mitä tehdä tyttöystävän kanssa?

53456

Olen aikomassa kutsua tyttöäni meille, mutta mitä tekisimme?
Itse olen miettinyt elokuvan katsomista ja jne.
kaipaan apuanne!

Kiitos jos vastauksista!
ei trolleja kiitos

43

19386

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kova jäbä

      Ei nyt tosimiehen tarvitsisi edes miettiä, mitä tyttöystävän kanssa tekisi.
      Seksiä tietty.

      • kakkukikku

        no vittu jos on kakstoista nii silloha tehää tommosii


      • Anonyymi

        Ei mä en tykkää seksistä joten iso EI


    • leffaleffaleffa

      se elokuva on ihan hyvä. kannattaa tietenki ottaa eka selvää millasista se tykkää. et jos se tykkää jostaki rakkaus leffoista nii älä ny vaan mee mitää kauhuleffaa hommaamaan :p

    • Jos pitää keksimällä keksiä tekemistä tyttöystävän kanssa, niin olet liian nuori seurustelemaan, joten jätä se.

      • Anonyymi

        Sigma male energy


    • Tomegle=trolliiiiii

      Huooh, Tomegle. Kaikki ei oo semmosia pervoja jotka on heki jala juuressa nylkyttämässä, niinkuin sinä.... TROLOLOO

      • Tseh tseh, huomaa, että sinullakin on aloittajan kanssa sama ongelma. Liian pieni aivokapasiteetti siis.


    • JORTIKKAKALUHOUSUHIN

      LAITA MUNA PILLUUN JA AH AH

      • Anonyymi

        Ensin imutus ja jälken puhtaaksi nuolu!


    • bilo.b

      Jyystät hanurin niin verille ettei mitään rajaa ja sitten kuset sen päälle ja hukutat vessanpönttöön?

    • näinonasia

      uskon kyllä että leffa kelepaa, mut jos oisin sinä nii kysysin kyllä tytön mielipidettä että millasista leffoista se tykkää, koska KYLLÄ, jotkut tytöt tykkää toimintaleffoista, voin sanoa

    • nussi

      nussi

    • Tyttöääääääääää

      Hm, ei aina tarttee olla mitään järjestettyä tekemistä, kunhan vaan olette yhdessä, yhdessäolohan on tärkeintä ja jutun pointti :D Katsotte vaikka telkkaria yhdessä, surffailkaa jossai netis, käytte kaupungilla shoppailemassa tai ihan vaan juomassa vaikka jossain kahvit (tarjoa tyttöystävällesi niin varmasti ilahtuu), lenkittämässä koiraa jos teillä sellainen on, ja se leffakin on hyvä idea, kattokaa kotona joku DVD tai jos meette leffoihi ni kato vaik mitä elokuvii siel pyörii ja kysy silt minkä se haluis mennä kattoo. Öööö ja jos teil skootterit ni ajelkaa jossai, menkää vaik rannalle uimaa ja ottaa aurinkoo. Tollast :-)

      • kyllä

        Totta, ei tyttöystävän kanssa välttämättä tarvitse tehdä mitään. Oltiin vain sohvalla, kuuneltiin musiikkia ja juteltiin, tunti menee äkkiä


    • kova jäbä

      harrastakaa ihmeessä peppu seksisä, se on mukavaa. Ainaki tytön mielestä.
      Mä ainaki tykkää; ku joku vetää kunnon kolkyt senttisel mua per*eesee

      • Anonyymi

        Ollaa mun gfän Kaa et ei ikinä tehä seksiä, muutenki ollaan vasta suudeltu kerran ;)


    • kova jäbä

      Jaha, nikkivaras on vauhdissa taas. Noh, etpähän sentään piiperrä.

      • kova jäbä(feikki)

        mä mikää nikkivaras oo... Käy tsekkailee vähäC näit ketjui kaikis on jotai hauskaa sun kirjottaman. Joo sori en oo enne tehny tätä mut saatii "pienes" maistis ideaks tulla tänne kirjottelee... Sattu joku sun trolli vastaa nii päätettii tehä pikkusta pilaa. Mut mitä vi*tua meinasit "etpähän sentään piiperrä."???
        Sori viel oikeesti


    • kova jäbä

      Tuolla "etpähän sentään piiperrä" lasuahduksellani tarkoitin sitä, että sinussa on kuitenkin aavistus tosimiestä ja äijämäisyyttä. Katsos kun sinä yritit mustamaalata minut, sehän on melko kaksinaamaista ja ilkeää toimintaa. Tosimies on aina "paha" poika, joten peukku sinulle siitä. Et alkanut valittaa minulle tyyliin "älä pliis puhu noin ahdistavasti, tulee paha mieli, byhyy" vaan kävit suoraan hyökkäykseen. Et siis PIIPERTÄNYT, vaan haastoit riitaa kuten mies!

      Mielummin minä vittuilevan tosimiehen kanssa kinaan, kun kuuntelen jonkun säälittävän piipertäjän sönkötystä. Sinussa on vittuilevaa asennetta eli siis sinussa on perussuomalaisen tosimiehen ainesta!

      Älä pyydä minulta anteeksi, SE ON PIIPERRYSTÄ. Vittuile ja käyttäydy kuten miehen kuuluu.

      • paskaa puhetta

        en pyytäny sult anteeks sitä et mustamaalasin sua,
        vaan sitä että tuli niin helvetin paskaa juttuu...
        Mut oon kyl samoil linjoil sunkaa et on iha vitun noloi noi
        "mee pois""hyi irstasta..." yms...
        Ja kukaa joka on must vähänkää ärsyttävä oikees elämäs ei pysty enää ees kattoo mua silmii ku oon vittuillu niille nii pahasti...


      • Anonyymi

        Nolis miks avaudutte


    • käpertyjä

      Anna tytön valita leffa, mut vaikka se tykkäis just jostain komedioista niin kannattaa yrittää jotaki kauhuleffaa suositella

      Ite en tykkää kauhuleffoista, katon niitä vaan sen takia et sillon on hyvä syy käpertyä jonku viereen :D Ku pidetään kavereiden kaa leffailta ja siellä on aina jotain puolituttujakin, niin jos siellä on joku hyvännäkönen jätkä nii varmistan et pääsen sen viereen ja sit leffan lopussa ollaan satavarmasti sylikkäin ja solmussa (; Kuka niitä kauhuleffoja muka muuten kattoo ;D

    • Amimo

      ite oon 14v. tyttö joka nyt seukkaa yhen jätkän kaa..

      itse toivoisin, romanttista elokuvailtaa kynttilöiden kera, vähän halailua ja lähellä olemista..

      kauhuelokuva menee myös, se saa tytön säikkymään, ja tulemaan lähemmäksi hakemaan turvaa.

      • konkari87

        sori vaa mut ketää ei varmaa kiinnosta mitä te aiotte tehdä siellä metsässä :) ei noin nuorien suhde tule kestämään pitkään koskaan. voin sanoa kokemuksella. vasta sitten kun on täyttänyt 20 vuotta niin kannattaa alkaa seurustelemaan. yleensä se kestää :) aina huvittaa kun joku 14 vuotias lapsi tulee puhumaan et "sitte mun "muijan / miehen" kanssa tehään sitä ja sitä ja mä niin rakastan sitä ja se mua" ja sitte kuukauden päästä on niinku mitään "suhdetta" ei olis koskaan ollutkaan. ja onhan tää jo vitu vanha keskustelu et turhaan täälä valitan mut jos joku alta "kakskymppinen" sattuu lukea niin saa vähä miettiä et kannattaako vielä VAKAVASTIseurustelemaan ruveta.:) niin ja ite veisin tyttöystävän uimaan/ kokeilemaan motocrossia (jos harrastaa)/ auringonlaskun aikaan johonkin hienoon paikkaan missä voisi olla vain kahdestaan tai jätskille..? tytöt haluaa vaan pitää hauskaa jätkien kanssa. itse vuokrasin vesijetin ja märkäpuvut ja vein daamini auringonlaskun aikaan järvelle. siinä sitten ajettiin jetillä ja sitten syötiin mansikoita, juotiin viiniä, pussailtiin ja nautittiin toistemme seurasta:) näitä asioita olen itse tehny naiseni kanssa ja yhdessä ollaan oltu jo reilut 5 vuotta.


      • Anonyymi
        konkari87 kirjoitti:

        sori vaa mut ketää ei varmaa kiinnosta mitä te aiotte tehdä siellä metsässä :) ei noin nuorien suhde tule kestämään pitkään koskaan. voin sanoa kokemuksella. vasta sitten kun on täyttänyt 20 vuotta niin kannattaa alkaa seurustelemaan. yleensä se kestää :) aina huvittaa kun joku 14 vuotias lapsi tulee puhumaan et "sitte mun "muijan / miehen" kanssa tehään sitä ja sitä ja mä niin rakastan sitä ja se mua" ja sitte kuukauden päästä on niinku mitään "suhdetta" ei olis koskaan ollutkaan. ja onhan tää jo vitu vanha keskustelu et turhaan täälä valitan mut jos joku alta "kakskymppinen" sattuu lukea niin saa vähä miettiä et kannattaako vielä VAKAVASTIseurustelemaan ruveta.:) niin ja ite veisin tyttöystävän uimaan/ kokeilemaan motocrossia (jos harrastaa)/ auringonlaskun aikaan johonkin hienoon paikkaan missä voisi olla vain kahdestaan tai jätskille..? tytöt haluaa vaan pitää hauskaa jätkien kanssa. itse vuokrasin vesijetin ja märkäpuvut ja vein daamini auringonlaskun aikaan järvelle. siinä sitten ajettiin jetillä ja sitten syötiin mansikoita, juotiin viiniä, pussailtiin ja nautittiin toistemme seurasta:) näitä asioita olen itse tehny naiseni kanssa ja yhdessä ollaan oltu jo reilut 5 vuotta.

        Jokes on you... Oon 15 ja suhteessa puolitoista vuotta


    • Thykkäää

      Kattokaa joku kauhu-leffa! Ite tykkäisin ja oon kans 12v

    • lifemocker

      ei ainakaan kannata kysyä siltä tytöltä mitä tämä haluaa tehdä? ;)

      • LadiesMan369

        miksei? o_O eiks se just olis herrasmiesmäistä kysyä tyttökaverilta et mitä haluut tehdä..? jos ei se ite tiiä ni sit ehdottaa jotakin mistä se vois tykätä :D


      • Tyttö13
        LadiesMan369 kirjoitti:

        miksei? o_O eiks se just olis herrasmiesmäistä kysyä tyttökaverilta et mitä haluut tehdä..? jos ei se ite tiiä ni sit ehdottaa jotakin mistä se vois tykätä :D

        Tytöt eivät halua päättää usko pois :)


      • Anonyymi
        Tyttö13 kirjoitti:

        Tytöt eivät halua päättää usko pois :)

        Tytöt ei halua päättää mitä ne tekee, mutta ne haluaa, että niitä kysytään sitä ja ehdotetaan asioita. ;DD Ollaan me monimutkaisia otuksia. Parasta, kun poikaystävän kanssa on hauskaa ja sille voi kertoo mitä vaan ja sen Kaa voi tehdä mitä vaan ja te välitätte toisistamme ja teil on ihanaa yhdessä ja teillä on luottamus:)


    • 21v.N.&19v.M

      Ite just eilen ehdotin ett otettais tänään, näin keskiviikon eli pikku-lauantain kunniaks pienet hömpsyt ;D molemmilla kun seuraava päivä vapaata nii voi potee krapulaa sitte yhdessä. " hei hei hei me haluya työtä, vaan juodaan koko päivä ja nussia läpi yötä. " :D

      • jyrimillipippeli

        Moi


    • Tyttö13

      Tälleen tyttönä sanon että varmaan olisi kiinnostunut pelaamaan pleikkaa jos ei niin kävelylle tai puistoon voisitte käydä vaikka kaupassa tai jotain :) joo en keksiny oikein mitään mut ite ainakin haluaisin tollatteet tehä

    • Anonyymi

      Tehkää jotain kivaa yhdessa!

    • Anonyymi

      Itse taas mietin että ois katsonut lätkää

    • Anonyymi

      Kysy vaikka jos tyttöystävä jää yöks niin voit kysyä haluaako se että poikaystävä riisuu tyttöystävän vaatteita poies

    • Anonyymi

      Mitä vittuuuuuu!

    • Anonyymi

      Leffa on tosi hyvä. Voitte kans mm. Pelata jokun lautapelin tai tehdä joku ns haaste, pullo pyöritys tms. Syökää vaikka pizzaa ja jos tykkäätte myös ruuanlaitto on tosi ja hyvä yhteinen juttu. Ulkona ihan kävelyllä käynti on hyvää tekemistä ja jos kesä niin tilaatte vaikka härskit jostain kiskalta. Jos tykkäätte urheilla ja löytyy joku hyvä laji tms sehän on aivan tottakai kivaa. Ja jos haluatte lähteä jonnekkin niin se on aina kivaa esim kait ravintola, pikaruokala,jos pidätte retkeilystä joku metsä, ranta,jos kokeilette yhdessä jotain esim keilausta, kiipeilyä, huvipuisto,joku superpark tms. Ekoilla treffeillä kannattaa ensin ihan ottaa rennosti ja syödä ja jutella, mutta että jos tulee joku hiljainen hetki niin on jotain tekemistäkin. Toisille treffeillä sitten tehdä jotain jännittävää ja vaikka käydä jossain tai kokeilla jotain uutta. Kysy tietenkin myös tytön ideoita. Yleensä kyllä tykkäävät jos sinulla on valmiiksi ideoita koska eivät ehkä viitsi ehdottaa jotain tai tiedä mitä tehdä. Ihan samalla tutustuminen ja juttelu tulee luonnostaan ja helpottaa kyllä tekemisen keksintääkin

      • Anonyymi

        Siis ei härskit, vaan *jätskit
        Sori autom korjaus 😂


    • Anonyymi

      Käykää vaikka kaupungilla. Leffa on kans erosi hyvä

      • Anonyymi

        Käykää vaikka kaupungilla. Leffa on kans tosi hyvä


    • Anonyymi

      Oke

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1057
    Aihe