Laitoin tuollaisen kiinalaisen romun käyntiin auton kaapeleilla. Kyllähän se lähti käyntiin.
Mutta rikoinko samalla startin? Nyt ei starttaa enään. Polkasemalla kyllä käynnistyy.
Ja kun avain on virta-aennossa niin kuuluu sellaista tikitystä jostain edestä.
Merkki on joku ihme zseng ja jotain. Onkohan tuolle startille jossain päin oma sulake??
Kiitän nöyrästi jos joku voisi vähän auttaa!!!
kiinanpommi
Kiinan "skootterit"
4
221
Vastaukset
- 20fdvsdfsdefsdf
voi vittu miks et vaan polkenu sitä käyntii ja antanu akun ladata ajaessa :D
- satayhzg
Niin no mietipä hieman, auton sähköjärjestelmä on 12 volttinen, mopon 6 volttinen. Joko startti kärysi jostain tai sille saattaa olla sulake, en minä noista kiinanpaskoista tiedä.
- ====================
"en minä noista kiinanpaskoista tiedä. "
Sä et taida tietää muusta kuin poikakaverisi pyllystä. Sähköjärjestelmä on 12V.
- Anonyymi
Silleenhän se jäjästtyy.,
Parempi sekkin, kun neukku peli.
Mai San.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275055Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133048Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141259Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.481139Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231074PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht138924Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43889- 113836
- 37804
- 142733