Joo, elikkä oisin ostamas 2008 aprilia sx:ää. mut siin kuulemma on sähköt vähä pieles. Omistaja sano et ei jaksa ihe kahella ku ei kiinnosta enää, mut jossai mp liikkees oli sanonu et CDI boksi ei kestä enää minuuttiikkaa???
et oisko vinkkejä jollaki joka noist tajuu vähä enemmä!??
VAI kannattaako ostaa jo valmiiks hyvä kuntone Apikka, kalliimmalla!?!?!??!?!?!?
Oisko no sähkö hommat kalliita jos veis johki liikkeesee...
jos sais vastauksia ni ois kyll tosi kiwaa! ;)
Aprilia SX sähköt?
10
3181
Vastaukset
- vf44
Sähköjen korjaukset tulee lähes aina kalliiksi. Itse ne osat ei maksa paljoa, mutta se työ siinä maksaa, sillä sähkövikoja on vaikea korjata koska jokainen johto pitää erikseen tarkistaa yms.
- amatöörimopoilija
ok! no entäs oisko se miten vaikee laittaa ihe?
- Hur dur
Korkeintaan 200e jos ei tartte magneettoon koskea.
- amatöörimopoilija
ok, nohh osaatteko sanoo et miten suuri homma ne on laittaa ihe, osaisko pelkällä netistä lukemalla ne laittaa...???
- sdaf3
Kerros nyt ekana, et mitä sähkövikaa siinä oikein on.
- Hur dur
Ei oo suuri vaiva ja vaikka ne näyttää ihan epäselviltä ne sähkökaaviot ni ne on ihan helvetin helppoja kun alkaa kattomaan kunnolla ja mulla menis 5min cdi vaihtamiseen ni sanotaan että sulla menee maksimissaan 20min kun sulla menee ettiä oikean kokoiset meisselit ja avaimet.
- dsf32
Kuules ''Hur dur'' nämä sähköviat harvemmin ovat mitään ''vaihda cdi niin kaikki pelittää taas'', vaan ne ovat pieniä murtumia johdoituksissa/piirilevyissä/liittimissä yms. joiden löytäminen on ERITTÄIN aikaa vievää. Kädetön apinakin nyt osaa cdi:n vaihtaa...
- Hur dur
Ihaks totta kerroks jotain muuta mitä kaikki ei tietäis ja kannattais lukea kokonaan aloitus teksti jossa sanotaan että omistaja oli vienyt mp liikkeeseen ja siellä oli sanottu että cdi pitää vaihtaa niin sitten se myös vaihdetaan kun on kerran siellä asiantuntijoita jotka kertoo mitä pitää vaihtaa.
- amatöörimopoilija
joo entiiä että mikä sähkövika siin on mutt jos ostaisin sen mopon suht halvalla, ni kyll se sit v**uttaa jos tulee maksaa jotai 1000e :D
no mut kuiteskii osaatteko NOIN! sanoa,että miten paljon tulisi maksaa jos KAIKKI sähköt pitäs uusii!??!- sdbn32
Jos kaikki pitäisi uusia, niin kyllä se ainakin 600-800e pintaan olisi...
mutta harvemmin kyllä kaikki on päin vittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794