mul paras hahmo

petterii99

oon suomen parhain pker...ostin just 1 99 1 99 99 ukon 76 eurolla ku keräsin viikko rahaa ...oon tappan ihan tosi paljo tyyppei eikä mua voita kukaaa... kateellisten ei tarvi tulla haukkuu koska jos haukut mua oot n00bi...irlii voi tulla sanoo jos on jotain asiaa...PS mun iso veli on yla asteel...ei kannata aukoo....kuitenki aika iso...

ps addatkaa tha_fin_killa99 jos haluut dm....ei n00beja 10x

59

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsase

www.runemarkets.com voit myydä tavarasi :)

• laitelan

nyt oikeesti. Ooksä tosissas vai ootko iha vitu paska trolli :D?

• petterii99

oon tosissaa...voitin eilen 4 dm.....taas... 376m rahaa banked....ehkä suomen rikkain rs pelajaa....party hattikii on ja santa ja muuta raree etc....

ps addatkaa tha_fin_killa99 jos haluut dm....ei n00beja 10x
      ps myyn rune rahaa myös

//*--* TH4_F1N_K1LLAGG*--*//

• lol.

En oo paskempaa trollia nähny ikinä

• sg

hanki elämä

• banned!!!!!!111

Jaahas, että oikeen accountin ostit ja rune rahaa myyt. Tästä taitaa sitte pikkupojalle tulla bännit oikeen olan takaa. PS: ET TOD OO RIKKAIN PELAAJA!

• petterii99

ootte kateellisii ku ei o varaa ostaa ukkoa.....joudutte pelaa lewel 70 maineila...saan viikko rahaa 25 euroo nii voin ostaa kohta max lewel ukon...sitte olkaa kateellisia....

• B I 4ever

"varaa ostaa ukkoa" kuule voisin millon tahansa ostaa huutonetistä 13x99 skills maxed ukon jolla kaks chaotic asetta. En vaan haluu olla tollanen nobo joka ostaa ukkonsa ku ei osaa tehä alkutehtävää

• Sakke4000

ootte kaikki tyhmii ollaa petteri kans samal luokal kyl mä oon nähny ku se pelaa äidin kielen tunneilla runee se o iha varmasti rikkain

• uytyu

Kannattas sunki varmaan keskittyä vähän siihen opetukseen siellä äidinkielen tunneilla.. ainakin tusta sun tektistäs päätellen.

• Ilmainen minecraft
    • Sakke4000

mene itse äidin kielen tunneille mul riittää että puhun suomee hyvi puhe kielessä...

sitä paitsi se on tuosta eikä tusta!

• joonas13

taas witun ala asteelaiset h0m0 kakarat huutelees otan heti dm jos vaa uskallat mul on str 99 pure ja maini ja mainil muitaki 99 skillei ja oon treenan ite eikä mikää botti paskaa niiku sulla vitun pentu kakara mee itkee äitilles

• petterii99

ota dm....jos uskallat

ps oot varmasti joku pentu 7wee...

• asdfasd

Ootte säälittäviä

• joonas13

ite oot homo pentu

• hanki elämä

hanki elämä petterii

• petterii99

hanki parempi hahmo pentu pm runes nii otetaa dm vai etko uskalla?

• viit

mitä vittua

• -KJ-

chessy018 on runescapen rikkain tyyppi yli 6 pinoa max cash, partyhatteja, santahatteja ja h'ween maskeja. Ja petterii99 turha aukoa itteäs isoimmille.

• petterii99

nii mut mul on toi hahmo kato...on senkii arvo muutaman 100 miljoonaa...ja oon myös player killannu koko viime viikon...ehkä aika tasasii voitais olla....

• Sakke4000

miks ette usko ku sanon et petterii99 on oikeesti rikkai ku oon sen kaa samal luokal huoh ootte vaa kateellisii opetelkaa pelaa..

• Sakke4000

ps äitis on homo -KJ-

• trollilol

Älkää ny menkö tähä :DD maailman paskin trolli LOL

• BäNnEd!!???!!!hahhah

naurettavan vähän rahaa, ja ilmotin susta vielä jagexille. Mee takas pelaa habbo hotellia poika.

• petterii99

ahahah sulle itelle....en oo saannu bänned kerro rune nimes nii tapan sut wildys heti et kuitenkaan uskalla ku ite pelaat habboa....

ps jos et kerro oot hintti

• Sakke4000

lol mun veli on admini se sano ettei petterii99:llä oo mitää miks se joutuis bannatuks ei se vois joutuu ootko vähä tyhmä...

• kakakkakakakak

"lol mun veli on admini" :D 1. Ne on moderaattoreita... 2. En usko että veljes on Jagex moderaattori 3. Mitä vittuu selität? .. :D

• kakakakkakakaka

Sakke4000 ps. Account selling/buying/sharing on runescapen säännöissä kielletty.

Joten siitä saa liput banaanisaarille. :)

• Tuomo13

siis et voi liikkuu karmajasta ulos???? :///

vittu ku o tyhmää miks ihmees ei vois tosi tyhmää.. tyhmä peli ja tyhmät adminit

• Sakke4000

on mun veli admini sen nimi on mod mark runess menkää vaik kysyy luulen et se tietää paljo paremi ku te näist asioista miks kävisitte väittää adminille sääntöjä vastaa ku ne ite ne on tehny en tajuu ite ainakaa jos oisin te niin en kävis...

• kakakakakak

Sakke4000 Minkä maalainen sun veljes on ?

• HoMoHoO

joo ja mun pikkuveli on jeesus... hei sinä homo siellä! Account selling/buying/sharing on runescapen säännöissä kielletty!!!!! ja muutes, ne Jagexin tiimiin kuuluvat ("mod" nimen edessä) on brittejä tai jenkkejä. Ja vielä että toi sun kaveris on ala-asteella ja sä oot sen kaa samalla luokalla nii en usko et sun isoveljes on admin ku se ei antais sun pelata. Peli on K-13 herra kaikkitietävä

• Sakke4000

se on mun velipuoli se asuu briteissä jossai siel pariisissa en oo iha varma mut sii brittien pää kaupungissa

• kakaakakk

Lol ei vittu sä oot nyyppä :D Äske oli veli nyt velipuoli sitte se asuu briteissä pariisissa vaikka pariisi ei oo sielä yms.... :D HAHAHAH REPEEN KU LUEN NOITA :DD Lopeta toi vitun trollaus ja painu perseesee... Jagexin yks tärkeimmistä säännöistä on just Account selling/buying/sharing koskien RWT (Real word trade)... RWT takia otettiin pois free trade ja wilderness 10.12.2007 ;D

• Sakke4000

siis eiks veli ja velipuoli oo sama asia yli päätänsä?? ja mun mielest pariisi oli länsi eurooppaa niiku britit nii luulis että se on siel... mut en englannist ymmärrä mitää nii mitä tuo real word trade meinaa? ku kääntäjä sanoo et se o oikea sana vaihto

• nenä hommiks

addaa petteri99 brb kavereiks nii lähetään ottaa matsia voi tulla vähän nokkaan tollaselle es jonnelle :D

• petterii99

muuten voisin ottaa dm mut lähen tyttö ystävälle.... häiväisit kuitenkin....

ps en oo es jonne harrastan paljon liikuntaa ja oon hyvä jalkapallos

• akakakakakakak

Trolli oo sä hiljaa, ei oo ees petteri99 nimistä accoo, muuten voisin ottaakki ;)

• Sakke4000

ku se ei oo koskaa sanonu että petteri99 olis sen nimi ootko vähä tyhmä xD

• ---.---

k5

• kakakakakakakakka

Ootko vitun sakke trolli sää vitun tyhmä se sano "addaa petteri99 brb kavereiks nii lähetään ottaa matsia voi tulla vähän nokkaan tollaselle es jonnelle :D" Eli lue ensin mitä nää kirjottaa kommentoi sit -. - .. Faggot

• Sakke4000

Olette menneet koko ajan rölliin, jopa ite mainitsitte sen, mutta silti ruokitte trollia lisää, helvetin nerokasta.

Sitäpaitsi kakakaka sulle infoks, mistä lähtien "nenä hommiks" olis petteri99 nimellä kirjotettu?

Lue edes se lähettäjän nimi niin tajuaisit jostain jotain, herra hopea-vitun-kieli. Hurrikaaniko teidän hiuksenne sekotti silmien eteen, vai lukutaidottomuudestako tuo johtui?

Voisit melkeen ottaa oppia noista sun omista viisaista sanoista "lue ensin mitä kirjoittavat ja kommentoi sitten"

Kiitos hyvistä viihteistä kuitenkin

• petterii99

Jees tämä oli sitten tässä. Peikko ruokittu ja maailma jatkaa pyörimistään. Kiitokset osanottajille!

• tullee nokkaan

heh eipä petterii99 accou oikein pärjänny duelilla otti pikkasen pataan ja ei sillä ollu ees 200m laittaa panosta kunnon noob...

• kakakakavittukakka

Sakke4000 kuka vois tietää että onko se oikee "petri99" sillä se ei oo kirjautunu suomi24. Jotenka mistä tiedät että minä olen kirjottanu ne nimellä kakakakakka ? :D Noob :P Oon alunperi tienny et oot trolli.

• haha pennut ^^

hahaa....voi vittu tääl onki nykyää pimeet porukkaa^^ saa nauraa iha vatsikset kipeeks ku tämmöset kersat aukoo päätä ku ostanu yhe acol jol 99 joku shit

##ROFL !! ##

• RuneSkapeMies99

Ei helvetti hyvin ruokittu bro.

• maxed melee

HAHAHAHAHAH 1 def ja att HAHAHAHAHAH! OOT HUONO!

• sdsasd

mulla 134 level maini että revi siitä...

• h0m00h00000oo

"haha pennut ^^

hahaa....voi ***** tääl onki nykyää pimeet porukkaa^^ saa nauraa iha vatsikset kipeeks ku tämmöset kersat aukoo päätä ku ostanu yhe acol jol 99 joku shit

##ROFL !! ##"

voi onko barbaralle tullu jo vatsalihakset?? OO kuinka hienoo tulla suoraan wowista nauraa runescapen puolelle ku olisit muka parempi ku pelaa WoWii. Mee saatana nyt "kersa" takasi sinne imemään äitis munaa. Itelläs sitte on joku lvl 5 wow acc

• joonas13

turpakii h0mot rune on paska.... pelaan mielummi habboa ku siel o sentää muijii

ps rune pelaajat on nörttejä!!

• kakakakakakakka

Lol... Habos on 7v pikkulikkoja sisustamassa huonettaa päi persettä... Joonas sä oot vitun paska trolli =D

• youGUYShaveNOlife

onko tyhmempää viestiketjua nähty.....?

ihan sanattomaksi vetää ku näkee tämmöstä paskaa.

• :DDDDD

PETTERI FTW :DDD KUNNON SANKARI

• noob petteri

Suomalainen on runescape parhain pelaaja kato semonen kun SUOMI se on maalilman paras runen pelaaja ja haista vittun noob oot ostanu ukon loooooolllll

• moimoimoi4

lellitty tai jotaa???

• pera91

ootko p*ska? pentu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      171
      13043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4830
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1979
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      113
      1725
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe