Korvaako koira miehen ?

koiruusrakas

Minun mielestäni korvaa. Miehet eivät ole kiinnostaneet minua ikinä, koska koirat ovat ihania lämmittäjiä sängyssä ja osaavat hellästi tulla vierelleni vaikkapa nuolemaan tai minua vasten. Koirat osaavat olla äärimäisen helliä ja varovaisia. Ne tulevat lohduttamaan aina kun olen surullinen. Ei elämää ilman koiria

67

2728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex koiras

Kyllä joskus korvaa,, minusta yritti akka tehdä ajokoiran, mutta ei onnistunut,
      lähdin lätkimään ja nyt hänellä on oikea koira, se on kait muuten hyvä mies,
      muttei osaa tuoda rahaa taloon ja exä joutui luopumaan kodistaan, mutta
      onneksi se koira lohduttaa ja on ihana lämmittäjä sängyssä, kun sähkön hinta
      on noussut ja patterit joutuu pitämään pienellä pakkasellakin...
      Eipähän ole ihmisten harmina sellainen nainen, joka koiraa rakastaa....

• Niinhän

ne ajokoirat aina - lähtee lätkimään kun silmä vähänkään välttää ;)

Eli eukkosi onnistui sittenkin ;)

• Itsenäinen.

Käyn töissä, en tarvitse ketää elättäjää, nyt eletään 200-luvulla eikä 1930. Maksan itse sähkölaskuni ja jos miehestä ei muuhun ole niin nakkaan pihalle.

• :DDD
        Itsenäinen. kirjoitti:

Käyn töissä, en tarvitse ketää elättäjää, nyt eletään 200-luvulla eikä 1930. Maksan itse sähkölaskuni ja jos miehestä ei muuhun ole niin nakkaan pihalle.

Itsenäinen korjaa :DDD 2000-luvulla.

• Kaikki riippuu ihmisestä itsestään, mutta olen täysin vakuuttunut, ettei lajitoverin seuraa kukaan voi korvata ei koiralle eikä ihmiselle. Niin ihminen kuin eläinkin tarvitsee lajitoveriltaan seuraa.

• Samaa mieltä. Olen itse asunut yksin (sekä ollut ilman parisuhdetta) jo 7 vuotta, ja välillä mietin että pitäisikö ottaa koira "seuraksi". Luulen että koira voi helpottaa joidenkin ihmisten yksinäisyyttä, mutta missään tapauksessa se ei ole sama kuin toinen ihminen, ei siis mielestäni pysty "korvaamaan" ihmistä, ikinä. Koira on kuitenkin vain eläin. Enkä voisi ikinä kuvitellakaan päästäväni koiraa sänkyyn, eikä sen paikka mielestäni ole kyllä ruokapöydässäkään, eikä edes sohvalla. ;)

• Turrikammo
        maryss kirjoitti:

Samaa mieltä. Olen itse asunut yksin (sekä ollut ilman parisuhdetta) jo 7 vuotta, ja välillä mietin että pitäisikö ottaa koira "seuraksi". Luulen että koira voi helpottaa joidenkin ihmisten yksinäisyyttä, mutta missään tapauksessa se ei ole sama kuin toinen ihminen, ei siis mielestäni pysty "korvaamaan" ihmistä, ikinä. Koira on kuitenkin vain eläin. Enkä voisi ikinä kuvitellakaan päästäväni koiraa sänkyyn, eikä sen paikka mielestäni ole kyllä ruokapöydässäkään, eikä edes sohvalla. ;)

Samaa mieltä olen "maryss:n" kanssa, ei korvaa koira ihmistä. Ihmettelen suuresti kun niin monilla yksinäisillä miehillä on koira/koiria/kissoja, että niistäkö se lohtu tulee? Niille voi jutella tietty ja paijata ja halia mut ei sit kuitenkaan muuta, kai? Moni nainen on allerginenkin, eikä kyllä voi lähestyä miestä joka haisee koiralle ja on koiran/kissan karvoissa, hyh. Monesti tuo eläin on miehelle vielä tärkeämpi kuin nainen ja koira on aina etusijalla. Kuiteskin miehet etsivät itselleen naista? Häh, mitä ne naisilla tekee, sanon minä?! Olettekos valmiit luopumaan karvaturristanne jos löytyy sopiva nainen? Taitaa ollakin niin, että kun miehestä ei enää ole mihinkää niin nainen korvataan turrilla.

