Syynätäänkö Allegro -junassa myös ihmisten matkalaukut rajalla mennen tullen? Onko kokemusta?
Allegro -juna
6
667
Vastaukset
- laukkuiita
Olen vasta 1 kerran käynyt ja minulta vaan kysyttiin et mikä laukku on mun. Mutta kyllä ne muutamilta avasivat laukun ja tutkivat sisällön. Ne muuten oli isoja laukkuja. Mulla oli vaan lentolaukku.
- syyniin vaan
Käsilaukutkin joutuu joskus syynättäväksi , laukun koolla ei ole väliä.. On hyvä että tarkastatetan se on kaikkien etu ettei mm. huumeita jne .. kulkeudu rajan yli ..no keikkea ei voi kuitenkaan saada kiinni, mutta hyvä että jotakin.. ei ole suuri vaiva näyytää laukun sisältö niin pyydettäessä
- laukkuiita
Pakkohan se laukku on avata ;) Taitavat tehdä sen pistokokeina, kun näytti siltä että ei kovinkaan monelta tutkineet.
- Pietarista tullut
Pistokokeita tekevät muutaman per juna. Kaikkia matkatavaroita ei avata.
- allleeegroo
Ei aina mutta joskus hampaiden paikatkin katsotaan... kaikken pitää varautua venäjän matkailussa.
- makee_70
huumeet kulkee Venäjältä Suomeen eikä toisinpåäin joten "net problema"
Mutta Venäjää kannattaisi boikotoida!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692606
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1552561- 851461
- 2271447
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401120- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"197965- 80873
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739