terve. olen kasannut koneeni itse vuonna 2007 ja nyt tuli ensimmäiset ongelmat. eli eräs päivä minun "main" näppikselle kaatui vedet ja sen jälkeen kun kirjoitti jotain niin näppis heitti aivan omituisia merkkejä ja pelikäytössä jäi näppäimet ns. pohjaan. no kävin ostamassa uuden näppiksen, joka ei ole usb-päinen. sama ongelma ollut nyt viikon uuden näppiksen kanssa. missä mahtaa olla vika? olen kirjoittanut nyt ONscreen näppäimistöllä. asensin myös käyttiksen uusiksi ja siivosin pölyt kopasta varmuudeksi. kiitos. jos ongelma ei selviä niin mistä saisi ostettua noin 1000e pelikoneen osamaksulla 12kk sopimuksella ilman 200-300e korkoja? tässä esimerkki kun kirjoitan pari lausetta.
Moi. Näpppäiimistö on aivan sekaisin ja eii ttimi unolla. tulee kksi kirjainta välillä ja välilllä jää pois. nyt erikoissmerkit ovat poissa. muta tllee omituisessti kirjaimet.
eli enään ei tule erikoismerkkejä, mutta tulee useita kirjaimia peräkkäin ja osa jää pois. koneen tiedot:
corsair 620w poweri
abit ip35 emo
nvidia 8800gtx näyttis
4gb ramia
xp käyttis
näppäimistö sekoilee
possukone
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101199- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763