• Karvaturrukka
        Turrikammo kirjoitti:

Samaa mieltä olen "maryss:n" kanssa, ei korvaa koira ihmistä. Ihmettelen suuresti kun niin monilla yksinäisillä miehillä on koira/koiria/kissoja, että niistäkö se lohtu tulee? Niille voi jutella tietty ja paijata ja halia mut ei sit kuitenkaan muuta, kai? Moni nainen on allerginenkin, eikä kyllä voi lähestyä miestä joka haisee koiralle ja on koiran/kissan karvoissa, hyh. Monesti tuo eläin on miehelle vielä tärkeämpi kuin nainen ja koira on aina etusijalla. Kuiteskin miehet etsivät itselleen naista? Häh, mitä ne naisilla tekee, sanon minä?! Olettekos valmiit luopumaan karvaturristanne jos löytyy sopiva nainen? Taitaa ollakin niin, että kun miehestä ei enää ole mihinkää niin nainen korvataan turrilla.

Jalkovälissäs on karvaturri

• Koira voi olla kaver
        maryss kirjoitti:

Samaa mieltä. Olen itse asunut yksin (sekä ollut ilman parisuhdetta) jo 7 vuotta, ja välillä mietin että pitäisikö ottaa koira "seuraksi". Luulen että koira voi helpottaa joidenkin ihmisten yksinäisyyttä, mutta missään tapauksessa se ei ole sama kuin toinen ihminen, ei siis mielestäni pysty "korvaamaan" ihmistä, ikinä. Koira on kuitenkin vain eläin. Enkä voisi ikinä kuvitellakaan päästäväni koiraa sänkyyn, eikä sen paikka mielestäni ole kyllä ruokapöydässäkään, eikä edes sohvalla. ;)

Jeppistä, minulla on koira ja siis, koira on koira. Se on ihan eri asia, kun parisuhde, tai muukaan suhde. Koiraa ei mielestäni edes pidä ottaa minkään "korvikkeeksi" vaan ainoastaan ja vain koska haluaa nimenomaan koiran. Se on eläin ja sen kuuluukin olla. Se on toki ihana kaveri, se piristää päivää ja minulle on tuonut synkkiin hetkiin paljon valoa, en koe olevani niin yksin sen kanssa, ja se on ikäänkuin "lapsi" mitä voin hoivata. Mutta! Mitään tekemistä sillä ei ole parisuhteen tai perheen korvaamisen kanssa, vaikka se perheeni onkin.

Parisuhde on myös seksisuhde, ei pusuttelua, hellyyttä ja seksiä rakastamansa ihmisen kanssa voikaan korvata, eihän lapsikaan korvaa vanhempien suhdetta, eikä saakaan korvata, vaan ne on eri asia. Tottakai lapset menevät edelle, jos joku laittaa valitsemaan, tottakai, huollettavat eivät voi itse pitää huolta itsestään, joten kun sellaisen hankkii, saa tai tekee, niin lupautuu olemaan siitä vastuussa. Siksi siis, joutuu tekemään vaikeitakin ratkaisuja joskus, tai sitten ei pidä ottaa huollettavia ollenkaan!
        Mutta silti. Pariuhde ei ole hoivasuhde. Parisuhde on kahden aikuisen oma suhde ja siis myös seksisuhde, ihan eri asia kun suhde hoivattavaa. Niillä on omat paikkansa, jotka ovat ihan erilaiset.

Älä ota koiraa "seuraksi", jos et oikeasti ole kiinnostunut eläinten hoitamisesta ja kasvattamisesta. Siitä voi olla paljonkin kuluja ja vaivaa.
        Mutta se helpottaa yksinäisyyttä ja sydän suruja, on ihana osa laumaa ja omanlaistaan elämää kyllä.
        Minulla koira kyllä saa mennä sohvalle (suojattu) ja sillä on leluja ja patjaa yllin kyllin. Se on ihana ja veikeiä kaveri... Ja ollut yli 10 vuotta! Koira saattaa elää 12-15-vuotiaaksi, joten se on myös piiiiiitkä sitoumus!

