olen ostamassa ensimmäistä softis asetta,ja mietin että kannattaako ostaa jousitoiminen pistooli,vai co2 pistooli.
Airsoft pistoolit
69
3412
Vastaukset
- mmmmmmm
itse ostaisin ekaks jousitoimisen koska ne on halvempii ja jos et tykkaa softauksest sittenkaa nii rahanmenetys ei oo suuri
- plääh
Mutta toisaalta jousiaseella etsaa kaikkea iloa irti ;)
- moikaikki3
saako vanhalla kettu tarhalla softata vaan pistoolilla
- mamo
Itekki ajattelin ruveta pelaamaan käsiaseella:
- Tällä hetkellä Jing Gong Mp5 A5 ja Tokyo marui Government jousi pistooli
- Myyn pois ja ostan käsiaseen
- Ajattelin tällästä: G&G Xtreme 45 Co2
- Saisko tohon lisä lippaita jostain?
- Saa ehdottaa käsiaseita: Esim Glock 17/18 Co2:si käyttöisenä M1911 sekä M9 Beretta... myös muut aseet huomioidaan, ei revolvereja!
- Plussaa olisi jos Co2 kapseli sijoittuisi aseeseen eikä lippaaseen
Jousi aseet:
Voit pela milloin vai
- Ei kestäviä, muovisia
Kaasu aseet
Kaasu halvempaa kuin Co2 kapselit
- Pieni lähtönopeus
Co2 aseet:
Lähtönopeus
- Co2 kapseleiden hinta
Siitä sitten vain valitsemaan itselleen sopivaa... kannattaa ostaa heti kunnon ase niin on sitten kivempi alottaa harrastus (Kohtuuden rajoissa) ;---)- ... :D
no ei jousi aseellakaa tietysti aiva -25 asteen pakkasillakaan voi pelata nimittäin jousi jäätyy ja sitte see katkee
- Fyreme
... :D kirjoitti:
no ei jousi aseellakaa tietysti aiva -25 asteen pakkasillakaan voi pelata nimittäin jousi jäätyy ja sitte see katkee
Mistähän tuollaisen olet kuullut? Paikallista urbaanilegendaa, isoveljeltä kuultu "totuus" vaiko oman mielen tuotoksia? Ei se jousi jäädy saati katkea. Mikäli näin olisi niin melko monella -30 asteessa pelaavalla olisi jatkuvasti aseet hajalla.
- softaajaaa
mamo, Kannattaa ostaa ASG Steyr M9-A1
Lähtönopeus 140m/s 0,20g kuulilla
energia max 2 joulea
lipas 13 kuulaa lisälippaita voi ostaa
co2 kapseli menee aseeseen eikä lippaaseen (16€)
no-blowback
hinta 89€
airsof.net.fi - softaajaaa
softaajaaa kirjoitti:
mamo, Kannattaa ostaa ASG Steyr M9-A1
Lähtönopeus 140m/s 0,20g kuulilla
energia max 2 joulea
lipas 13 kuulaa lisälippaita voi ostaa
co2 kapseli menee aseeseen eikä lippaaseen (16€)
no-blowback
hinta 89€
airsof.net.fiSori siis toi lisälippaan hinta on 16€
- Kma.gtj.gajjbj
Pro airsoftista
- Kma.gtj.gajjbj
Pro airsoftista
- jokuhyyppä
jousiaseet ei ole aina muovisia esim proosta saa metallisia
- JIHAD!
jokuhyyppä kirjoitti:
jousiaseet ei ole aina muovisia esim proosta saa metallisia
Ulkoisesti ehkä. Tärkeimmät sisäosat ovat kuitenkin aina muovia... Jos heittelet aseitasi seiniin ja kiviin, niin sitten saattaa ulkoisesta "metalliudesta" olla hyötyä.
- yhdysvälisanat
Kma.gtj.gajjbj kirjoitti:
Pro airsoftista
yhdys sanat
- `,(/),`
:-----)
- tjjgjht
en noi Co2 kapselit maksa ku 1€kpl ja iha hyvi 1kapselil pärjää ainaski 5pelii
- suomi24 trollipalsta
satutko olemaan vähän tyhmä 1 kapselilla ampuu noin sata laukausta 15-25 asteen lämpötilassa, eikä kapseleita tietääksen myydä kuin paketeissa joissa on 4-6 kpl kapseleita.
- CO2 pistol
suomi24 trollipalsta kirjoitti:
satutko olemaan vähän tyhmä 1 kapselilla ampuu noin sata laukausta 15-25 asteen lämpötilassa, eikä kapseleita tietääksen myydä kuin paketeissa joissa on 4-6 kpl kapseleita.
pro airsoftista saa 1 kapselin 1.00e
jos oot noin tyhmä nii voi voi ja 1 kapselilla asteissa ampuu noin 250 laukausta - jokuvaa4
Niin...Mutta jos kyseessä on esim.Xtreme.45 joka on BlowBack kaasu kuluu huomattavasti nopeammin!
- l
l
- GBB
kapseli voi kulua 50-250 kudilla, voi ostaa proairsoftista 0,85 e
- Helppeijj
Hei tyypit te kun nytte tiiätte näist airsoft aseista ni jos ostan haulikon tuon http://www.proairsoft.com/acatalog/info_DE_115.html
kun siinä lukee ampuu useamman kuulan kerrallaan ampuuko se ne kaikki samaanpaikkaan vai ihan minne sattuu ,vai samaan kohtaan???? jos joku voisi vastata nytt!!!- sdaasdgsegeg
siinä on 3 pientä piipua joista lähtee 1 kuula kerrallaan ja suht tarkasti
- Fyreme
No teoriassahan ajateltuna ase ampuisi kolme kuulaa, joista jokainen lentäisi yhtä pitkälle ja eivät hajaantuisi yhtään. Kuitenkin todellisuudessa ne kuulat eivät toimi näin, sillä niidenn lentorataan vaikuttavat niin moni asia. Mutta kyllä ne suhteellisen tarkasti lentävät, että eivät ne niin paljoa hajaannu. Toki pitkälle ampuessa tulee isoja hajaantumisia.
- S.T.A.L.K.E.R.
Tuo haulikko varmaankin ihan suora kopio Maruin vastaavasta, eli muovinen, ja ampuu 3 kuulaa pienellä hajonnalla. Omien kokemuksieni mukaan noiden kuulien hajonta ei ole kovin suuri jos hopit ovat hyvässä kunnossa, voi nimittäin olla, että joku niistä hajoaa nopeammin kuin toinen ja kaksi kuulaa voi mennä paremmin kuin se yksi rikkinäisen hopin luota lähtenyt. Itse en pidä muovihaulikoista, mutta osta jos pidät.
Itse suosittelen aloittelijaa ostamaan vemppupistoolin (ladukkaan, vaikka Maruin tai KWC:n), koska sen käyttö on helppoa ja ne toimivat joka kelillä. Oma Maruin Governmenttini kesti 6 vuotta ilman ongelmia ja hajosi vasta kun kaveri meni hieman "virittämään" sen jousta. Oli todella laadukas pistooli. CO2 voisi ehkäistä aloittelijan ärsyyntymystä automaatin puutteeseen rämppäämällä puoliautomaattia ja näin vaikuttaa ensipelin kokemuksella myönteisesti airsoftin jatkamiseen.
Eli osta kumpi huvittaa, vemppu kestää ja CO2:sta löytyy semi. - puolenvuoden harasta
Kandeeks ostaa Co2 revolveria muovisotilaast täyttä metallia lähtee 140-170 m.s. maksaa 142 euroa
paljo muute sellaseen hylsyyn menee kuulia??? - haluun vastauksia
mist vois saada noita revolverin hylsyjä voiks joku kertoo ja paljone maksaa
oon harastanu puolvuotta eka ase tais olla toi proaisoftin m1a1 se 89 eurone - Janzzki
mulla on JLS 2012b sähköpistooli ollu kolme vuotta. makso maxi-makasiinissa olikohan se 14.95 ja kesti kolome vuotta softata. nyt menny jotenki rikki... aattelin ostaa varmaa http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C.html tuon...
- joku vaan
mistä kaupasta toi JLS 2012b sähköpistooli?
- lolzz
joku vaan kirjoitti:
mistä kaupasta toi JLS 2012b sähköpistooli?
maxi-makasiini -.-
- SoftaajaJaska
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_CO2_XTR_BKL.html
Itse aion varmaan ostaa tuon. Kummat kuulat olisi tuohon aseeseen parempia 20-vai 25 g ? Omassa AK-47 käytän 25 g.- joku vaan
hinta!!!! mutta kyllä se hyvä on!
- chocolategay
mulla on cybergun famas sähkö ja sitte mul on taurus pt24/7 co2 ja molemmissa käytän 20g ne on mun mielestä parempii
- Joku
Käytä 0,28g
- Joku
Sori meni väärään kohtaan mutta käytä 0,28g kuulia
- kuula mestari
Ehdottomasti 0,25g kuulat proairsoftist
- kuula mestari
- kuula mestari
- Jaaha!
Jooh ei noi Co2 kapselit mun mielestä paljoa maksa, kun ajattelee että niillä voi ampua jotain noin 200 kertaa.
Kattokaas täältä:
http://www.proairsoft.com/acatalog/Kaasut.html- ???
Ajattelin hankkia tollasen G&G Xtreme .45 Co2, mua vaan mietityttää että kuinka painavia kuulia kannattaa käyttää ja kuinka monta laukausta pystyy ampuu yhdellä kapselilla suht lämpimässä säässä?
- siisiharandom
??? kirjoitti:
Ajattelin hankkia tollasen G&G Xtreme .45 Co2, mua vaan mietityttää että kuinka painavia kuulia kannattaa käyttää ja kuinka monta laukausta pystyy ampuu yhdellä kapselilla suht lämpimässä säässä?
kannattaa käyttää 0.25 tai 0.30 lentää paremmin ku tossa aseessa on aikas paljon tehoja
- skyguy
mun mielestä 20 g kuulat on parhaita käytän niitä mun haulikossa jos käyttää 12g ne lähtee minne sattuu ja ne leijjaa ihan hirveesti ite aion ostaa ittelleni kaasu pistoolin en viel tiedä mikä mut oon softannu jotain puol vuotta haulikon kaa ihan hyvi oon pärjänny
- Karakorsan
Suosittelen aloittelijalle vaikka maruin tai KWC:n jousitoimista pistoolia. Ittelläni on ollu noin puolivuotta KWC M92FS eikä mitään vikoja ilmenny.
- softaajaaa
Onko jollakin ASG Steyr M9-A1 co2 pistooli
jos on niin kertokaa onko hyvä tai jos tiedätte jotakin muuta siitä pistoolista - Softaus_hullu6823
Vitun idiootit kyseessä on ase jonka lähtönopeus on 145 m/s. käytä 0,28- 0,36 kuulia itsellä tarkkuus kivääri joka viritetty 150 m/s ja parhaiten siinä toimivat 0,36 kuulat.
- Ilmasotilas
Alkaa vähitellen nämä aloittelijat ärsyttää...
Jee, alan softaa ostan aseen jossa lähöt 200 m/s ja sitten tuleekin jo vahinkoja kun idiootit päästetään noin tehokkaiden asieden kimppuun. Ääh, ne ei saa mennä yhdistysten peleihin, ampuu toisiaa ja lopettaa ku sattuu. Eiks se oo niiku tavote :DD Mut joo, Co2 kapseli kestää vaikka kuinka kaua ku on vähän vastustajia. Jos Co2 kestää 100 laukausta, niin jos on 20vs20 joukkueet, siitä ampuu puolet vastustajista, niin menee 10 kuulaa. Eli siis 10 peliä kestää. Mutta kannattaa irrottaa lipas jos on kiinni yli viikon, lipas alkaa vuotaa ja joutuu vaihtaa o-renkaan. Ei vaikea vaihtaa, mutta löytää.
- softaaja
sillon ku olin alottamas mietin käsiasetta mut oli vaikeet päättää kumpi, kaasu vai jousi? meinasin ostaa jousikäyttösen koska jos en tykkää niin menettäisin vähemmä rahaa ja koska kaasun hinta nousee pian.
ostin kyllä lopulta G36C-rynnäkkökiväärin.- Cheez
Mutta pärjääkö sitten pelkällä pistoolilla?
- antti ruotsista
ostakaa tuntematon glock 17 (15e) ,jousitoiminen , kiristäkää jousta ni se ampuu tosi hyvin . niitä myytiin joskus lahden kärkkäisellä 2011 kesällä mut ei enää. toooooooosi hyvä alottelijan ase.
- Stadin kundi
puhallus putki on myös kaasu toiminen ja lähtönopeus valtaisa
- aseen ostaja
jos ostan se extreme 45 aseen nii kauanko sitä kaasupatruunaa voi pitää siin sisäl putkee? sit onks se tarkka vai lentääks ne panokset minne sattuuu? ja mul on maruin sähkö ak nii kantsiiks mu ostaa se ase?
- air23
Itelläni on jousitoiminen clock 17.
- vain 2vuotta
No teku olette niitä ammatti miähiä ni voisko joku kertoo mikä jousipistooli kandes ostaa?:P
- abdullahi6666
Ei mikään. Osta kaasu.
- Myyjä
Osta multa jousiviritteinen scorpion. Hyvässä kunnossa 40€
- softipoju
osta minulta jousipistooli 20€
- hellurei6
En suosittele ostamaan "140 m/s" lähtevää co2 pistoolia ekaks aseeks. Saatte samaan hintaan cyman ak:n: http://www.milgear.fi/fi/product/ak47-cyma-cm028-/360 -- Huomioikaa myös että useissa peleissä on eri nopeusrajoille ns "ampuma etäydet" 140 m/s pistoolilla pitäisi ampua yli 20 metristä.
Itse suosittelen toiseksi aseeksi lähi-tilanteita varten alle 80-100 m/s ampuvaa pistoolia / konepistoolia. - helluri9
Tarkoitan siis alle 105 m/s ampuvaa pistoolia / konepistoolia
- Ostamassa G&G xtreme
Meneekö G&G xtremeen 12g Co2?
Kun ProAirsoftin sivuilla sanottiin että siihen menee tavallinen Co2 - etana878
blackops2onparaspeli
- snake556
etana878 black ops 2 ei todellakaan ole paras fps peli. Ja tämä ei liity airsoftiin
- ARMARULEZ!
Arma 3 on paras!!!!!
- snake556
Arma 3 (jota en ole pelannu) ei myöskään liity airsoftiin
- aloittelija1111
mul on ASG SOCOM kaasupistooli kun ampuu 1 laukauksen. sen jälkeen ei syötä kuulia vaikka ampuu kuinka paljon
- :DDDD
onko järkeä ostaa AK47 vai MA 16
- hmph2
No tässä olikin järkee laittaa viesti tänne, jossa tuota ennen oltiin 4kk sitten puhuttu... ja kun nyt et kertonut valmistajia jne niin vähä vaikee vertailla...
osta se parempi, paitsi jos ekaksi aseeksi, etkä ennen ole softannut, niin suosittelen vempun ostamaan, jos et tykkääkkään airsoftista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389