Egyptiläiset hajuvedet

Perfum3

Oletteko ostaneet hajuöljyjä egyptistä? Minkälaisia kokemuksia?

10

1747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

Kannattaa ostaa kaupasta. Basaarikin menettelee, mutta katukauppiaalla pullossa voi ola vaikka kamelin kusta.

Hieman toisen tuoksuisia kuin länsimaiset haisulinesteet. Mutta johan noita valmistettiin Egyptissä pajon ennen kuin Euroopassa edes oltiin kuultu sanaa hajuvesi.

• hurghadax3

Olen ostanut... ostin hajuveden tjäreborgin kaupunkikierrosretkeltä:). Pysähdyimme siis johki 1000 nights -(?) nimiseen paikkaan... Ja ostin ihanaa papurys-kukka tuoksua suht ison pullon:P. Hyvin riittoisaa tuoksua!

• 16+20

mä olen ollut varmaankin vastaavalla turistikierroksella . ei pitänyt ostaa mitään (?), mutta niinpä tulin ulos mukana kaksi pulloa hajusteita ja lisäksi eukalyptusta ja aloeveraa. ei varmasti ollut halvin mahdollinen tapa ostaa, mutta luultavasti saatiin ihan ehtaa tavaraa, koska kaikki on melkein loppuun käytetty. aloeverat yhdistin hajusteeksi ja tehoaineeksi hajuttomiin kosteusvoiteisiin. Eykalyptus nuhan hoitoon, itsellä ja sukulaisilla ja ne tuoksut. Toinen tuoksu on lootus, jota käytin pitkään päivittäin, se on melkein loppu. Lootus muuten ei ole samanlaista joka paikassa, sen olen huomannut kun sitä etsin jostain muualta. Toinen tuoksu viehättää minua päivin öin. Laitoin sitä tuoksupulloon (sellaiseen huokoiseen saviseen) jossa se miellyttää makuuhuoneessani.

• on hyvat kokemukset, osta mashrabian takan olevasta hajuvesikaupasta pullo maksaa 3 euroa kipale ja hyvan laatuista

• 13+19

kenen kauppa siellä on?

• Niisku-10

Ostin viime syksynä kahta erilaista tuoksuöljyä ja ihan parfyymiliikkeestä. Hintakin oli ihan kohtuullinen, kunhan muistaa tinkiä tarpeeksi. Tuoksu kestää iholla kevyesti kaksikin päivää. Muista vain se, että öljyä pitää laittaa iholle ihan vähän. Muutoin tuoksu leijuu nenässäsi liian voimakkaana.

Itse ostin lotus-kukkaa ja tuoksu on todella luonnollinen, eikä myöskään liian vahva. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan näitä öljypohjaisia hajusteita. Tuoksu pysyy iholla monikerroin kauemmin kuin kaupan teollisesti valmistetut hajuvedet.

• Titsiaani

Minä kyllä olen sitä mieltä, että eivät tuppaa pysymään iholla kovin hyvin.

• Niisku-10

Sitten et ole ostanut aitoa tuoksuöljyä.

• matkaajat

Tulin juuri maanantiana Hurghadasta ostin Triton Empiren sisäpihalla olevasta basaarista aivan ihanaa Habibi nimistä hajuvettä..
      Suosittelen, iso pullo 60 Egyptin puntaa. joka vastaa noin 6.50€

• Parfyymeitä tai aloe veraa ostaessa kannattaa tietää että hinta on Le1/g ja vaikka mitä kauppiaat vinkuisivat, tuo on se hinta. Voivat pyytää jopa Le 350 pienestä pullosta mutta älkää maksako.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      5
      3727
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3370
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3342
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2186
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1535
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32