Yksin Pietariin

lonely rider

Olen menossa Pietariin yksin pariksi päiväksi. En ole ennen käynyt ko. kaupungissa, onko jotain erityistä, mitä yksin matkustavan, parhaat päivänsä nähneen naisihmisen tulisi ottaa huomioon? Olen varannut mahdollisimman fiksun hotellin, ja tärkeät nähtävyydet kuuluvat asiaan.

4

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+19

Nauti ilman ennakkoluuloja, upea kaupunki. Maltilla saa asiat selvitettyä jos yhteistä kieltä ei joka tilanteessa löydy. Varaa hyvät kengät, kävelyä kertyy paljon ihan huomaamatta ja väkisin suurkaupungissa.

• 22

Puhutko kieltä? Aakkoset voisi olla kiva opiskella etukäteen, silloin osaa lukea katukyltit ja liikkeiden nimiä.

• laukkuiita

Sinua on kait jo peloteltu taskuvarkaista jne..
      Kaupungilla pidä vain kopio passista mukana..rahoja pieniä summia eri paikassa. Eivät sitten saa vietyä kaikkia, jos jotain tapahtuu.
      Itse ihastuin Pietariin ja mitään ikävää ei sattunut. Toivon, että sinulla on ihana loma.

• ksusha

jos tuo visakortti pelittää niin se kait on suht turvallinen.
      käteistä on kyllä pakko olla mukana jos jotain pikku ostoksia aikoo ostella esim toreilta.
      joka sanoo että pelkällä kortilla pärjää, ei ole koskaan käynyt missään tai ainakaan venäjällä.
      no siis se satanen pari vaan mukaan kerralla ja loput rahat huoneeseen.
      ruplissa joku ehkä viis- kymmenentonnia riittänee aika pitkälle.
      rahojaan ei tietenkään pidä esitellä vaan mieluummin hitaasti kaivella.
      venäläiset on tottuneet jonottamaan ja odottamaan, siis ei kannata
      hätäillä ja toheloida missään vaan hitaasti ja varmasti ja harkiten toimia.
      ennakkosuunnittelua, kartan katselemista kannattaa harrastaa
      tosiaan hyvät kävelykengät mukaan ja oman hotellin nimi ja osoite ja puhelinnumero ehdottomasti.
      matkaoppaita kannattaa tavailla ja katsella vaikkapa metrolinjoja ja ajella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3956
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1879
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1165
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1021
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      894
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      881
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      872
    Aihe