Iskin palleille

vaimo ihanainen

En tiedä mitä tekis... Oltiin mieheni kanssa sängyssä ja aikeissa rakastella.Siinä sitten tuli jotain pientä sanaharkkaa ja iskin nyrkkini miehen palleihin. Lujaa ja kunnolla. Mies ulisi kippurassa ja sitä kesti ja kesti. Siihen loppui se seksihetki ja uutta ei ole tullut. Pyysin jo anteeksikin mutta mies kohtelee mua kuin ilmaa jos osoitan haluavani sitä. Mitä ihmettä voin nyt tehdä?! Tein kyllä vähän väärin mutta ei kai siihen nyt maailma kaadu. Mies on nelissäkymmenissä.

39

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekisin samoin

      EI KOIRAKAAN KAHDESTI MENE SIIHEN KOUKKUUN JOSSA SAI SELKÄÄNSÄ

      Joissakin asioissa se on kerrasta poikki.

    • Sari-Lotta

      Musta tuntuu, että miehet ylireagoi tollasiin. Tekevät vaan hirveän numeron, jos pikkuisen osuu. Muuten kyllä vehkeitään lykkäävät naisen käsiin ja joka paikkaan ja pitäisi hoidella niitä. Pikkuisen kovempi ote ja sitten ollaan myrtsinä. EI se nyt tollasesta voi olla kerrasta poikki. Tarvitaan siihen isompi ASIA!

      • Typerä nainen...

        Musta tuntuu, että naiset ylireagoi tollasiin. Tekevät vaan hirveän numeron, johos pikkuisen osuu.

        Ymmärrät varmaan pointtini?


    • äpivoiyv

      minä ainakin jättäisin tommoisen naisen välittömästi. parempi löytää kunhan käy valitsemassa, ja varmasti parempia. Ei siinä kovaakaan tarvitse iskeä niin loppuelämäksi voi saada pysyvän vamman. Tätäkään asiaa ei moni nainen tiedä.
      Voipi myös olla että pysyvä vamma jo tuli ??

    • aasddaaasd

      Naiset ei vaan pysty ymmärtämään miten herkät nuo pallit on. Jos minun tyttöystävä löis minua palleille pienen riidan takia ja vielä kovaa niin olishan se saman tien kunnon rystyavokämmen naisen poskelle ja tavarat ulos!

    • arat on..

      Vai ylireagoi....tiedätkö mitä isku palleille aiheuttaa. Ne on sen verran arat , että ei hetkeen tee mieli edes kusta, kun ensin lakkaavat kramppaamasta. Ole onnellinen jos ilman lääkäri reissua selviätte. Ja paneskelun voit unohtaa pariksi kolmeksi viikoksi. Että näin. Ja jätähän viimeiseksi kerraksi kun täräytät ketään palleihin.
      Tai poikkeus! Jos joku hyökkää kimppuusi raiskaus mielessä, vetase jalalla kädellä, millä vain täsmaisku palleihin, taatusti täydestä oumasta voit odotella poliisien paikalle saapumista, kaikessa rauhassa - kaveri ei kiemurtelultaan ota jaloille tuntiin pariin. Että sekin vielä ylireagoinnista..

      • Hoh,hoijaa

        Joo olipa herkkää, Äly hoi, mikä hemmetin aivopieru nyt ylipäätänsä saa tekemään tollasta pienen sanaharkan yhteydessä? Mitäs tykkäisit itse jos miehesi potkasis sua pilluun vastaavassa tilanteessa? Ihme, ettei jo ole sua lempannut kokonaan, mä ainakin lemppaisin heti jannun joka nyrkittäis tussuun. Mut ehkä tossa toivoa on vielä, nöyrä kannattaa kuiteskin olla, eikä valittaa et onpa herkkää.


    • minkäs teit..

      No just - vai pientä sanaharkkaa. Satutko tietämään mitä tuollainen isku voi aiheuttaa? Kaveri sai kerran kiekkohöntsyissä, mailasta munille (ei alasuojia) taju lähti suorilta jaloilta ja kundi aivan harmaa. Ennen ambulanssin tuloa taju palas ja kundi ulvo kippurassa ja alko vetää laattaa. Eikä ollut mikään pienikokonen tyyppi. Sairaalassa pumpattiin kipulääkettä ja kassit turpos parin ison nyrkin kokoseksi. Tila rauhottui noin puolentoista vrk.n jälkeen ja todettiin että toinen palli oli mennyt kuolioon. Onneks toinen vaan". Palli jouduttiin poistamaan ja tilalle laitettiin proteesi. Toipuminen vei pitkään fyysisesti ja henkisesti. Ja tilnne pelissä jossa tuo sattui oli puhdas vahinko. - Ja sinä menet ja lyot, kumppanias nyrkillä palleihin ja vielä lujaa, kuten kirjoitit. Sanosin että s....... ämmä, jos mulle oisit tuon tempun tehnyt,,,,en tiedä riittäskö rakkaus.. tai jos riittäs mistä tieyäsin, että kun seuraavan kerran paneskeltas, jos vaikka sattusit suutahtaan niin tiedä vaikka kiskosit kassit irti. Mieti vähän..tai mee hoitoon.

      • Ei oo totta

        Voi herran jumala sentään. Ei kyllä tulis mieleenikään tehdä miehelleni tollasta vaikka olis minkälainen sanaharkka. Tän täytyy olla provo....siis ei noi tyhmiä, ajattelemattomia, julmia akkoja voi ollakkaan olemassa.


    • ajatteklematonta

      VAAN KUN ON..

    • ddggdd

      On mustakin tyhmästi tehty. Mutta on mullekin tullut vuosien aikana mieleen, että voisko miehet hiukkasen ylireagoida noihin läpsyihin palleilleen. En tarkoita pahalla, enkä ole itse sellaista tehnyt. Mutta jos ne olisi niin hirveän herkät, niin luulis, että miehet ei ainakaan pelais fudista tai muita lajeja, jossa niille vois sattua jotain. Voisko se olla niin, että naisen kipukynnys on aika paljon korkeampi... Ikävästi tehty, korostan siis sitä. Kyllä musta pitää pystyä luottamaan rakkaaseen, että se ei satuta missään tilanteessa. Mutta onko sitten ihan niin hirveän kamalaa, jos noin käy.

      • MiesVM1966

        Ei kuule tosiaankaan ylireagoida. Ne vaan on niin hel...tin herkät. Eikä kukaan mies haluis edes paljastaa että sattuu sinne. On se niin noloa. Se kipu on vaan niin jumalaton että ei pysty kuin makaan sikiöasennossa.


    • Polovella

      Mä taas kerran vahingossa survasin polveni ukkokultani haaroväliin. Kierittin sängyssä ja siinä ihan vahingossa se tapahtui kun kutitteli ja muuta. Se kyllä haukko happea aika kauan, niin kauan että mäkin jo huolestuin kun ei musta sentään niin kovaa sattunut.
      Jälkeen päin mies vaan sanoi että niihin sattuu pienikin isku ihan sikana ja sen kyllä uskon tuon nähtyäni. Taitaa ne vehkeet vaan olla niin arat ettei me naiset tajuta.

    • Sormi on paras

      Olet ehkä hiukan yksinkertainen kun et älyä. Sun pitää varmaan jatkossa tyytyä ominkäsin onneen ja se on kyllä sulle oikeen. Kaikenlaisia ääliöitä sitä ämmissäkin on prkl.

    • Luottamuspula

      Tuo oli kyllä ikävästi tehty miestäsi kohtaan. Itse miehenä loukkaantuisin kyllä syvästi, jos oma naiseni tekisi jotain tuollaista - enemmän loukkaisi ehkä se teko kuin se kipu. Itse ainakin koen, että seksissä annan arimmat alueeni rakkaani hoitoon ja minusta pitää pystyä luottamaan, että toinen tekee varmasti vain hyvää niille. Onko sitten enää mitään tehtävissä tilanteen korjaamiseksi? Toivottavasti miehellesi ei käynyt pahemmin, fyysisesti siis. Jos minulle noin tehtäisiin, niin voisin kai koittaa yhteiseloa jatkaa. Helppoa se ei olisi ja asia palaisi varmasti mieleen usein. Voisiko se keskustelu auttaa tässäkin, kai sinun pitäisi yrittää sanoa olevasi todella pahoillasi ja vakuuttaa että kerta oli ensimmäinen ja viimeinen. Jos mies sinua rakastaa niin eiköhän hän tuosta toivu.

    • 3344

      Kiveksien on pakko olla todella herkät ja arat, näin ollen me miehet suojellaan ja varjellaan niitä erityisen tarkasti :)

      Joo mutta aloittajalle kenkää vaan, ite en kattelis tuommosta toimintaa hetkeekään.

    • nelonen jee

      Mistäs niitä hauskoja koti videoita muuten tulis? :-D

      • Ei naurata

        TV:ssä esitetyissä hauskoissa kotivideoissa ei toki ole kukaan loukkaantunut ja tilanteet ovat enimmäkseen sellaisia että lapsi on vahingossa tai tietämättömyyttään läpsäissyt tai lyönyt isäänsä munille ja mies kaatuu maahan (ajatella että jo sellaisesta).

        Normaali ja mieleltään terve ihminen ei naura toisen tuskalle ja loukkaantumiselle. Feministi ehkä nauraisi?


    • Ei pikku juttu

      No vaimo ihanainen, kuinkas kävi tuon temppusi jälkeen. Jos meni "hopeat jakoon" ymmärrän kyllä..

      • vaimo ihanainen

        Hei vaan... Ei mennyt hopeat jakoon. Olen ihan oikeasti pahoillani siitä, mitä tein. En vaan ole tajunnut... En ole ihan niin ilkeä kuin täällä luullaan.


    • Eron paikka

      Joku tyttö oli kuulemma jollakin festareilla viinapäissään suuttunut poikaystäväänsä ja potkaissut munille. Se poika oli kuollut verenvuotoon.

    • Really hurts!

      Säälittävää naisen mennä sanomaan, että ylireagoidaan.. Pienikin isku niin siinä ei vähään aikaan edes kävele, saatika pysy pystyssä. Kipu säkenöi vatsaan saakka ja voi vain kuvitella miltä tuntuu tosi kovan iskun jälkeen, kun itse (onneksi) en ole saanut kuin pienehköjä iskuja ja nekin tuntuvat vähän aikaa lähes kuolemalta.. Että semmoista "YLIREAGOINTIA" tää vaan on. Voi herran jestas ja elämän kevät kun eräät osaavat olla...

    • m futari 21

      Sai palleille, kovan tärskyn jalkapallopelissä, kaveri veti jalalla täysillä haaroihin. Seuraava muistikuva ensiavusta. Maksin alastomana hoitopöydällä ja valkotakkeja ympärillä Palleja tutkittaessa taju meni uudestaan. Kipulääkettä pöi lykätty reippaasti ja penikseen laitettu katetri, koska pissa ei tullut ja oli veristä. Seuraavat päivät meni sängyssä. Pallit oli laitettu johonkin tukiin, olivat turvonneet ainakin kuusinkertaisiksi ja lääkkeistä huolimatta, särky oli kova. Toisena päivänä alettiin poistaa kudosnestettä. Kasseihin tehtiin reikä ja tynnettiin joku letku sisään, toivossa että turvotus laskisi - wit--tutti, tonen letku pipelissä ja toinen kasseissa. Neljäntenä päivänä, turvotus ei ollut laskenut, joten päätettiin leikata. Asiallinen lääkäri selitti mitä tehdään, sillä molemmat kivekset olivat saaneet sen tällin. Taju pois ja en tiedä mitä palleilrni tehtiin. Suuri oli helpotus kun sai kuulla että, iskusta huolimatta, molemmat pallit saadaan toimintakuntoon. Viikko siinä vierähtu vielä lisää eri hoidoissa. Ja kävelykin alkoi sujua ja pissa katetri otettiin poi ja vehje toinitti yehtäväbsä kuten kuuluikin. Vihdoin kotiin särkylääkkeiden voimalla, hankalaa oli aluksi ja kipu jatkui kasseissa vielä kolmatta viikkoa. Tarkastuksissa on tarkastettu sperman laatu mm. Nyt vehkeet toimii normisti. Lääkäri sanoi että jos potku olisi ollut vähänkin kovempi. seurauksena olisi ollut kivesten menetys. Kaamea kokemus kaikkiaan. Nyt pelit taas sujuu mutta kunnon alasuoja kuppia olen alkanut käyttää. Että tässä vähän faktaa näille muijille jotka eivät tiedä miten arista kapineista on kyse..ja ylireagointia ei ole, kun kiveksebsä satuttaa......
      Potkun aiheuttaneen kaverin kabssa on puhuttu asiat selviksi ja vahinkoja sattuu - hän tästä eposodista taisi saada ne henkiset vannat joskin minä ne fyysiset ja pahat sellaiset...mutta näista selvitään.

    • SattuSattu

      Kiva edes kun kerroit kaikille ton tapahtuneen vaikka se aika kauheelta kuulostaakin. Mulle kävin vähän samanlailla muttei niin pahasti, lääkärissä kuitenkin jouduin käymään kun pallit niin turpos. Mulla se sattu kans futiksessa, vahinkopotku kaverilta. Eniten kuintenkin kypsytti silloisen tyttökaverin käytös kun se kuvas kännyllä sen kun kierin maassa ja tulin kahden kaverin tukemana kentältä pois. Se oli siitä hauskaa ja kierrätti sitä videoo. Taitaa olla viekäkin netissä näkyvillä. Mietin vaan että jos sille olis sattunut jotain tollasta niin en mä kyllä olis sille nauranut saati sitten toisille kuvaa laittanut. Joku on naisten päässä vinossa kun tollaset kokee hauskoina. Niinku ne polttarijutut missä kesken tanssin iskevät polven miehen haaroihin.

    • anteeksijo oikeesti.

      vaimo ihanainen - on sulla rakastava mies, mutta lupaa ja vanno, ettet temppuas uusi. selvisittekö ilman lääkärireissua ja vaurioita??? jos niin hyvä.nyt vaan luottamusta tarvitaan, en tiedä uskoisunko - mutta jos oikein rakastunut, niin kyllä. laitetaan piste tälle kaikelle, mutta älä missään tilateessa, kerro mitä teit KENELLEKÄÄN.
      ja jos rakastat sitä miestä tosissaan - tee semyös tosissasi "piku hirviö ;)"
      ja miehellesi 10 jos antoi tempauksesi anteeksi, oikeasti.

    • .-ä

      mulla on pari kertaa entiset tyttöystävät potkassu munille.. ja oikeanpuoleinen kives on ollut jo 8vuotta kipeenä että ei sinne liikaa kannata potkia.....ei se hyvältä tunnu kyllä siinä silmät alkaa vedestä täyttyä.......

    • 13veen isä

      Minä olen kolmen murkkuikäisen tytön isä. Keväällä meidän 13v tuli kotiin ja kertoi nauraen kuinka naapurin Jusu oli kävellyt aidan päällä ja horjahtanut, tippunut suoraan aidan päälle haarat edellä. Kovasti oli hauskuttanut kavereitaan ja vielä kotonakin sai siskonsa repeämään riemusta. Kyselin sitten, että miten Jusun kävi. Sinne se jäi maahan makaamaan, kun me lähdettiin, oli vastaus. Tyttö autoon ja näyttämään mihin Jusu jäi, ja siellähän tuo oli edelleen. Nyt sentään jo istumassa, mutta kävelemään ei pystynyt. Tyttö sai kävellä kotiin ja me lähdettiin Jusun kanssa ensiapuun.

      Illalla sitten otettiin tyttöjen kanssa kunnon keskustelu aiheesta kuinka arat on poikien / miesten vehkeet. Toivottavasti edes omat tyttäreni ymmärsivät asian. Ennen tätä ei kyllä olisi tullut mieleen, että tällainenkin pitää yrittää selvittää. Eli voitaisiinko me isät tai läheiset miehet vaikuttaa tyttöjen / naisten käyttäytymiseen näin, tarpeeksi ajoissa?

      Aloittajalle ei minulta riitä sympatiaa. Itse en välttämättä uskaltaisi enää kanssasi samaan sänkyyn mennä enkä vieressäsi nukkua.

      • 121212

        Mitenkä sen Jusun sitten kävi?


      • 13veen isä
        121212 kirjoitti:

        Mitenkä sen Jusun sitten kävi?

        Kudokseen tuli repeämä, parantui itsestään. Kivekset oli useamman päivän todella turvoksissa ja kipeät. Kannattimet kvieksille ja kunnon kipulääkitys. Muutamaan otteeseen piti lääkärissä käydä varmistamassa paraneminen. Herkkien elinten kanssa siis ollaan tekemisissä.


    • Lähimmäisestä huolehtiminen

      Niin, selvisikö Jusu ilman pysyviä vammoja? Toivottavasti.

      Ja uskomatonta käytöstä siltä tytöltä, kun nauroi pojalle, kun tämä haukkoi henkeään ja varmasti itkikin tuskan takia. Ja sitten vielä jätti ystävänsä yksin makaamaan auttamatta.

      • HMMMMH

        MITAS SÄ OLISIT TEHNY???


      • man´s mind
        HMMMMH kirjoitti:

        MITAS SÄ OLISIT TEHNY???

        Ei tytöt tai naisetkaa auta miestä tai poikaa jos silleen käy, niin se vaa on.


    • jamblalaa

      Mun nainen mottasi mua kerran yöllä polvella muniin kun kuulemma kuorsasin niin ettei saanu nukuttua. Se oli veemäinen tapa herätä ja sattu kovaa. Sitä vielä pelästyikin kunnolla. Ton jälkeen muutin sohvalle nukkuun kun en vaan voinu nukkua sen vieressä kun pienkin liikahdus herätti ja aloin suojaamaan munia. siitä sit tulikin exä.

    • ex vaimo ihanainen

      Se sitten jätti mut. Eli oikeassa olitte.

      • Puolustaudun

        Mitä odotit?

        Et välttämättä tarkoitanut satuttaa, mutta olisi ehkä kannattanut ajatella, ennen kuin ryhtyy lyömään.

        Minulla ei ole tapana lyödä naista, mutta yksi naisihminen piti oikeutenaan tökkiä rystysillään minua olkavarteen ja sanoin moneen otteeseen, "Älä viitsi, se sattuu".

        Kun taas tuli nyrkistä, pamautin kunnon iskun ja täti rupes ihmettelemään. Homma ei kun jatkui ja taas tuli rystysestä pari kertaa ja pamautin uudelleen. Täti ihmetteli uudemman kerran, että miksi hän ei saa lyödä. Niinpä hän jatkoi ja sitten nostin sormen pystyyn ja sanoin: "MUISTA".

        Jos mun akka olisi pamauttanut kasseille, niin en olisi odottanut toista kertaa vaan olisin pamauttanut suoraan naamaan sen verran lujaa, että olisin todennäköisesti istunut elinkautista.


      • yks vaa
        Puolustaudun kirjoitti:

        Mitä odotit?

        Et välttämättä tarkoitanut satuttaa, mutta olisi ehkä kannattanut ajatella, ennen kuin ryhtyy lyömään.

        Minulla ei ole tapana lyödä naista, mutta yksi naisihminen piti oikeutenaan tökkiä rystysillään minua olkavarteen ja sanoin moneen otteeseen, "Älä viitsi, se sattuu".

        Kun taas tuli nyrkistä, pamautin kunnon iskun ja täti rupes ihmettelemään. Homma ei kun jatkui ja taas tuli rystysestä pari kertaa ja pamautin uudelleen. Täti ihmetteli uudemman kerran, että miksi hän ei saa lyödä. Niinpä hän jatkoi ja sitten nostin sormen pystyyn ja sanoin: "MUISTA".

        Jos mun akka olisi pamauttanut kasseille, niin en olisi odottanut toista kertaa vaan olisin pamauttanut suoraan naamaan sen verran lujaa, että olisin todennäköisesti istunut elinkautista.

        No hei! Tiedän että isku palleille on erittäin vaarallista, mut menkää miehet itteenne. Miettikää niitä kaikkia ihmisiä jotka on tuhonnu naisen elämän raiskaamalla heidät. Miltei sama asia!


      • mies
        yks vaa kirjoitti:

        No hei! Tiedän että isku palleille on erittäin vaarallista, mut menkää miehet itteenne. Miettikää niitä kaikkia ihmisiä jotka on tuhonnu naisen elämän raiskaamalla heidät. Miltei sama asia!

        joo tommosilta akoilta jotka potkii munille pitäs heti vääntää niskat nurin!!!!!!!!!!!!!!


    • Mies+++

      Hullu ämmä.! Vetää ihan katkaravuks täällä asti kun säteilee tuo kipu pelkästä ajatuksesta. Voi olla,että on nussimiset nussittu teidän perheessä.

    • ei,ei ei..........

      Minä en ole raiskannut ketään ja en myöskään tule raiskaamaan ketään. Joten tosi absurdi"yksvaan" - kommentti.
      En myöskään hyväksy raiskausta, missään oloissa. Ja eiköhän tuo ole hieman, kaukaa haettu esimerkki.
      Kiveksille potkaisu voi olla todella kohtalokasta. Kipu on myös aivan mieletön sen jälkeen. Olen kokenut tämän urheilupeleissä ja seurauksia en tässä ala enempää kertoilla. Eiköhän ne ole käsitelty jo monessa kohtaa ja kaiketi ns. jollakintavalla normi ihminen nämä faktatkin tietää.
      Puolisoni ei tule tälläistä tekemään - mutta jos tekisi, olis hopeat jaossa välittömästi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      601
      4183
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3448
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3051
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2931
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2264
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2157
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1965
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1950
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1919
    Aihe