja kun itellä on aiemmin ollu ongelmia lähinnä ylipainon kaa :''D - Heli321
Painoindeksitaulukot eivät koske alaikäisiä!
- Wanha topicci
Retardi
Mee puntille. Kasvatat semmoset muskelit että painoa tulee lisää niistä 20kg.
- lihava?
et oo mikää liian laiha! Oot just sopiva! Itse olen 167/45 ja olen mielestäni jo aika lihava, joten ei sinun tarvitse lihottaa!!!!!!
- ei vaam mä
no sä et kyllä ole mikään lihava! Mä painan 57,4 kiloo ja oon vain 157 centtii pitkä!
- emmmmasofia
Mä oon 173cm ja painan 59kg, enkä oo yhtään lihava.
Ja se riittää, kun syö tarpeeks aamulla, ja koulussa. Sitten iltapäivällä voi koittaa syödä vähän energiapitosemman välipalan, ja illalla vielä iltaruoka. Ja iltapalaks voi syödä mitä vaan. Ja kunhan ei liiku ihan liikaa, niin varmasti jossain vaiheessa paino nousee. Ei kuitenkaan kannata minnekkään mäkkäriin mennä, mielummin opettelee vaikka tekemään ite makaronilaatikkoa ja syö sitä vaikka kaks lautasellista. Tsemppiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525