karvalakkimalli alla, ei mitään vikaa. Tehhoa on 1.2 TSI ssä riittävästi, tai siis enemmän kuin riittävästi.
ja kulutus on kohtuullinen. Tuskin turhaan tm valitsi parhaaksi tuota tehokkaampaa versiota kun tämäkin on näin hyvä.
Golf käyttäjän kokemuksia
15
558
Vastaukset
- jjjjjjhtttt
Odotan 1.0 TSI konetta markkinoille. Nuoruudessa minulla oli Fiat 600 eli 0,6 litran mylly ja sekin kesti hyvin.
- Downsizer
Kun noi volkkarilla tuo sen tarjolle niin se hakkaa jokaisen "wanhan" 1.6 koneen tehossa ja väännössä.
- Vanha Golfari.
Volkkarin nykyiset bensakoneet ovat susia siitä ei pääse mihinkään. Ketjut paukahtelee ketjupyörät ovat liian mitättömiä.
Dieselmoottoreissa ei sen sijaan ole juurikaan ongelmia.- oigjjoigoj
Ai ettei dieselmoottorreissa ole ongelmia.... no jos ei turbojen (vnt-ahtimet) rikkoontumiset ja moottorien rikkoontumisen puutteellisesta öljynkierrosta (pumpun rattaat sileänä) ole ongelmia niin ei kait sen isompia....
- Porin alueen nätein
2 lt bensakone. 176000 km mittarissa, huollot merkkiliikeessä.
Jarrupalat eteen ja taakse, jakopääremontti , 1kpl koiranluita.
Ei mitään muuta mainittavaa vikojen puolelta.
Ja voin sanoa,että on ripeä peli ja lämmin kuin mikä.
Ja vuosimalli on 2005, uutena hankin. Väri muuten musta A1 eli erittäin harvinainen.
Iso kone kestää, uskokaa hyvät ihmiset se. - vääntöä vitusti
Vielä kerran : Pieni viritetty turbokone kestää.
- näin on
Kun se pieni kone on alun perin tehty 200hv tehoille niin kestäähän se puolitehoisena miljoona tai kaksi miljoonaa kilometriä.
- 019 alue M33
100000 tulee täyteen viikonloppuna, Mitään ei ole korjattu,mutta huollot teetetty,jotta sitten jos jotain käy niin voi vaatia vaikkapa kustannusten
puolittamista.Sitäkin tehdään - kuulemma.- Aluepäällikkö
Taas yks tämmönen postaus jolla ei ole mitään virkaa. Satatuhatta täyteen, mutta millä autolla ja millä koneella? Tämä viestiketjuhan koski 1.2TSI:tä?
- stubben
Onhan tuo 1.2 ihan mukava ja tarpeaksi nopea mutta kun omassa juuri viime viikolla poksahti turbo ja mittarissa 24000km, no ei se mitään lun on vielä takuu voimassa
- geui
Japseilla saa ajaa 300 000 km eikä tarvitse tehdä mitään remppaa.
- germanlover`s
geui kirjoitti:
Japseilla saa ajaa 300 000 km eikä tarvitse tehdä mitään remppaa.
Kuka niillä nipponeilla pystyy ajamaan yli 100 000.. Mulla ainakin repeäisi ottasuonet ja selkäränka olis 10:llä mutkalla ...tana.
- German wagen
germanlover`s kirjoitti:
Kuka niillä nipponeilla pystyy ajamaan yli 100 000.. Mulla ainakin repeäisi ottasuonet ja selkäränka olis 10:llä mutkalla ...tana.
Jakoketju venyy, automaatti porsii, talvella kylmä, ovenreunat jäätyvät, kaasupoljin katkeaa, järkyttävä jyrinä..
- osssss
German wagen kirjoitti:
Jakoketju venyy, automaatti porsii, talvella kylmä, ovenreunat jäätyvät, kaasupoljin katkeaa, järkyttävä jyrinä..
Onko vielä lattiaan isketty kaasupoljin ja sekunda muovia?
- kerma vaakeni
keksittyjä vikoja, ja mitä sitte vaikka hajoaakin, jotkut vaan tykkää huono laatuisista korpuista, elämä on tylsää japsin kanssa kun se kestää ja kestää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755