Tytöt!

tytteli97

Kummista pidätte enemmän farkuista vai verkkareista? Kerokaa, mulle!! :)) Mä pidän enemmän verkkareista (ja mä oon tyttö)

17

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jm

käytän aina verkkareita ja omistan vaan yhet mustat farkut joita käytän vain joissain isommissa tapahtumista esim häissä tuli käytettyä (en käytä hameita)

• abcdaa

öööööööööhömöm mitähän väliä? mut ite kyllä käytän farkkuja ENKÄ IIIKINÄ VERKKAREITÄ HYI! ehkä kollareita mut elä nyt verkkareita taivas varjele päälles laita

• joouu

Farkut farkut farkut! Ne sopii NIIIIN paljon paremmin tytöille kuin verkkarit tai kollarit :P

• -----

Joillakin tytöillä näyttää hyvältä kun ne käyttää kollareita.
      Ja muille myös tiedoksi että verkkareilla voidaan tarkoittaa myös kollareita kun kollaritkin ovat tavallaan verkkarit mutta eivät ole sellaisia kiiltäviä niinkuin tavalliset verkkarit.

• nw

Farkut. Verkkareita/kollareita käytän urheillessa.

• KrisseLove

Mä käytän legginssejä vaikka jotkut pitää niitä kauheina ja lapsellsina :) ne on musta kivat, joten kenelläkään muulla ei pitäs olla mitää valittamista? Ja sitte mulla on nytki jalassa mustat haaremihousut, niistäki tuli hirvee ongelma, ku joku ihQ platinablondi ei pitäny niistä? :D säälittävää haukkuu muiden tyyliä. Jos ei miellytä silmää, ei tarvi kattoo

• SLKSXKALKSXLASXAKLM

ihQ PILLI FARKUT ON PARHAITA!! HYI YÖK VERKKARIT HYIHYIHYI

• ABCDEFG....

samaa mieltä olen pilli farkut ja farkut ovat tosi kivoi toisin kuin lökärit!

• 13 vuotias poika

Farkut tytöillä...aah...seksikkäät!!!
      Verkkarit tytöillä...eipä nyt niin
      Tiukat leggingsit tytöille...aah...niin seksikkäät!!!!
      Kaikki tiukat mistä näkyy muodot(pillu...) ovat todella seksikkäät!!!

• 13 vuotias tyttö

jep, pitää paikkansa!
        Itse olen 13 vuotias tyttö ja haluaisin jonkun pojan itselleni(harrastamaan sexiä), joka ajattelisi tollei :O

• 12+4
        13 vuotias tyttö kirjoitti:

jep, pitää paikkansa!
        Itse olen 13 vuotias tyttö ja haluaisin jonkun pojan itselleni(harrastamaan sexiä), joka ajattelisi tollei :O

Trolololol ja sitä rataa.

• minä1234

Farkut. Käytän niitä melko usein, mut urheillessa tietty verkkarei tai kollarei. Mun mielestä tummansiniset farkut on kivoja.

• wantssomeone

joo, mäki. Pojat ihan lääpällään ja sanoo koko ajan: "Hyvän näkönen perse ja pillu". Leggingseitä tykkään käyttää, koska pojat sanoo: "Hyvät housut" ja tuntuu et pojat oikeesti kuolaa siinä ja sit ne ajattelee et toi on hot...!!!!!

• hajos
        wantssomeone kirjoitti:

joo, mäki. Pojat ihan lääpällään ja sanoo koko ajan: "Hyvän näkönen perse ja pillu". Leggingseitä tykkään käyttää, koska pojat sanoo: "Hyvät housut" ja tuntuu et pojat oikeesti kuolaa siinä ja sit ne ajattelee et toi on hot...!!!!!

itte rks lol

• Tyttö456

Farkkulegginsit ja collarit on parhaat!

• "Farkuista näkee perseen paremmin" mutta gollaget on mukavammat. juu hei.. ^^

• Mjdhklurvvnkll

Oon nii läski et en voi käyttää farkkui tai muita kuin collareita. 11v. tyttö, 156/54

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe