Mitä mun pitäs tehä?

psykopaattinentyttö

Mua koulukiusataan, mä olen masentunut ja koittanut itsaria. Mä en uskalla kertoa tästä kenellekkään, kun pelkään että mun loputki kaverit hylkää mut. Mulla on tosi huono itsetunto, ja siihen ei auta se että mua kiusataan koulussa. Mä olen menossa kasiluokalle, ja mua on kiusattu kolmannelta luokasta asti, aina enemmän tai vähemmän. Mua kiusataan mun r-vian takia, mutta mä en pysty tehä sille mitään, olen ollut monissa paikoissa, mutta se r ei vaan tule. Mä en viime vuonna edes uskaltanut mennä joskus kouluun, ja sen takia todistuksesta tuli huono ja alettiin haukkua lintsariks ja sellasta.
Mulla ei ole paljoakaan kavereita, paitsi netissä muutama. ja nekää ei pysty mua auttamaan. mutta niin, mitä mä teen ?

9

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähän te natiaiset luulette, että se itsemurha mitään auttaa?

Se on ehkä maailman itsekkäin teko mitä kukaan voi koskaan tehdä, joten älkää edes yrittäkö.

Kiusaaminen on perseestä, joo, sen tietää kaikki, mutta kukaan ei näytä tietävän, että siitä kuuluu kertoa opettajalle ja vanhemmille, jos haluaa edes jonkinlaista muutosta tulevan.

Se, että nössöttää peukku suussa jossain nurkassa ei auta sinua millään tavalla, joten kerro ongelmistasi jollekin, joka voi niille jotain tehdä.

Kiusaajia vastaan saa myös puolustautua.

• Günther69

En tajua miksi asialliset ja auttavat kommentit saavat thumbs downeja :(

Saattaa kyllä olla, että jos itsemurhaa on yrittänyt, niin siitä on erittäin vaikea kertoa jollekkin taholle, joka pystyisi asialle jotain tehdä. Ihmiset kun näkee itsaria yrittäneen niin eri valossa kuin ennen...

• hhheeehh

Tomegle :O Oot vähentänyt ilkeyttäs vähäsen, jokaisessa kappaleessasi ei ole ilkeää sanottavaa (melkein kaikissa kyllä on mutta....) Hyvä! :)

Ja kerro vanhemmilles et sua kiusataa, ei kenenkää tartte sellast kestää. Voimii sulle. :)

• ... ......

Hei alottaja, kai sä oot viel kunnos?

• Joo-o...

Itsemurha on myös ehkä säälittävin teko mitä voi tehdä, aivan täydellinen tunnustus omasta henkisestä heikkoudesta ja raukkamaisuudesta. Itsemurhan tekeminen ei vaadi rohkeutta eikä mitään muuta.

Sie tosiaankin voit itkeä kuinka julma maailma on, tai sitten voit ryhdistäytyä.
      Mun mielestä Sylvester Stallone kuvaili asiaa hyvin; http://www.youtube.com/watch?v=uASVzkrEKgs

Kuuntele tuo ja mieti mitä siinä OIKEASTI sanotaan.

Elämässä on kyse siitä, kuinka pystyy ottamaan lujatkin iskut vastaan ja silti menemään eteenpäin.

• terve vaan.

Vitun ääliö! Miten niin itsensä tappaminen ei kysy rohkeutta? Silloinhan juuri vapaaehtoisesti tahtoo kohdata kuoleman.

Elämässä on kyse siitä että osaa rakastaa itseään ja muita. Ja niitä iskuja ei tarvitse ottaa kykenevyydellä vastaan, kyllä se salama ihan ilman ihmistäkin iskee.

• sini98o

joo mä on menossa 7 luokalle ja oon iha nätti scene tyttö..mulla on r vika ollu koko mun iän..mulla on joku helvetin "kurkku"ärrä..en tiiä mikä se on mutta kumminkin..ja haluisitko vaikka jutella mesessä..olen ite 13v tyttö iisalmesta:)

• hjcgvbc

Ihmeen avuttomia kaikki teinit, kun aina ovat muka yrittäneet itsemurhaa, mutta eivät vaan saa itseään hengiltä. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jos itsensä yrittää tappaa, niin luulisi, että tekisi sen kerralla kunnolla. Varmaan kiva herätä jostain sairaalasta kerta toisensa jälkeen, ja toipua ja parantua vammoista. Vai onko kyse vain säälin kerjäämisestä?

Kannattaisi vaan unohtaa kaikki itsemurhat ja kokeilla, josko se eläminen olisi kuitenkin helpompi ja parempi vaihtoehto. Kyllä kuolema korjaa aikanaan jokaisen. Sitä ennen kannattaa elää vaikka vaan piruuttaan.

• ehhhehhehe

"Mä en uskalla kertoa tästä kenellekkään"
      kusiKO?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      145
      10820
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4135
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1577
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      74
      1435
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe