Olisiko jollain tietoa mistä saisi vickers hydraulilohkon 502 Valmettiini,joka on vuosimallia 1972.Olisin tiedosta kiitollinen, että saisin etukuormaajan kauhan käännön pelittämään.
Valmet 502 -72 vickers hydraulilohko
5
3573
Vastaukset
- A"siantuntija"
Paas soittaen IKH:lle Kauhajoelle ja purkupuolelle. Olin katsovinani, kun kierrin purkutarhaa, että siellä oli yksi Vallun raato. Tässä ko. raadossa oli juuri se Vickers-lohko. Sitä en muista oliko yksi-vai kaksitoiminen.
- VALMET 700 vm.70
Haapajärven traktoripurkaamolla oli ainakin vielä keväällä myynnissä kaksitoimisia lohkoja. Yksitoimiset ovat yleisempiä. Hinta oli vaan aika suolainen olikohan 250€. Toisena mahdollisuutena on ottaa paineöljy jostain lähdöstä ja käyttää erillistä kaksitoimista lohkoa.
- aslak.lapinmies
Valmet teki karhun palveluksen suomalaisille lopettamalla kaikkien valmet varaosien toimituksen asiakkaille. Mikä tahanasa muun eurooppalaisen rattorin varaosia saa Traktori lehden kautta, ilmoituksia, Vanhan Koneet lehden kautta suoraan Euroopan toimittajilta. Mutta kukaan ei tee Valmetin peltejä, lokasuoria, mittaristoa, istuimia, helmapeltejä, ja kulutusosia. Näin ollen Valmet on se jota tulee välttää osataa vanhana vaikka kuinka isänmaan kutusu sydämessä käy.
Hydraulipumpun osalta on ongelmia se yksöispumppu saada, tilalle on asennettava kaksoispumppu niitä saa IKH ym. paikoista, Marjakangas, ym.
Valmet 502 olis vielä moneen asiaan sopiva kone, mutta varaosa ongelmat tulee vastaan. - 2.3 3
Samaa vickersin lohkoa löytyy vanhoista tiekarhuista ja varmaan muistakin työkoneista, meillä laitettiin joskus -80 luvulla oli paljon edullisempi kuin uusi lohko.
- 502
Kiitos Aslak lapinmies !
Sanot vähän mutta täyttä asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715