kaippa hampaat nyt kehoon liittyy ? :D elikkäs mullon harvat hampaat ja itteeni ei ne oikeestaa mitenkä häirihe vaa enemmänki aattelen et mitä muut niistä aattelee :) enkä tarkota nyt vaa sellast yhtä rakoo noitten kahden etummaisen hampaan välissä vaa alahampaissa on sama mut raot ei kyllä ole mitenkää iha hirveen isoja mut kuitenki :D elikkäs kysyisin nyt vain tyttöjen ja poikienkin mielipiteitä mitä mieltä olette onko harvat hampaat teistä hirvittävän rumat vai onko sillä mitää merkitystä? ja olen nyt 16 vuotias tyttö. syksyllä pitäs muuttaa uuelle paikkakunnalle,asuntolaan ja oma ulkonäkö vaa jotaki alko mietityttää vaik yleensä en sitä kauheesti oo miettiny :O ja kiitti jos vaivauduitte vastaa :)
tyttöjen hampaat? onko väliä??
4
99
Vastaukset
Kyllä sellainen hammasväli, johon mahtuisi kokonainen universumi, pistää ikävästi silmään, kun keskustelee jonkun kanssa.
- ........
voi jee ku sellasesta nyt ei taas ollu kysymys :D ku just sanoin et ne raot ei ole mitää iha hirveen isoja mut ompaha kuitenki.. et jos tääl joku osais ees kunnolla vastata et onko naisen hampailla hirveetä merkitystä? muuten hampaat on kyllä hyvässä kunnossa :)
- ppoikah
No ei mulle ainakaan ole tollasel merkitystä. Kaikkihan me ollaan erinäkösii ja jokasella on omanlaisensa hampaat. Älä ole liian itsekriittinen. En mä kerta kaikkiaan jaksa uskoa, et ne siellä asuntolassa sun hampaisiin nyt niin kauheesti kiinnittää huomiota. Rohkeesti vaan meet sinne, niin hyvä tulee =)
Ja Tomegle vois painuu vittuun, oot idiootti! - .......
okei kiitti! nii mäki vähä aattelin et eikai ny ulkonäöllä oo hirveetä merkitystä siihe mite mut otetaa siel uues paikas vastaa :) tulipaha vaa mielee ni kysäsin :D ja eipä mun hampaat mua sillee haittaa nii iha sama mitä mieltä muut niist on! :) mut mielipiteitä saa silti viel kertoo ... :)
ja joo oon samaa mieltä et toi yks sais painuu vittuun koko paikasta! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827