23.6.11 noin klo 17.00 Ylistarossa VT-16:sta suistui perholaisen -47 syntyneen mieshenkilön kuljettama henkilöauto suoralla tiellä ojaan kulkusuunnan oikealle puolelle. Kuljettajn puhalluskoe näytti noin 2.5 promillea. Mies vietiin verikokeeseen, jonka jälkeen hänet kiinniotettiin Seinäjoen poliisvankilaan. Miehellä ei ole ajokortti ja autossa oli kiinni väärät rekisterikilvet.
Perholainen kärähti ratista.
Perho.
4
343
Vastaukset
- Taksari stadista
Et sille:)
Konnat kiinni ja kaltereitten taakse ennen kuin tappavat sivullisia. - raiskattiinko
perhossa ketään juhannuksena ??
- Ikäviä ihmisiä.
Perhosessa on paljon rikollisia ja mustalaisiakin MIKSI?
- Ex-paikkakuntalainen
Ei Ravintola Perhosta ole ollut enää vuosiin olemassa...eikä sen puoleen mitään muutakaan juottolaa. Tai ylipäätään muuta aktiviteettia, kuin hiihtäminen kesät-talvet, tai lahkolaisten seurat.
Ja sellasta on aikaansaatu jälki. Jännä pitäjä kerrassaan,kun pahimmat rikollisetkin näyttää olevan "viinapirua" pelkääviä, ja siitä varoittavia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624