Syynätäänkö Allegro -junassa myös ihmisten matkalaukut rajalla mennen tullen? Onko kokemusta?
Allegro -juna
6
689
Vastaukset
- laukkuiita
Olen vasta 1 kerran käynyt ja minulta vaan kysyttiin et mikä laukku on mun. Mutta kyllä ne muutamilta avasivat laukun ja tutkivat sisällön. Ne muuten oli isoja laukkuja. Mulla oli vaan lentolaukku.
- syyniin vaan
Käsilaukutkin joutuu joskus syynättäväksi , laukun koolla ei ole väliä.. On hyvä että tarkastatetan se on kaikkien etu ettei mm. huumeita jne .. kulkeudu rajan yli ..no keikkea ei voi kuitenkaan saada kiinni, mutta hyvä että jotakin.. ei ole suuri vaiva näyytää laukun sisältö niin pyydettäessä
- laukkuiita
Pakkohan se laukku on avata ;) Taitavat tehdä sen pistokokeina, kun näytti siltä että ei kovinkaan monelta tutkineet.
- Pietarista tullut
Pistokokeita tekevät muutaman per juna. Kaikkia matkatavaroita ei avata.
- allleeegroo
Ei aina mutta joskus hampaiden paikatkin katsotaan... kaikken pitää varautua venäjän matkailussa.
- makee_70
huumeet kulkee Venäjältä Suomeen eikä toisinpåäin joten "net problema"
Mutta Venäjää kannattaisi boikotoida!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319