Syynätäänkö Allegro -junassa myös ihmisten matkalaukut rajalla mennen tullen? Onko kokemusta?
Allegro -juna
6
708
Vastaukset
- laukkuiita
Olen vasta 1 kerran käynyt ja minulta vaan kysyttiin et mikä laukku on mun. Mutta kyllä ne muutamilta avasivat laukun ja tutkivat sisällön. Ne muuten oli isoja laukkuja. Mulla oli vaan lentolaukku.
- syyniin vaan
Käsilaukutkin joutuu joskus syynättäväksi , laukun koolla ei ole väliä.. On hyvä että tarkastatetan se on kaikkien etu ettei mm. huumeita jne .. kulkeudu rajan yli ..no keikkea ei voi kuitenkaan saada kiinni, mutta hyvä että jotakin.. ei ole suuri vaiva näyytää laukun sisältö niin pyydettäessä
- laukkuiita
Pakkohan se laukku on avata ;) Taitavat tehdä sen pistokokeina, kun näytti siltä että ei kovinkaan monelta tutkineet.
- Pietarista tullut
Pistokokeita tekevät muutaman per juna. Kaikkia matkatavaroita ei avata.
- allleeegroo
Ei aina mutta joskus hampaiden paikatkin katsotaan... kaikken pitää varautua venäjän matkailussa.
- makee_70
huumeet kulkee Venäjältä Suomeen eikä toisinpåäin joten "net problema"
Mutta Venäjää kannattaisi boikotoida!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890