heippa! Edelleen tästä c5-03 on kyse....olen kokeillut nyt navigaattoria hiukan ja valitsin puheopastuksen katujen nimillä.. joskus toimii, mutta aina ei. Eikö sen pitäisi lähteä opastamaan jos valitsen kohteen ja sitten ajaen!
Ja toinen juttu, nyt on pari kertaa tehnyt sen, että navigaattorin ollessa päällä ja sit kun olen poistumassa siitä sovelluksesta, näyttö himmenee, sit pimenee kokonaan ja puhelin ei ihan sammu, mutta kohta ilmestyy NOKIA näyttöön ja se tavallaan käynnistyy uudelleen. Tää on tietty taas joku vika vai?
puheopastus?
13
121
Vastaukset
Se katujen nimellä opastus on kävelynavigointia varten. Ovi kartat sovelluksessa on jokin vika, jos se kerran käynnistää puhelimen uudestaan.
- ...........
Siis katujen nimellä tapahtuvaa opastusta ei kannata yrittää ees käyttää ajaen? Tänään se kuitenkin toimi! Sen sai valikosta valittua kuitenkin siihen ajaen kohtaan...
- 5230,.
Se toimii ihan automatiikalla,ei siinä tartte tehä mitään, ajaen tulee ääni opastus, kävellen katujen nimillä
- 5230,.
Siis nyt tajuan mitä ajat takaa,toki voit ajaa kavely navilla tai mennä fillarilla mopolla sillon se toimii kyllä,ite oon ajellu fillarilla kävelyopastuksella ja toimii se hyvin,toi autoilu pitää vielä testaa kerkeekö se niin kovaa tahtia niitä katuja opastaan mutta eiköhän,ajaen ei taas kannata alkaa käveleen.Voiha esim Sports Trackeriäkin käyttää autossa mitä usein teenkin huvikseen kiva sitten jälk päin tutkia nopeuksia korkeus eroja reittiä ja niitä käyriä mitä se piirtää,huvinsa kullakin
- Nokia N86 8MP
Onko tuo kävelyopastus katujen nimillä suomeksi edelleen tarjolla? Nimittäin päivitin juuri eilen uusimman Ovi Kartat -version vanhaan nokialaiseeni N86 8MP, mutta en pystynyt kuin valita enään 'Ei mitään', 'Peeps and vibrations', 'English (UK)' tai 'German'. Ajo-opastukseen löytyy kuitenkin kaikki laajan valikoiman tarjoamat kielet Suomi mukaan lukien niin miehen kuin naisen äänellä..?
- 5230,.
Kyllä se on ihan Suomen kielellä siinä nytkin
- .......
Siis mie valitsiin ihan "aja" ja se selosti katujen nimillä kaupungista minut kotiini...
mutta toimiiko se yleensä siis paremmin jos on vain pelkkä puheopastus ajaessa, ilman katujen nimiä? - 5230,.
Kuules sähän ootki oikeessa, tästä uudesta 3.06 versiosta löytyykin Ajaen: suomi-katujen nimillä; suomi-mies; suomi-nainen; kun rupesin katteleen
en oo edes testannu tota katujen nimillä koska nyt vasta huomasin sen,huomenna aamusta testaan onko siinä mitään eroo, tuskinpa..tosi nopee ja tarkka on tuo pelkkä ääni op.ainakin voi pitää puhelinta taskussa kuunnella ja vaan ajaa ohjeiden mukaanToimiikohan taskussa kuin avoautossa?
Tuon puhelimen "sammumisen" navigoitaessa sanottiin johtuvan puhelimen
viasta ja pyydettiin viemään huoltoon. Karttapäivitys 3.06:teen ei auttanut.
Minä olen yleensä käyttänyt Nokia N8 puhelimessa Ajo opastuksessa miehen tai naisen ääntä ja kävelynavigoinnissa sitä katujen nimillä. Minusta tälleen on kätevämpi.
- Nokia N86 8MP
Noniin, nyt minullekin ilmaantui taas laaja valikoima äänikävelyopastukseen kieliä Suomi mukaan lukien. Taisi olla vain jokin väliaikainen bugi... (mitkä eivät Symbianeissa ole kovinkaan harvinaisia)
Uskaltaisin jopa väittää että tässä LG puhelimessa on enemmän bugeja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683