Onko kumpaakaan sarjaa saatavana dvd:llä, mieluiten suomitekstien kanssa? Tuota ensimmäistä pystyy katsomaan netissä, mutta siinä ei ole mitään tekstejä ja tuppaa tuo japanin ymmärtäminen olemaan hieman vaikeaa.
Vastaukset 6
- -.-.-.-.-.-.-.--.
Niin ja onko sarjoilla englanninkielisiä nimiä?
- -.-.-.-.-
Higurashi no Naku Koro ni
Higurashi no Naku Koro ni Kai
Umineko no Naku Koro ni
Siis onko nämä kaikki samaa sarjaa? Mikähän noista on ensimmäinen? - Renataz
Ensinnäkin, niitä ei löydy DVD'ltä.
Umineko on eri sarjaa. Higurashi no Naku Koro ni on Higurashi-sarjan ensimmäinen tuotantokausi ja Higurashi no Naku Koro ni Kai on Higurashi-sarjan toinen tuotantokausi. Lisäksi on sitten vielä kolmas tuotantokausi Higurashille, joka on nimeltään Higurashi no Naku Koro ni Rei.
Kehottaisin katsomaan Higurashit ja sitten Uminekon. Täältä löydät koko Higurashi-kauden ja osan Uminekosta suomiteksteillä:
http://ushiai.net/?page=ushitv&sarja=Higurashi no Naku Koro ni
Jos videot eivät toimi koneellasi, kannattaa ladata Google Chrome-niminen selain, ne kun toimivat ainakin minun Chromellani, mutta eivät Firefoxilla tai Internet Explorerilla. ^^ - -.-.-.-.-.--.-.
En tiennytkään tuollaisesta sivusta, kiitos paljon! Nyt pääsenkin sitten katsomaan ne kaikki :)
- -.-.-.-.-.--.
Hmm, meneepä nuo jaksot tosi oudosti. Kun ne tyypit kuoli siinä neljännessä jaksossa ja siitä eteenpäin ne onkin taas elossa.. en ole vielä kyllä kattonut kaikkia jaksoja.
- Renataz
Heh, jep =) Niiden kuuluu mennäkin niin. Ei kuitenkaan kannata antaa sen hämätä, vaan jatkaa katsomista, kyseessä on nimittäin tosi hyvä anime! Myöhemmin näille kaikille tapauksille löytyy selitykset. Ensimmäinen kausi on sellaista yhtä "mysteeriä", ja sitten Kai-kausi selittää kaikki tapahtuneet. Rei on sitten vähän erilainen, mutta mukava kausi sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560