gamestop kusettaa

gamestop on paska

Noniin kerronpa kuinka pahasti gamestop kusettaa. Ostin ensin xbox 360 slim joka maksoi 250 euroa gamestopissa Ja kun olin käyttänyt konsolia kaksi kuukautta xbox 360 pelaaminen alkoi tuntua jo tylsältä. Sitten ostin ps3 ja olen käyttänyt jo pariviikkoa tuota konsolia ihan innoissani. No kuitenkin nyt asiaan sitten ajattelin että kannattaa myydä xbox 360 slim pois koska en enää käytä sitä. Sitten lähdin myymään xbox 360 slimiä gamestopiin ja luulin että konsolista saisi yli sataeuroa rahaa koska se oli maksanut 250 euroa ja konsolia käytetty kaksi kuukautta. Mutta gamestop maksoi konsolista 55 euroo 55eurooo 55 EUROOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja sitten ajattelin että mitä vit*u* mitä kusetusta tämä on ajatelkaa nyt oikeasti 55 EUROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO joo tuli aika paljon kirjoitus virheitä.

27

8160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 663965

      millä hinnalla ne sitte myy käytettyjä slim 250gt konsoleita? eikä niille taida merkata kauheesti ootko käyttäny konsolia 2 kuukautta vai 2 vuotta. saman summan saat joka tapauksessa.

    • 663965

      ja mikä xbox 360 konsolilla pelaamisessa on tylsempää kuin ps3:lla?

    • ok

      vitun tyhmä sää et varmaa vie käytettyy konsolia johonki gamestoppii?

    • jjjjppp

      mulla meni vähän ohi tuo "kusetus" osio

    • ????

      mikäs osio oli se kusetus kohta??

      • spurdespärde

        niimpä.. sitä sit miettimään... ei tossa ole mitään kusetusta, gamestop haluaa vain tienata vitusti liikaa :D


    • en ees käytä gamestopia ostan muista pelikauppoista.

    • :S

      pska olisit pysyny xboxis

    • Vitun Hyvä Huora

      No n Ihme ostan ite 250gt premium konsolin

    • Kieltäjä

      Mul kävi näin. Olijn ostanu yhen pelin joka maksaa kaupassa n.56e. Olin ostamassa GTA 5 ja tavitsin rahaa siihen.Sit vein sen pelin Gamestoppiin kattosin et siel oli niit käytettyi ja ne makso n.40e.Ajattelin et saan siit ainakin yli 10e jonku 20e mut ei mut ei se tyyppi vaa sano saat täst 4,99e :O MITÄ HITTOA ?!!!!! Sanon vaa älkää viekö sinne pelejä!

    • VittuPippeli

      Saa olla vitun urpo jos edes harkitsee myydä boxia 55e hintaan vittu varsinkaan gamestopille kun se vituttaa jo aivan tarpeeksi pelin tekiöitä esim siksi box onelle ei saa enää peljä jota käyttää toista kertaa kun on jo asentanut sen toiseen konsoliin!

      • Kamoa

        Ku veit sen sinne varmaan sulle sanottii summa ennenku ku suostuit xD


      • spurdespärde

        siis tää äijä on täys puupää


    • !!!

      Itsekkään en suosi kyllä gamestoppia. Sen verran kokemusta että olin aikeissa viedä pari peliä vaihtoon, en nyt muista tarkalleen mitkä pelit olivat. Tarjosivat 15 euroa yhteensä. Poistuin sitten myymälästä ja myöhemmin asioin puolenkuunpeleissä johon tarjosin vain toista näistä peleistä vaihtoon ja lupasivat jo siitä 20 euroa

    • fiksu25

      Pakkohan niiden on katetta niistä peleistä saada... Jos "hyvän" hinnan haluaa niin on myytävä itse. Näin on ihan autoissa ja moottoripyörissä liikkeen kanssa...

    • Elämä_opettaa

      Aloittaja taitaa olla Ihan tahvo.. en voi muutakuin nauraa.. :D käytetty on käytetty.

    • Miksiihminenmiksi

      Kyllähän sitä joo ihminen ite saa päättää usein kenelle myy omat kamansa ja millä hinnalla :D ei ne varmaa väkisinkä ottanu sulta sitä käsistä? Vai varastivatko jopa ja säälistä antoivat viiskymppiä? Prismasta jos ostat pleikkarin ni eivät ota ees takasin...

    • JetroPuhuuAsiaa

      Nii no myinhä itekki gta v ja fifa16 ja sain 25 oli se kyllä wörtti kahdesfa surkeasta pelista sen verran :D

      • vitunpuupää

        myiks vittu gamestopille 2 kallista peliä?


    • Kyllänepallitlaskee

      Eihän ne nyt hyvänen aika takasi anna tietenkään lähellekkään samaa summaa mitä ne uutena maksaa. Ei se mikään helvetin hyvän tekeväisyys puoti ole, täytyy niiden itekki tienata siellä. Jos esim. ostatte pelin sietä joka maksaa 50€ viette sen takasin ja saatte siitä ehkä 10-15€, ne myy sen 30-40€, eli voittoa tulee niille noin 20-30€ ja siitä vielä verot pois ja lisäksi pitää firman maksaa palkat ja vuokrat jnejne. Käyttäkää järkeänne ennenku alatte huutamaan.

    • fewaf

      Miks ostit ps3 jos sul oli jo xbox 360 xdddd ootko vähä tyhmä ku maksat pari sataa euroo siitä et voit ostaa siihe päälle muutaman ps3 yksinoikeuspelin xddd

    • rdr

      itse sain 5 euroa red dead redemptionista kun muutama päivä sitten kävin vaihtamassa aika hyvin useamman vuoden vanhasta pelistä juuri tarkistin ja vpd myy samaa peliä käytettynä kympillä

    • 444

      4444

    • oletvitunidiootti

      sä et varmaan koskaan oo kuullu paskoista laitteen käyttäjistä, saatat olla käyttänyt laitetta 2kk mut se on niin paskana ku voi vaa olla ja sit minä käytän samaa laitetta 3 vuotta ja aivan ehjä, netissä sais sen 150 vieläkin.

    • Ivputkimies

      Juu kuka maksaisi käytetystä konsolista yli 33% uuden arvosta. Samalla tavalla auton arvo laskee kun ajat se liikkeestä ulos.

    • paskaseon

      Älkää menkö tuonne. Minua huijattiin tuolla ihan oikeasti... kiertäkää kaukaa.

    • GAMESTOP_KUSETTAA

      Olisit vaihtanu sun xboxin ps kolmoseen ni sit olisit saanu enemmä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe