Miehiä seinillä :))

Meriläinen

Hoh hoh, taas saa ihmetellä kuinka tonne vessaan pääsee kun siellä on ikkunan takana mies.
On hyvä että taloa maalataan ja kunnostetaan, mutta kun on ikkunoita kolmella sivulla niin tuntuu että jatkuvasti on silmien alla ja seurattavana.
Tosin verhot on tiukkaan edessä.
Tältäköhän tuntuu kun nuo papparaiset jahtaa noita kuuluisuuksia??
Onko tämä esimakua tulevasta?
Niin mistäkö? ja mistähän minä sen tietäisin vielä.
No kohta pitänee kauppaan mennä ja ostaa Juhannukseksi jotain ettei tarvi sitten sateen alla kärvistellä.

Hyvät Juhannukset kaikille.

18

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jaa. Sama vika täällä eli ovat tehneet tuossa talon ulkopuolen remppaa kai vapusta lähtien. Tänäkin aamuna alkoi ikkunan takana porailu ja naputtelu jo ennen aamukahdeksaa. Olin mennyt nukkumaan yöllisen linturetken jälkeen joskus kolmen jälkeen, eikä uni sitten tullut edes kuulosuojaimet päässä.

No, kai tässä täytyy kaupat käydä.

Myrskyä luvassa rannassa, ja sadettakin. Täytyy odotella että tuo matala menee ohi ja sitten voi kai lähteä köröttelemään jonnekin päin Suomea kesää viettämään, Lapissa asti en ole vielä tänä kesänä käynytkään...

• Meriläinen

Kesäloma alkaa maanantaina, vapaatahan tää on sinnekin asti mutta ajattelin nää päivät kun ehkä vettä tulee niin tähän kodin siivoukseen laittaa.
        Sen jälkeen on vapaa kun taivaan lintu lentämään vaikka minne.
        Mietiskelen tässä touhutessa mikä olisi sen suunta.

Kaupassa oli melkonen kuhina mutta kassalla ei ihme kyllä ollut yhtään ketään.
        Mansikoita ja herneitä ostin ja jäätelöä tietysti.
        Ruokaakin on taas sen verran ettei nälkä pääse näinä muutamina päivinä yllättämään.

Täällä tuulee ja on pilvistä, mutta myrskyn tuntua ei nyt minulla kyllä ole. Mutta saa sitten nähdä mitä oikeasti tapahtuu.

• Teemuna

Älä silti 'hypi seinille'. Riemukasta Juhannusta sinulle !

• Meriläinen

En hypi :))
        Kuinkas nyt tälläinen perus rauhallinen ihminen, seinille :))
        Samoin kiitos sinulle riemullista Jussin aikaa.

• peepingtom

"...kuinka tonne vessaan pääsee kun siellä on ikkunan takana mies."

Kokeile ovesta :)

• Meriläinen

Kiitti kauheesti :))
        En olis tajunnutkaan, johan helpotti :)

• No voin lohduttaa, että minä olen ollut vuokralla sellaisessa talossa johon tuli ykskaksyllättäen parvekeremontti. Meille ei puhuttu mitään. Sine ne ukkelit ilmestyi seitsemältä aamulla ja minä olin 3-vuorotyössä. Vähän otti pannuun.

Olin laittanut kaikenmaailman kasvit sinne ja telkesivät laudalla oven jottei parvekkeelle pääse. Ikkunan kautta kaksi kertaa otettiin se lauta pois ja sitten uskoivat, pitihän tomaatintaimia kastella jukulauta.

Sitä iloa sitten kestikin koko kesän kun kävivät kaikki parvekkeet läpi. Koetin vuokranantajalta saada hyvitystä muttei ottanut kuuleviin korviinsa.

Heh, tuli mieleen taas näitä vanhoja sutkauksia joita penskana viljeltiin. Kato p.....een onko pitkästi Jouluun (kun ei muuta keksinyt sanoa).

• Meriläinen

Kyllä täällä ainakin ollaan jo loppusuoralla, Juhannukseksi niiden piti jo saada valmiiksi. Yksi seinä on jäljellä ja se on sellainen seinä jossa on mulla kaksi ikkunaa, keittiön ja olohuoneen ikkuna.
        No taas verhot eteen, onneks vessaan pääsee vapaasti :))

• lejanna

Apua, luin ensin, että miehiä sienillä. :))

Hyvää Juhannusta sinunkin luoksesi! Keitin punasta herraa, laitan virtuaaliannoksen sinullekin!
      .

• Meriläinen

Kiitos, kiitos, en ole ennen maistanutkaan, ompas hyvää :))

• Heissuliveivaan

Olis se mukava mennä vessaan, jos ikkunan takana olis pari naismaalaria. Helteellä vähissä vaatteissa. Istuskella pöntöllä ja katella. Sehän on helppoa, koska ittellä pikaisten ja lyhytkestoisten avoliittojen pikajuna on jo mennyt. Eikä takaisin tule.

Seuraavaa Juhannusta odotellen

• ---

Vähän myöhässä.

Mutta joos niitä ukkeleita näkyy uudestaan, riisuudu välittömästi.

=DW=

• Meriläinen

Sraaps skraaps skraaps kiiiik
        Siellähän he, ja varmana en riisuudu, en ainakaan heille :))

• Meriläinen kirjoitti:

Sraaps skraaps skraaps kiiiik
        Siellähän he, ja varmana en riisuudu, en ainakaan heille :))

Moi Meriläinen
        Lueskelin tuolta ylempää, että sinullakin alkaa loma. Sama täällä. Tänään asia konkretisoituu kun lähtevän liikenteen hurina kuuluu tuolta kaukaa. Minäpä vaan lämmittelen saunaa, ei tarvitse lähteä pois :)
        Hyvää lomaa meille ja muille jotka ovat samassa onnellisessa tilanteessa!

• Meriläinen
        isopienikissa kirjoitti:

Moi Meriläinen
        Lueskelin tuolta ylempää, että sinullakin alkaa loma. Sama täällä. Tänään asia konkretisoituu kun lähtevän liikenteen hurina kuuluu tuolta kaukaa. Minäpä vaan lämmittelen saunaa, ei tarvitse lähteä pois :)
        Hyvää lomaa meille ja muille jotka ovat samassa onnellisessa tilanteessa!

No moi vaan.
        Ite kattelin just aikatauluja, hyppään puolenpäivän aikaan bussiin ja painun vähäks aikaa systerin ja sen ukon kiusaks.
        Johan tässä on ihmeteltykin monta päivää.
        Joten hyvää lomaa lomalaisille munkin puolesta :))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4970
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1069
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      977
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      867
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      822
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      703
    Aihe