Osaako joku sanoa misrä valikosta estän väliaikaisesti nettiyhteydet uudessa android puhelimessa? Menen ulkomaille muutamaksi päiväksi ja haluan käyttää kaikkia muita toimintoja. Eikö netin käyttö vieraassa verkossa voi tulla kalliiksi?
Nettiyhteyden estäminen Android puhelimessa
4
340
Vastaukset
Kerroppa ensin mikä puhelin on kyseessä.
- .......
LG Optimus X2
- ...............
Asetuksissa "langattomat toiminnot" ja sieltä "matkapuhelinverkot", sieltä löytynee kohdat "käytä pakettitietoja" jolla saat datayhteydet kokonaan pois ja "dataverkkovierailu" josta valinnan poistamalla estät datayhteydet muissa kuin oman operaattorin verkossa. Tuon "dataverkkovierailu" valinnan pois ottaminen riittää estämään datan käytön ulkomailla.
Valikko voi jonkinverran poiketa riippuen versiosta, itselläni on Androidin 2.2 mutta muistaakseni valikko oli sama 2.1 versiossa. Jossain puhelin mallissa saattaa poiketa hieman mutta katsele vastaavia kohtia.
PS. Tuon dataverkkovierailun voit pitää kokoajan pois päältä, kotimaassa oman operaattorin verkossa data toimii silti. Myös useimmilta operaattoreilta saa kytkettyä dataliikenteelle eston ulkomailla. - .......
OK! Kiitos selkeästä vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659