Jep. Lajitoveria ei kukaan eikä mikään korvaa. Yhtä lapsellista olisi kuvitella ihmisenä yksin voivansa vastata toisen eläimen tarpeisiin: ei voi. Jokainen tarvitsee lajitoveriena seuraa, edes silloin tällöin.

• Joo kyllä.

Niin kyllä lajitoverin, mutta ei minkään haisevan, piereskelevän, haukkuvan, kuolaavan, moniavioisen sohvalla röhnöttävän karjun seuraa.

• turruttavaa...
        Turrikammo kirjoitti:

Pese se joskus.

• Joo, kyllä ne koirat aina huonon miehen korvaa. Lämmin... Urokset varsinkin.

• tietysti, mutta

Kyllä korvaa, jos haluaa mennä keinohedelmöitykseen tai unohtaa jälkipolven. Miksi et saman tien mainitse, että koira korvaa lapsetkin !

• puikkonokka

Minusta koira korvaa mainiosti lapsetkin, itse kun en niin lapsien perään ole niin koirat on aina olleet perheenjäseniä ja ne varmaan 'korvaa' lapsetkin tällä menolla kun ei miestäkään ole löytynyt eikä silläkään nyt kovin kiirettä ole kun on lämmin koira sängyssä. Koira toki ei täysin voi korvata miestä, mutta on se melkein yhtä hyvä jos pystyy elämään ilman seksuaalista kanssakäymistä miesten kanssa :p Mutta sittenkin kun se mies joskus löytyy (joka tykkää koirista!) niin minun puolesta voidaan elää elämä vaikka ilman lapsia kunhan koiria on

• 40+

Koira toki ei täysin voi korvata miestä, mutta on se melkein yhtä hyvä jos pystyy elämään ilman seksuaalista kanssakäymistä miesten kanssa :p

Eri mieltä. Mun koira (uros) voi eikä ole melkein yhtä hyvä vaan parempi. Jopa sängyssä.

• Vaan -

pyydäpäs Rekkua vaihtamaan auton renkaat ;D

• Auto huoltoon
        Vaan - kirjoitti:

Osaan vaihtaa auton renkaat ihan itse, en tarvitse miestä siihen. Ja voihan auton viedä huoltoon, jossa maksusta hoitavat homman.

Itsellä ei koira kyllä miestä korvaa, ei sitten millään. Kaksi uroskoiraa on, mutta ei miestä, harmi. Etsiskelen kyllä, mutta olen aika nirso, kuka tahansa ei kelpaa. Kaipaan kyllä miestä sänkyyn, sillä koira ei voi sitä hommaa hoitaa. Jatkan siis etsiskelyä..

• rtterrhhgyy
        Vaan - kirjoitti:

Oletpa hauska mies.En ole tänään vielä nauranutkaan!
        Suuri osa naisista vaan kun ei tarvi miestä enään renkaidenkaan vaihtoon.Ja ainahan voi soittaa mikä se oli se talkkaripalvelu.
        Tai kääntyä H.Hakalan puoleen.

• Vaan kutkas
        rtterrhhgyy kirjoitti:

Oletpa hauska mies.En ole tänään vielä nauranutkaan!
        Suuri osa naisista vaan kun ei tarvi miestä enään renkaidenkaan vaihtoon.Ja ainahan voi soittaa mikä se oli se talkkaripalvelu.
        Tai kääntyä H.Hakalan puoleen.

ne siellä sinua palvelloo ja passoo - raavaat miehenköriläät. Maksua vastaan tarjoavat palveluitaan, siihenkään ei rekkusi pysty(tienaamaan)

• hyi

et kai makaa koirasi kaa????
        eläinmen hyväksikäyttöä ja rääkkäystä oikeesti jos niin teet lopeta heti hyi hyi

• Rahakas nainen
        Vaan kutkas kirjoitti:

ne siellä sinua palvelloo ja passoo - raavaat miehenköriläät. Maksua vastaan tarjoavat palveluitaan, siihenkään ei rekkusi pysty(tienaamaan)

Ainiin joo, naiset kun eivät voi käydä töissä itse hommaamassa rahojaan. On siinä kyllä.. Itse naisena tällä hetkellä elätän palkallani myös mieheni, joka opiskelee. Eikä siinä mitään, aivan hyvin voisin käydä vaihdattamassa renkaat liikkeessä, jos haluaisin. Tykkään sattumoisin renkaitten vaihdosta, joten eipä siihenkään tarvi mieheni ryhtyä (joskin teemme sen usein yhdessä).

• Olen nainen.
        Vaan - kirjoitti:

Niin. Luuletko tosiaan, että auton renkaiden vaihtaminen on niin monimutkainen juttu, ettei nainen sitä osaa. Renkaidenvaihto on sinun mielestäsi niin vaikeaa ja monimutkaista linnunaivoillasi, että luulet muidenkin olevan yhtä idiootteja ja sovinistina varsinkin naisten.

Minä vaihdan renkaat itse, idioottia en huoli edes siihen hommaan.
        :DDDD

• Oletko aivan varma
        Rahakas nainen kirjoitti:

Ainiin joo, naiset kun eivät voi käydä töissä itse hommaamassa rahojaan. On siinä kyllä.. Itse naisena tällä hetkellä elätän palkallani myös mieheni, joka opiskelee. Eikä siinä mitään, aivan hyvin voisin käydä vaihdattamassa renkaat liikkeessä, jos haluaisin. Tykkään sattumoisin renkaitten vaihdosta, joten eipä siihenkään tarvi mieheni ryhtyä (joskin teemme sen usein yhdessä).

että se on MIES eikä mikään ekohippi ;D

• nvnv

Tämä todistaa taas sen kuinka sairasta touhua Suomessakin on :( juuri oli inhottava paljastus kuinka naiset tekee seksijuttuja koirien kanssa, yök mitä naisia :(

• Whut?

Eiköhän tuo "auto huoltoon" juuri sano, että koira ei käy sänkyyn. Eikö se juuri ole tervettä eikä sairasta? Itse taidat olla perverssi, kun edes ajattelet tuollaisia, YÖK itsellesi!

• Lemmikkien omistaja

No kunhan koiran kanssa käyttäytyy siten, että sitä voisi vierestä katsella muutama normaali ihminenkin kokematta käytöstä mitenkään kummalliseksi tai erikoiseksi, niin siitä vain. Mutta jos taas mielellään kukaan ei katselisi mitä tapahtuu miehen/naisenkorvikkeen kanssa, niin sitten kannattaisi ehkä antaa olla...

• sdfssdf

Onhan noita... 4chan.org pahamaisesta /b osioista löytyy tänäänkin paljon hevos- koirarakastajien kuvia ja videoita ;)

• aahrakas

Oh-hoh...hyvät ihmiset, älkää nyt ainakaan tosissaan verratko eläimiä ja ihmisiä.
      Hyvää parisuhdetta ei korvaa mikään. Lemmikki voi olla siinä lisänä hyvänä kakkosena.
      Vaikuttaa pettyneiden ja katkeroituneiden ihmisten jutuilta.

• Ei todellakaan korvaa. Voiko kukaan edes ajatella noin. Seksi kuuluu parisuhteeseen, ihmisten välillä. Itselläni on koira, joka on tärkeä. Silti se on vain eläin. Ihmiset ensin. En edes huoli koiraani sänkyyn tai sohvalle.

• suljetultako taas..

Sairas suoli24-palsta. Ottaisin mieluummin lauman paviaaneja, kuin yhdenkään mielisairaan hyypiön tältä palstalta.

• yksjukkis

Yks sättinainen sanoi kerran, että miestä ei oo näkynyt vuosiin, mutta koira se lupsuttaa pimppiä ihan kivasti,heheh että tälläinen tapaus.

• damsugareman

Höpö höpö kuule, ett taida paljo pimpin lupsuttamisesta tietää, jos luulet että nainen jotain iloa koiran lupsutuksesta sais... kato naisella on mm. klitoris ja muutenkin se naisen nuoleminen on vähä täsmätouhua, tuskinpa koiran ison kielen lupsutus paljon naista orgasmia päinkään veis!

• asdlkfjdf
        damsugareman kirjoitti:

Höpö höpö kuule, ett taida paljo pimpin lupsuttamisesta tietää, jos luulet että nainen jotain iloa koiran lupsutuksesta sais... kato naisella on mm. klitoris ja muutenkin se naisen nuoleminen on vähä täsmätouhua, tuskinpa koiran ison kielen lupsutus paljon naista orgasmia päinkään veis!

Niin no, eikös se orgasmi lähde pääsääntöisesti aivoista - jos ei ole lainkaan kiihottunut niin vaikka kuinka klitoriksen kanssa pelleilee niin eihän siitä mitään tule. Silti samaa mieltä, että en kyllä kuuna päivänä pistäis koiraa nuolemaan jalkoväliäni - monestakaan syystä. HYH!

• Joku kuitenkin

Parempi koirakin, kuin ei mitään.

• Löytääkö etsivä?

Meitä koiria ja kissoja ja ylipäänsä kaikkia eläimiä rakastavia sinkkunaisia on vaikka millä mitalla, mutta ongelma on siinä että ei löydy eläinrakkaita vapaita miehiä! Ei koira tai kissa voi korvata hyvää ja rakastavaa ihmissuhdetta, mutta yksinäiselle ne muodostavat perheen ja ovat yhtä rakkaita kuin omat lapset.

Vain pervot miettivät uroskoiran korvaaman miehen sängyssä, yök! Pysyn sinkkuna ja voin laskea taloni sisälämpötilaa kun sängyssäni lämmittää kaksi koiraa ;-). Näin kunnes löydän sellaisen miehen joka hyväksyy lemmikitkin sänkyyn nukkumaan.

• - 89 +

Vaikka koiraihminen olen itsekkin ja sellaisen omistan niin tuo kuulosti aika.... oudolta... en nyt menisi sanomaan että koira parisuhteen korvaa :O yksinasuvalle koira kyllä on seuraksi mutta aika rankkaa jos se korvaa parisuhteen. Mutta... kukin tavallaan

• ukoton nainen

Sinkkunaisena koirani tuovat minulle ajankulua eri harrasteiden parissa ja pitävät minulle seuraa ;niiden kanssa tulee ulkoiltua paljon ja kierrettyä niin Suomea kuin ulkomaitakin. Vaikka koirani ovat minulle tärkeitä ja seurana yksinäisinä päivinä ja iltoina niin toki kaipaan juttuseuraa yms. omasta lajikumppanista, miehestä. Mutta kun sitä miestä ei nyt ole niin koirat korvaavat sen puutteen osittain. Samassa sangyssä koirani eivät nuku ja lapsia en ole koskaan halunnutkaan, joten koirani eivät korvaa niitäkään.

• ..

Joo just tuollaisista koirilla itseään nuolettavista emännistä kannattaa kestää kaukana! Eläimiinsekaantuja!

• Että sillee..

Kyllä ne on miehiä jotka koiriin sekaantuvat, vain miehillä on noin likainen mielikuvitus. Olihan ruotsissa mies raiskannut naapurin koirankin.

• maalaiskoira

Käyttäydy miestäsi kohtaan kuten koiraasi kohtaan! Hymyile koko ajan, käy kaupassa, tee ruokaa, siivoa, älä vaadi osallistumaan kotitöihin jne. Hämmästyt kuinka mielellään miehesi silloin tulisi lämmittelemään sinua ja kaupan päälle saisit vielä renkaanvaihdot ja kodin pikku remonttihommat ja seksiä ja lisärahaa kodin ja lainojen pyörittämiseen!

• kaupunkikoira

Tai vastaavasti käyttäydy koiraasi kohtaan kuten miestäsi kohtaan, äksyile koko ajan, vaadi mahdottomia jne. Kuinkahan mielellään koirasi kömpisi kainaloosi vuosikausien kohtelun jälkeen?

• Doggystyle

Jaa, vaimokeko se tänne kirjoittelee? Minua koirana varsin pidätkin. Onhan sinulla oikeakin koira, ainakin näköinen. Mutta se (anteeksi, HÄN) on jo aikaa sitten vienyt paikkani. Ja rotunsa on siis Seksin seisoja. Ei päästä emäntäänsä hetkeksikään näkyvistään. Joskus, kun meillä vielä oli seksiä, tottakai koira kieppui jaloissa ja siinä ympärillä kun ähräsimme. Eikä puhettakaan, että koira olisi häädetty muualle. Ja tottakai koira nukkuu sängyssämme vaimokkeen vieressä, minun tyynylläni. Minä sitten missä milloinkin, usein sohvalla. Lomat suunnitellaan koiran ehdoilla. Ok, ulkomaan matkoille ollaan hommattu hoitaja siksi aikaa. Mutta tottakai, ymmärrän, että vain koiraan voi luottaa. Miehiin ei pätkääkään. Tosin tämä koira sattuu olemaan narttu, sitähän en voi tietää, mitä he harrastavat minun poissaollessani.

• lkjljhlh

Emotionaalisesti varmasti korvaa ainakin jollakin tasolla. Kun katsoo koiraa silmiin ja halii sitä, niin erittyy opiaatteja keskushermostossa, mikä tuo ihan saman mielihyväntunteen kuin ihmissuhteissakin. Siksi ihan mielenterveyden puolesta kannattaa pitää koiraa tai muuta lemmikkiä, jos mahdollista.

• KumpiOnParempi

Taas näitä samoja provoja, riittäis jo.

• zizzi---

Koirat on ihania ja sellasen haluisin ja sen kanssa voi olla ulkona ja tehä kaikkea. Mut ei se omaa rakasta miestä kyllä korvaa jonka kans voi tehä sit niitä ihmisten lemmenasioita..

• johannes kasta

joka kallahan se koira nykyään on sitten ihmettelevät mikseivät löydä miestä, kun koira makaa sängyssä ja istuu sohvalla vieressä ym. Jotain järkeä pitäs olla päässä

• 19+9

Minulla on koira, mukava työ ja hyviä ystäviä. Miestä "lainaan" tarpeen mukaan mutta parisuhteeseen en ryhtyisi enää mistään hinnasta.

• miiu 3

Ei voi. Mulla on koira, josta tykkään tosi paljon , mutta se ei korvaa toisen ihmisen läheisyyttää. Jokainen lajitoveri tarvitsee,toisen lajitoverin sekä, minä ja koirani.

• hullua porukkaa

Minä en ikinä pärjäisi ilman miestä, koska olen riippuvainen sksistä ja tykkään jakaa pillua oikean laisille, seksikkäille miehille.

• Ah,

olet siis kuin luotu minulle Viiveseni T: Wagner

• Koirannahkarukkaset

Ota toinenkin koira niin voit sitten itsekin häipyä omasta elämästäsi, jäljelle jää vain kaksi koiraa.

• Koira,.

ei ymmärrä sun surustä höykäsen pöläystä.

• asiasta tietoinen

Minun mielestä korvaa koska onhan tiedossa ettei monetkaan miehet ole uskollisia kovinkaan pitkään.Luotan ennemmin pitkäikäistä seuralaista hankkiessa enemmän koiriin ja kissoihin ehdottomasti kun miehiin ja lisäksi pääsee vähemmällä työmäärällä ja tästä on omakohtaista kokemusta aivan riittävästi.

• WuhWuhWuh

Eiköhän ne koirat ja kissat tarvitse sitä omaa lajitoveriaan, mitä nyt jälkeläisten saantiin tulee siinä missä ihminenkin. Ja muuhunkin normaaliin elämään. Ihmisten seurassa ne on vaan olosuhteitten pakosta eikä niiltä ole vielä kysytty mielipidettä että mistä tilanteesta ne tykkäis eniten. Ihminenhän sen valinnan tekee niitten puolesta. Ja mitä miesten uskollisuuteen tulee, se on naisesta kiinni se. Tapahtuuhan sitä kaikenlaista puolin jos toisin...

• jk

koira ei korvamiestä

• mikkokettu

Mulla hiukka sellanen käsitys että sekä puoltajat että vastustajat eivät nyt ymmärrä missä kuljetaan ja mistä puhutaan.

