Kummista pidätte enemmän farkuista vai verkkareista? Kerokaa, mulle!! :)) Mä pidän enemmän verkkareista (ja mä oon tyttö)
Tytöt!
17
638
Vastaukset
- jm
käytän aina verkkareita ja omistan vaan yhet mustat farkut joita käytän vain joissain isommissa tapahtumista esim häissä tuli käytettyä (en käytä hameita)
- abcdaa
öööööööööhömöm mitähän väliä? mut ite kyllä käytän farkkuja ENKÄ IIIKINÄ VERKKAREITÄ HYI! ehkä kollareita mut elä nyt verkkareita taivas varjele päälles laita
- joouu
Farkut farkut farkut! Ne sopii NIIIIN paljon paremmin tytöille kuin verkkarit tai kollarit :P
- -----
Joillakin tytöillä näyttää hyvältä kun ne käyttää kollareita.
Ja muille myös tiedoksi että verkkareilla voidaan tarkoittaa myös kollareita kun kollaritkin ovat tavallaan verkkarit mutta eivät ole sellaisia kiiltäviä niinkuin tavalliset verkkarit. - nw
Farkut. Verkkareita/kollareita käytän urheillessa.
- KrisseLove
Mä käytän legginssejä vaikka jotkut pitää niitä kauheina ja lapsellsina :) ne on musta kivat, joten kenelläkään muulla ei pitäs olla mitää valittamista? Ja sitte mulla on nytki jalassa mustat haaremihousut, niistäki tuli hirvee ongelma, ku joku ihQ platinablondi ei pitäny niistä? :D säälittävää haukkuu muiden tyyliä. Jos ei miellytä silmää, ei tarvi kattoo
- SLKSXKALKSXLASXAKLM
ihQ PILLI FARKUT ON PARHAITA!! HYI YÖK VERKKARIT HYIHYIHYI
- ABCDEFG....
samaa mieltä olen pilli farkut ja farkut ovat tosi kivoi toisin kuin lökärit!
- 13 vuotias poika
Farkut tytöillä...aah...seksikkäät!!!
Verkkarit tytöillä...eipä nyt niin
Tiukat leggingsit tytöille...aah...niin seksikkäät!!!!
Kaikki tiukat mistä näkyy muodot(pillu...) ovat todella seksikkäät!!!- 13 vuotias tyttö
jep, pitää paikkansa!
Itse olen 13 vuotias tyttö ja haluaisin jonkun pojan itselleni(harrastamaan sexiä), joka ajattelisi tollei :O - 12+4
13 vuotias tyttö kirjoitti:
jep, pitää paikkansa!
Itse olen 13 vuotias tyttö ja haluaisin jonkun pojan itselleni(harrastamaan sexiä), joka ajattelisi tollei :OTrolololol ja sitä rataa.
- minä1234
Farkut. Käytän niitä melko usein, mut urheillessa tietty verkkarei tai kollarei. Mun mielestä tummansiniset farkut on kivoja.
- wantssomeone
joo, mäki. Pojat ihan lääpällään ja sanoo koko ajan: "Hyvän näkönen perse ja pillu". Leggingseitä tykkään käyttää, koska pojat sanoo: "Hyvät housut" ja tuntuu et pojat oikeesti kuolaa siinä ja sit ne ajattelee et toi on hot...!!!!!
- hajos
wantssomeone kirjoitti:
joo, mäki. Pojat ihan lääpällään ja sanoo koko ajan: "Hyvän näkönen perse ja pillu". Leggingseitä tykkään käyttää, koska pojat sanoo: "Hyvät housut" ja tuntuu et pojat oikeesti kuolaa siinä ja sit ne ajattelee et toi on hot...!!!!!
itte rks lol
- Tyttö456
Farkkulegginsit ja collarit on parhaat!
"Farkuista näkee perseen paremmin" mutta gollaget on mukavammat. juu hei.. ^^
- Mjdhklurvvnkll
Oon nii läski et en voi käyttää farkkui tai muita kuin collareita. 11v. tyttö, 156/54
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938