Mestarin sivallusta

Pakko panna ihan erikseen näkyviin viimeisimmät kommenttini eräässä viestiketjussa. On nämä niin loistavia sutjautuksia:

"Elikkä myönnät, jotta vaikka englanti ei ole vahvinta osaamisaluettani, niin maalaisapinaan ja susipelkuriin nähden olen tältäkin osin ylivertainen. Matematiikan ja psykologian osalta vain hulluista hulluin yrittää vielä jotain hädissään vääntää. Suuruuteni olen jo osoittanut moneen kertaan. Ja muistapas apina hirmuinen kuulatulokseni, heh heh. Myös konkreettista voimaa löytyy tästä miehestä. Ja sitten vielä hienot ja herkät runoni. Taidankin kohta taas laittaa jatkoa hienoon runokokoelmaani. Aiempia runojani löytyy tämän palstan arkistosta, kannattaa tutustua"

"En malta tähän olla lisäämättä, jotta arvatkaapas vaan kuinka fiksut ja kauniit naaraat tykkäävät älykkäästä, voimakkaasta, mutta kuitenkin herkästä tunnelmoijauroosta. Minä sen tiedän, mutta sutta pelkäävillä maalaisapinoilla ei tästä ole harmainta aavistusta. Heille kun riittää kärttynen ja läski kumppariakka, lammas taikka sitten vaan oma käsi ja sanko viinaa. Muuhun kun ei ole edellytyksiäkään"

18

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

      Mutta sulla jäi analysoimatta se englanninkielinen lauseeni.

      • Äläpäs apina yritä sivuuttaa näitä kommenttejani, heh heh.


    • Heh heh, pilkuttaja-apina ei vissiin halua kommentoida sivalluksiani. Enpä ihmettele, heh heh.

    • hunters life

      Olipa huonot "sivallukset". Ei mitään asiaa ja tuhlasit kahdeksantoista riviä suomi24:n muistia. Häpeäisit.

    • Pilkuttaja-apina pelkää. Minä kyllä kyllä tarjoan terapiaa ja lohtua.

    • arvaa kuka

      heh heh

    • arvaa kuka

      Kukkuu! Täälläähän minä, heh heh

    • ,

      hi hi hi, runoja

    • ,

      hi hi hi

    • m

      Räkänokastakin mies kasvaa, muttei tyhjännaurajasta.

      • Kampaa apina naamas, heh heh.


    • ,

      ,

    • "kärttynen ja läski kumppariakka, lammas taikka sitten vaan oma käsi ja sanko viinaa"

      Heh heh...

      • hunters life

        Sellainenko oli viikonloppusi?


    • Ennemmin se

      Puudeli. "Ylämummoon"::))

    • iinimiinimaanimou

      Räkänokastakin mies kasvaa muttei susianalyytikosta, tuosta tyhjännaurajasta, paskanjauhajasta.

      Jääny raukka lapsen asteelle, onhan näitä tapauksia, purkaa omaa huonoa-omatuntoaan täällä netissä.

      • Heh heh, sinähän olet jo muutaman vuoden hokenut pelkästään tuota samaa vanhaa ja kulunutta fraasia, heh heh. Tolvana kun ei parempaa pysty esittämään, heh heh ja vielä kerran heh heh. Voin vain kuvitella, minkänäköinen ilme tyhmällä apinanaamallasi on tämän luettuasi, heh heh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe