Olisko kenelläkään kokemuksia junalla matkustamisesta Saksassa? onko lipun ostamisessa jotain erikoista tai erilaista kuin Suomessa? kertokaa kokemuksianne..
Junalla Saksassa
4
795
Vastaukset
- silver
... on. Minusta ei ollut mitään eroja. Ne vain kyselee enemmän; missä luokassa ja haluaako vaihtoja tms. Ja varmaan tiedätkin tämän Saksan hintatason... :(
Uusimmissa junissa oli aina keskisessä Saksassa tv, jossa ruhtinaalliset kaksi kanavaa näyttää samaa pätkää. Mutta vauhtia niissä on ja kuulutus pelaa, jos vähän Saksaa tajuaa.- pitää
tarkkaa karttaa käsissä, tietää missä mennään, ja osaa jäädä pois oikeassa paikassa, isommissa kaupungeissa on useampi asema...
- mina
... jos matkutat vain viikonloppuna voit ostaa (muistaakseni) 30 € päivälipun joka on voimassa päivän ja saat matkustaa niin paljon kuin kerkeät(hitaammissa) taajamajunissa. Kannattaa tehdä tarkka reitti/aikataulu suunnitelma niin voi päästä pitkällekkin.
- weide
Lippuja voi ostaa käteisellä rautatieaseman automaatista ja etukäteen netistä luottokortilla. Junat voivat myöhästellä, jatkoyhteyksien lähtölaiturit yms. vaihtua, eli kannattaa olla tarkkana.
Laadi hyvin löyhä aikataulu, jos joudut matkustamaan useamman pätkän junalla ja on tärkeää ehtiä johonkin tiettyyn aikaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628