Koira on koira,,,paras ystävä luomakunnan tekosista,,, mutta ei korvaa mitää, JA EI KUULUKKAAN KORVATA!!!!

Koira kuulluu perheeseen perheen olennaisena osana, muttei minkään korvaajana!

Se miten käsittelemme koiriamme kuvastaa juuri sen mitä me olemme, ja se ei kyllä ole ainakaan mun mieleeni että me koittaismme käyttää koiriamme itsemme jatkona, eli teemme niistä itsemme alaisia robsuja, vai?
      Mulla kaks koiraa ja molemmat kovin mun perään, ei siks et oon käskeny , vaan siks et ne on tunteneet olonsa hyväks... ilman alistamista ja hakkaamista. Miettikkää miks otatte eläimiä????

• purhitj

Koirani on ihana kaveri ja kuljemme paljon yhdessä reissuissa. Lähtee aina mukaan, jos mahdollista ja juttelen sille yhtä paljon kuin parhaalle ystävälleni. Meillä on "sielun kumppanuus". Loistotapaus minun koirani vaikka ei se tietenkään ihminen ole, Lähellä sitä kuitenkin, hyvä kaveri, jonka kanssa kuljetaan metsissä, kaduilla ja reissataan. Miu rakas koira.

• Mikä ettei.

Mikäs siinä jos kaipaa hellyyttä ja tykkää koirista. Omapahan on asiansa jos vaihtaa miehensä/vaimonsa koiraan.

• Eihän.

Lemmikkieläimen ole tarvettakaan korvata ihmistä. Ensinäkin,jos esim.koira inhimillistetään on se koiraa kohtaa mitä suurin virhe ja siitä seuraavat käytösongelmat ovat moninaiset. Koira kyllä rikastuttaa minunkin elämääni,mutta ei se koskaan korvaa ketään ihmistä,tai parisuhdetta.

• Hätä huuto N.65v

Voi, Rakas Jumala pelasta tää paha maailma kaiksesta vääryydestä.

Voi mikä vertaus koira ja mies kamalaa. Koira on eläin ja ihminen on ihminen fysiolooginen,henkinen,fyysinen,hengellinen.

Mies on perheen pää voima ja rakkaus ,samoin tietenkin nainen on perheessä
      kodin lämpö ja suloisuus ja rakkaus.Lapsille hyvä parisuhde on koti ja rakkaus.

En voi ymmärtää tätä alasajoa miesten menoksi,rakastakaa naiset miehiänne heissä on teille siunaus ja elämän ylläpitävä voima ei ole huonoa miestä olemassakaan kaikkissa on niitä helmiä joita voimme rakastaa.Samoin miehet rakastakaa naisianne ja lapsianne eläkää sovussa ja kunnioituksessa toisiaanne kohtaan.

• Sontakasa88

Kyllä se korvaa. Lehmä on hyvä lämmittäjä sängyssä, eikä koskaan sano EI !!
      Utareitaki voi imeä ihan mielin määrin eikä ole mpksiskaan:):)
      Sitä tuntee ittesä ihan mahtisonniksi joka yö, eikä ole alemmuuskompleksejakaan enää.

• Erakkovika.

Miehet ei ole ihania sängyssä, ne ei edes tiedä miten naiselle tulee orgasmi. Kyllä koira aina miehen voittaa ja seksiin käy dildo.
      Ihmiset ovat perseestä.

• jakkeminä

No ei ihan sieltä mutta läheltä liippaa, kannaksen toiselta puolelta kuitenkin.

• doggiegirl

Onhan se koira kiva seuralainen. Tässä ajattelussa on vaan riskinä että koiraan aletaan suhtautua kuin ihmiseen. Annetaan koirien olla koiria :)

• sinikkamikko

no ei korvaa varsinkaa jos on narttu

• uppinen

huhhellettä up

• JossuJonsu

Eräs likkakaveri sanoi sinkkuaikojen menneen paremmin kun oli uroskoira kotona. En itse semmoiseen ryhtyisi mutta en tuomitsekaan kun se ei rikos ole. Jokainen taaplaa tyylillään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe