Viivakoodi passissa

kooditarra

No niin, tänän tuli passi viisumilla varustettuna. Ihmettelenvain, kun passin takakanteen oli liimattu iso viivakooditarra. mikähän merkitys tarralla on, saako repiä pois?

17

13307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi niitä venäläisiä

      Ei sitä tarraa saa laittaa passin takakanteen. Viisumi on sisäpuolella eikä ulkopuolella. Kysy tullissa mikä tämäkin juttu taas on. Josko hekään tietävät mutta Finlandian passin kannet niin edestä kuin takaa ovat pyhät.

      • katevää

        suomen tarkastajat käyttää sitä viivakoodin lukua. venäläiset naputtelevat tiedot.


    • viivkoodi

      Höh.. se takakanne viivakoodi tarran voit poistaa kun sillä ei ole mitään merkitystä missaan passi/viisu tarkistuksissa.. Niin minulakin oli samanlainen joskus pari vuotta sitten.. Luultavasti se on heidän omia juttujaan vähän niin kuin kaupan viiva koodit.

    • 7+7

      Itselläni moinen oli Suomen passissa ihan poliisilaitokselta tullessa, aikojen saatossa kylläkin tippunut pois. Liekkö helpompaa tarkistaa passin tiedot viivakoodin lukemalla satojen joukosta tai jotain.

      Että ei tämä kyllä pelkästään venäläisten juttu kait ole. Venäjän passi löytyy erikseen, mutta eipä siinä mitään viivakooditarroja ole ollut.

    • käteva

      viisumin voi lukaista siitä laitteella nopeasti. älä ota pois.

    • tarrapeta

      Eikä ooo mittään viisu,im lukaisua varten.. höpö höpö --- ei niitä laiteta sinne passin kansiin tulostimesta ... vivakoodin pitää olla siellä viisumitarrassa jos se olisi sitä varten ... hahahaaaaa

    • makee_70 

      pienet on ongelmat,. ymmärrät varmaan että sivuille merkityt tiedot on tärkeitä. Onko sillä väliä jos ryssät tullissa joutuvat näpyttelemään hieman enemmän.

      • makee_70

        pienet on ongelmat,. ymmärrät varmaan että sivuille merkityt tiedot on tärkeitä. Onko sillä väliä jos R yssien tullissa joutuvat näpyttelemään hieman enemmän.
        kato kun on hienosti filteröity R yssä sana


    • avtoturizm

      Ei se kovin tärkeä voi olla kun on omassa passissani siniset irtokannet päällä.
      Jos joutuvat käsin näpyttelemään jotain niin onhan siellä rajalla aikaa...ja jonotus kuuluu kohdemaan kulttuuriin joten ihan hyvä sitäkin harrastaa. Jonoja ei juuri muualla enää olekaan kuin rajalla

    • Anonyymi

      No tällainen paperitarra passin kanessa ei todellakaan ole mikään virallinen tägi,siihen kun hönkäillee muutaman kerran niin lähtee helposti irti...pois vaan niin näyttää passikin paljon virallisemmalta........

    • Anonyymi

      Tarrassa on passin numero. Ei tarvita rajoilla eli sen voi poistaa.

      • Anonyymi

        Siinä tarran viivakoodissa on muutakin tietoa kuin passin numero. Esim. henkilötunnus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tarran viivakoodissa on muutakin tietoa kuin passin numero. Esim. henkilötunnus.

        hei te, tsuhnan juopot , näin teitä jo kahvilassa sortavalla ja kaduilla, irstaat ja rumat, haisevat homeiset juopot. haluan sanoa, että teistä, rikollinen tsuhna, soitin heti Sortavalan poliisille ja karjalan tasavallan johdolle, ja Sortavalan kaupungin johtajalle kerroin, mitä teette , seuraavana aloittamme ottaa teidän naamoista kuvia ja lähetämme poliisille. rikolliset tsuhnat on pakko saada pois ja ulos meidän maasta. jäät kiinni, tsuhnan elukka , kukaan venäläisistä ei tarvitse teitä, rumat, köyhät, iljettävät ja mielisairaat tsuhnat peräkylistä. tulette juhlimaan sinne, jossa kymmeniä miehiä sodassa ja teillä aina juhlamielessä. mene, gadina, muualle, naurettavat elukat. mitä voit, pena, tarjoa KUIN ITSELLÄ VAIN RUOSTUNUT AUTO, HOMEINEN MÖKKI METSÄSSÄ JA IMPOTENTTI PENIS, EI RAHAA, JA OLET NIIN VAIN NAURETTAVA. PELLE METSÄSTÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tarran viivakoodissa on muutakin tietoa kuin passin numero. Esim. henkilötunnus.

        Ei todellakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei te, tsuhnan juopot , näin teitä jo kahvilassa sortavalla ja kaduilla, irstaat ja rumat, haisevat homeiset juopot. haluan sanoa, että teistä, rikollinen tsuhna, soitin heti Sortavalan poliisille ja karjalan tasavallan johdolle, ja Sortavalan kaupungin johtajalle kerroin, mitä teette , seuraavana aloittamme ottaa teidän naamoista kuvia ja lähetämme poliisille. rikolliset tsuhnat on pakko saada pois ja ulos meidän maasta. jäät kiinni, tsuhnan elukka , kukaan venäläisistä ei tarvitse teitä, rumat, köyhät, iljettävät ja mielisairaat tsuhnat peräkylistä. tulette juhlimaan sinne, jossa kymmeniä miehiä sodassa ja teillä aina juhlamielessä. mene, gadina, muualle, naurettavat elukat. mitä voit, pena, tarjoa KUIN ITSELLÄ VAIN RUOSTUNUT AUTO, HOMEINEN MÖKKI METSÄSSÄ JA IMPOTENTTI PENIS, EI RAHAA, JA OLET NIIN VAIN NAURETTAVA. PELLE METSÄSTÄ

        Tiltun kosteat päiväunet jatkuu ....


    • Anonyymi

      Takakannen viivakoodi pitää ehdottomasti poistaa. Se estää passin lukemisen lähtöselvityksen itsepaslvelu automaatissa.

      • Anonyymi

        Ei estänyt ainakaan Helsingin, Lontoon (LGW, LHR) eikä Edinburghin kentillä.

        Ja miksi estäisikään, siinä kun ei ole sirua häiritsemässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe