1 . ))Kumpi ois parempi vaihtoehto; Roborovski vai Kulta( eli syyrialainen) hamsu??
Tässä olisi tietyt asiat mitä toivoisin hamsulleni:
1. Haluaisin pitää hamsua sylissä aika paljon ( Siis vähintään syli per yks päivä)
2. haluaisin viedä hamsua näyttelyihin
3.Meillä on 2 kissaa, 2 koiraa , onko OK jos hankin hamsun?
4. Onko robot lauma eläimiä? Hankkisin mieluiten vain yhden hamsterin kerralla
2 . )) Meillä on myös rottia. ne ovat minun iki omia. Miten saisin äidin suostumaan siihen, että saisin rottien lisäksi hamsun? vai onko minun parasta odottaa että rotat joutuvat pilven reunalle?? Olkaa kilttejä ja vastatkaa ainakin 1 . )) kysymykseen
Robo vai syrkki?
5
146
Vastaukset
- ...
No ekaksi hamsteriksi syyrialainen hamsteri on parempi vaihto ehto.
1.Syyrialaiset viihtyväät sylissä paremmin kuin robot.Robot viihtyvätkin sylissä melkein huonoiten hamstereista.
2.Kumpaakin voi viedä näyttelyihin.
3.Koirat eivät paljoa hamsua häiritse mutta kissathan saalistavat hamsuja.Jos hankkisit hamsterin,kissojen kannattaisi olla eri huoneessa kuin kissat ja hamsujen huoneessa lukko,koska jotkut kissat hyppivät ovet auki.Turvallisin asumus olisi lasiterraario.
4.Kyllä roboja tarvii kaksi.
Tuohon viimeiseen en kyllä tiedä.Minä sain hamsuni kun hoidin koiria,tein kotitöitä ja käyttäydyin muutenkin kiltisti.Sanoin myös että maksan hamsterista kaiken:Ruoan,asumuksen,tarvikkeet ja hamsterin itse.Osoitin myös että en halunnut hamsteria mielihetken johteesta ja luin paljon tietoa. - apua tarvitteva
Apuaaah!!
Mä en tiä ottaisinko mä syrkin ja robon? mun ensimmäinen hamsteri joka oli robo, kuoli vähä aikaa sit, ja mä ajattelin et mä ottaisin uuden mut en vaa tiä ottasinks mä robon vai syrkin. toisaalta mä haluisin robon koska ne on nii pikkusia ja kivoja, mut taas toisaalta mul kuoli just semmone enkä mä tiä kestäisinks mä enää toisen robon kuolemaa ja haluisin kokeilla muitaki hamstereita ku roboja.
mä haluisin pitää sitä hamsua ainaki välil sylissä. kummat puree enemmä, ku mun robo ei purru mua koskaaa mut mun kavereita joskus?
kuinka iso häkki syrkille tarttis? mul on mun robon vanha duna joka on n. 30x50x30. riittäiskö sen kokone häkki syrkille jos päästää sen joka päivä juoksupalloo ja vapaaks mun huoneesee?
kummat on helpompia käsiteltäviä? mul ei oo kokemusta syrkeistä mut robo oli aika helppo käsiteltävä.
PLIIS, VASTAKKAA NOPEESTI!!- Hamsterihemmo
Ei tosiaankaan noin pientä asumusta syrkille! Minimimitat ovat 70*40*30/40. Syrkki vaan stressaantuu liian pienessä asumuksessa. :)
- Syrkki fani
No ainaki syrki on helpompi käsiteltävä, ja tykkää olla sylissä, ainaki mun syrkki. :)
- Robo :3
1. Mä tykkään enemmän roboista, mutta ekaks hamsteriks syrkki on 100 kertaa parempi vaihtoehto. Ne on helpompia käsiteltäviä ja kesyyntyy helpommin yms. :3 Robot on laumaeläimiä eli niitä tulisi olla vähintään kaksi. Käsittely on vaikeaa, koska ne on niin pieniä ja vilkkaita. Jotkut robot ei kesyynny koskaan & kesyttämiseen tarvitaan kovaa työtä. :)
1. Syrkit tykkää olla enemmän sylissä kuin robot (riippuu yksilöstä:D) Tietty jotkut robotki tykkää olla kädellä, mutta kesyttäminen voi viedä aikaa..
2. Kumpaakin rotua voi viedä näyttelyihin!
3. Muut eläimet eivät haittaa hamsua. Tietenkin on niitäkin tapauksia, että jotkut pelkää niitä tai/ja tressaa niitä. Yleensä kyllä muut eläimet ei vaikuta hamsun elämään mitenkään. Koirat ja hamsut tulee paremmin toimeen :D (tiedän muutamia tapauksia että hamsut ja koirat on hyviä kavereita) Täytyy myös katsoa ettei kissa pääse vahingoittamaan hamsteria.
4. Kyllä, robot on laumaeläimiä :3
2. Rotat ei haittaa hamsua mitenkään, mutta jos äitisi ei anna sinun saada hamsteria vielä kun sinulla on rotat, ota se sitten vasta kun rotista aika on jättänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069