Viime kesänä ystäväni jättivät minut ja haukkuivat minut maan rakoon.Siitä lähtien elämä on ollut pelkkää tuskaa..Mä tavallaan pääsin siitä asiasta yli. Mä jaksoin vaan mun perheen takia...mut nyt kun on tullu kesä,mä oon jääny yksin.Mun ns. kaverit tekee kaikkea tyhmää mistä mä en oikeen välitä joten jään yleensä porukan ulkopuolelle.Mä en ikinä ole iloinen tai onnellinen. Kaikki vaan luulee et mä oon.Mä häpeän tavallaan häpeän mun masennusta koska mä oon poika.Mulla on tosi huono itseluottamus enkä tiedä mitä tehdä. Mä oon monesti miettinyt itsemurhaa,mutta en ole koskaan pystynyt tekemään sitä. Mutta nyt musta tuntuu että mä oon tullu mun tieni päähän. Mä vaan haluun pois. Mä en haluu et tähän viestiin tulee mitään valituksia.
Masennus
8
157
Vastaukset
Kaipa sillekin, että jättivät ja haukkuivat mennessään, on jokin syy, jota et tässä kerro.
- viimeinenteinirokkari
- Masis-äiti
Ymmärrettävää, että on masis fiilis, jos kaverit ovat jättäneet ja tuntee olonsa yksinäiseksi. Masennus ei katso sukupuolta.
Harrastatko jotain? Löytyiskö sietä uusia kavereita, joilla olisi samoja mielenkiinnon kohteita kuin sulla? - poju9813
Ite oon justii samanlaises tilantees, oon 13-vuotias poika. Lisää mun mese [email protected] jos haluut juttuseuraa :|
- Pojuu98
Juu lisäsin sut meseen (:
- pojuuuuu93
Suosittelen kuuntelemaan Julma-Henrin albumin Psykoterapia.. se ei ole mitenkään tavallista musiikkia.. vaan erittäin asiapainotteista "räppiä".. ja mulla ainaki helpottaa jos joskus ahdistaa/masentaa. youtubesta löytyy niit, kannattaa kuunnella alkuperäisessä järjestyksessä mikä löytyy täältä http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoterapia_(albumi)
- pojuuuuu93
ps. muista ettet ton ikäsenä oo nähny elämästäs paljookaa :)
- tyttö92...
Sun kannattaa oikeasti puhua tosta sun masennuksesta jollekin kuten vanhemmille, terkkarille, kuraattorille, psykologille tms. Vaikkei siltä nyt tunnukaan niin sun elämässä tulee olemaan vielä niin paljon hienoja hetkiä, joiden takia kannattaa nyt jaksaa ja taistella. :) Älä luovuta vaan hanki apua. Sulla on koko elämä edessä ja niin paljon kaikkea kivaa . Yritä hankkia vaikka joku uusi kiva harrastus, josta voisit saada kavereita.
Mutta toivotan sulle tosi paljon voimia ja jaksamisia. Kyllä se siitä vielä paremmaksi muuttuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948