Amiksesta lukioon

Joops.

Eli siis päätin viime talvena etten jatkakaan enää merkonomi-amiksessa, vaan vaihdan lukioon. Nyt sitten selvisi muutama päivä sitten että pääsin lukioon, mua vaan huolettaa, että miten sopeudun sinne?

Siellä lukiossa on joitaki tuttuja yläaste-ajoilta(ei mitään BFF:iä, mutta sellaisia joiden kanssa oli ihan hyvissä puheväleissä), mutta lukio on sen verran iso, että pelkään jääväni syrjään. Olen lukenut niitä juttuja, että niistä jotka oli yläasteella ujoja tuli lukiossa avoimia ja ne saivat kavereita. Mites sitten kun ne kaikki saman ikuiset on vuotta ylemmällä, voiko niiden kanssa enää mitenkään päässä juttuun, nehän on vissiin jo muodostaneet kaikki kaverisuhteensa/-piirinsä. En ole mitenkään sosiaalinen tai avoin, oikeastaan aika vaikeasti lähestyttävä(minun on vaikea oppia luottamaan ihmisiin, on ollut kiusaamista jne. menneisyydessä), joten minun on ainakin vaikea mennä joihinkin isoihin porukkoihin.

Jos joku oikeasti viitsisi vähän neuvoa/kertoa jotakin lohduttavaa, tää on vaivannut mua jo siitä asti kun osallistuin yhteishakuun.

Oliko mun siirto tuhoon tuomittu jo ennenkuin edes koskin nappulaan(pistin hakemuksen).

10

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lohduttavaa-

SINÄ OLET HYVÄ JA IHANA IHMINEN!!

lohduttiko?

• mikä hätnä?

ekkö ollu tarpeksi cooli amikseen, vitun homoseksuaali!

• ylioppilaaaaas

Koska lukiossa ei nykyään enää olla joka tunti samassa ryhmässä, ystäviä saa mielestäni melko hyvin! Sitäpaitsi on hyvinkin mahdollista, että pääset samoille kursseille vanhojen tuttujesi kanssa, koska tiettyjä kursseja ei tarvitse käydä tiettynä lukiovuonna.
      Mielestäni tiiviit porukat eivät muodostu vielä ensimmäisen vuoden aikana, kun "sillon vasta tutustutaan".

Onnea lukioon!

• Penjaaaaa

Kirjoitin neljässä vuodessa joten viimeinen vuosi meni vuotta nuorempien kanssa. Sanoisin että ihan itsestä kiinni, harvemmin kavereita muodostetaan yksipuolisesti. Itse en saanut kavereita mutta olenkin aika epäsosiaalinen tapaus.

• HAHHAAH!

pelle

• Mitä ihmettä?

Kaveri kysyy lukioon vaihdosta, niin täällä on amikset heti; "HOMO!!"; "PELLE!!"?

Ihme meininkiä.

• 342424232

amis > lukio

niin se vaan mene

• paska suunnitelma

ihan idiootti olet

• Poika1247732

Vitun vajakit amikset! Jos joku vaihtaa amiksesta lukioon on teko ihan kunnioitettava,itsekin harkitsen vakavasti asiaa koska en vain kestä elämää ilman saman tasoista seuraa.

• paskapaavo

Toisilla aloilla vähemmän vajakkeja, toisilla enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1179
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe