heippa! Edelleen tästä c5-03 on kyse....olen kokeillut nyt navigaattoria hiukan ja valitsin puheopastuksen katujen nimillä.. joskus toimii, mutta aina ei. Eikö sen pitäisi lähteä opastamaan jos valitsen kohteen ja sitten ajaen!
Ja toinen juttu, nyt on pari kertaa tehnyt sen, että navigaattorin ollessa päällä ja sit kun olen poistumassa siitä sovelluksesta, näyttö himmenee, sit pimenee kokonaan ja puhelin ei ihan sammu, mutta kohta ilmestyy NOKIA näyttöön ja se tavallaan käynnistyy uudelleen. Tää on tietty taas joku vika vai?
puheopastus?
13
103
Vastaukset
Se katujen nimellä opastus on kävelynavigointia varten. Ovi kartat sovelluksessa on jokin vika, jos se kerran käynnistää puhelimen uudestaan.
- ...........
Siis katujen nimellä tapahtuvaa opastusta ei kannata yrittää ees käyttää ajaen? Tänään se kuitenkin toimi! Sen sai valikosta valittua kuitenkin siihen ajaen kohtaan...
- 5230,.
Se toimii ihan automatiikalla,ei siinä tartte tehä mitään, ajaen tulee ääni opastus, kävellen katujen nimillä
- 5230,.
Siis nyt tajuan mitä ajat takaa,toki voit ajaa kavely navilla tai mennä fillarilla mopolla sillon se toimii kyllä,ite oon ajellu fillarilla kävelyopastuksella ja toimii se hyvin,toi autoilu pitää vielä testaa kerkeekö se niin kovaa tahtia niitä katuja opastaan mutta eiköhän,ajaen ei taas kannata alkaa käveleen.Voiha esim Sports Trackeriäkin käyttää autossa mitä usein teenkin huvikseen kiva sitten jälk päin tutkia nopeuksia korkeus eroja reittiä ja niitä käyriä mitä se piirtää,huvinsa kullakin
- Nokia N86 8MP
Onko tuo kävelyopastus katujen nimillä suomeksi edelleen tarjolla? Nimittäin päivitin juuri eilen uusimman Ovi Kartat -version vanhaan nokialaiseeni N86 8MP, mutta en pystynyt kuin valita enään 'Ei mitään', 'Peeps and vibrations', 'English (UK)' tai 'German'. Ajo-opastukseen löytyy kuitenkin kaikki laajan valikoiman tarjoamat kielet Suomi mukaan lukien niin miehen kuin naisen äänellä..?
- 5230,.
Kyllä se on ihan Suomen kielellä siinä nytkin
- .......
Siis mie valitsiin ihan "aja" ja se selosti katujen nimillä kaupungista minut kotiini...
mutta toimiiko se yleensä siis paremmin jos on vain pelkkä puheopastus ajaessa, ilman katujen nimiä? - 5230,.
Kuules sähän ootki oikeessa, tästä uudesta 3.06 versiosta löytyykin Ajaen: suomi-katujen nimillä; suomi-mies; suomi-nainen; kun rupesin katteleen
en oo edes testannu tota katujen nimillä koska nyt vasta huomasin sen,huomenna aamusta testaan onko siinä mitään eroo, tuskinpa..tosi nopee ja tarkka on tuo pelkkä ääni op.ainakin voi pitää puhelinta taskussa kuunnella ja vaan ajaa ohjeiden mukaanToimiikohan taskussa kuin avoautossa?
Tuon puhelimen "sammumisen" navigoitaessa sanottiin johtuvan puhelimen
viasta ja pyydettiin viemään huoltoon. Karttapäivitys 3.06:teen ei auttanut.
Minä olen yleensä käyttänyt Nokia N8 puhelimessa Ajo opastuksessa miehen tai naisen ääntä ja kävelynavigoinnissa sitä katujen nimillä. Minusta tälleen on kätevämpi.
- Nokia N86 8MP
Noniin, nyt minullekin ilmaantui taas laaja valikoima äänikävelyopastukseen kieliä Suomi mukaan lukien. Taisi olla vain jokin väliaikainen bugi... (mitkä eivät Symbianeissa ole kovinkaan harvinaisia)
Uskaltaisin jopa väittää että tässä LG puhelimessa on enemmän bugeja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282741- 1402597
- 1342164
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162133Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131850Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591384Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311216Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891162Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381118