Savilahden Auto

Pettynyt

Löytyykö kokemuksia mikkeliläisestä VW-liikkeestä nimeltä Savilahden Auto? Kertokaa.

Minulla on vain huonoja kokemuksia. Ja useammalta kuukaudelta ja kerralta.

6

2801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete

...löytyy kokemusta Savonlinnasta. Korjautin viime kesänä ostetun Boran oven kahvan (meni takuuseen tietenkin) ja homma toimi hyvin. Kun menin varaamaan aikaa niin ottivatkin samantien sisään. Ja kun siihen sitten piti tilata osa jota heillä ei ollut niin sovittiin aika noin viikon päähän. Osa tuli ja laitettiin paikalleen sovittuna päivänä. Soittivat vielä päivää ennen sovittua aikaa että voinko tuoda auton heti aamusta että ehtivät laittaa saman päivän aikana. Työn vastaanottaja esitteli vielä viallisen osan kun kävin hakemassa auton pois. Olen tosi tyytyväinen. Parempaa palvelua ei voisi saada!

• Pettynyt

Sain äsken kuluttajaneuvolta tietää, että sen mielestä Savilahden Auto on menetellyt tapauksessani väärin. Minulta on suotta peritty huolto-ja korvauskuluja, joka olisivat kuuluneet liikkeelle itselleen.

Näin se käy. Toivottavasti saan ne takaisin. Mutta en oikein usko.

• t.h

Moi!

Olen käyttänyt kahdesti autoani ( 1,5 kk vanha )
      ensimmäisellä kerralla vaihdetiin oven listat takuuseen ( olivat irti auton luovutuksessa )ja toisen kerran kivi oli mennyt jarrurumpuun ja helisi ajaessa, olisivat voineet laskuttaa siitä, koska kiven aiheuttama vika ei kuuluu takuuseen, MUTTA EIVÄT LASKUTTANEET, ottivat pisteet kotiin.
      Toivottavasti palvelu pelaa jatkossakin yhtä hyvin.

• vanha

ja listat IRTI?? SAKSALAISTA LAATUA

• rsp

Ainakaan vanhemman golfin kaasarista eivät ymmärrä mitään... Osa kerrallaan vaihdetaan (maksaa helvetisti) ja ihmetellään kun ei toimi, ja taas uutta osaa! ostin purkukaasarin ja laitoin ite, nyt toimii. Työ maksaa sika paljon, mutta niin muissakin merkkiliikkeissä. Itse olen alkanut käyttämään paikallista yhden miehen pajaa. On paljon halvempi ja korjaa rikki menneet osat, ei vaihda uusia turhaan! On muuten citikan huoltaja...

• Pettynyt

Auton myyjät ovat sekä Mikkelissä ja Savonlinnassa surkeita. Ei mitään palvelua.

Huolto pelaa hyvin ainakin Savonlinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13