Haluaisin kysyä ilmakivääreistä että mikä olis hyvä 100-200 euron budjetille mökki tarkkuusammuntaan ja pitäis tehoa olla sen verran että lentää ainaki yli 60m tarkasti jos on mahdollista.
Olen ajatellut tuota Gamo Big Cat 1200. Mitäs sanotte?
Ilmakivääriä ostamassa
8
174
Vastaukset
- Kokenut vastaja
Miksi pitää noin pitkälle lentää ja vielä tarkasti?
Aiotko mökkinaapureita ammuskella?
Osutko ite noin pitkältä jos aseen puolesta onnistuisi? - huukopentti
sen voin kertoa että ei kannata ilmakivääriin hankkia kiikaria koska kun sillä ampuu nii samalla kiikari tärähtelee ja on epätarkka
- Kokenut vastaaja
Jos ostaa kiikaritähtäimen, niin ei kanata osta sitä siltä kaupan nurkalla myyvältä ulkomaalaiselta... Eikä sitä halpakaupan halvinta...
Muuten kyllä ihan halpakin kunnollinen kiikaritähtäin ilmakiväärissä(kin) toimii. - -eSa-
Kokenut vastaaja kirjoitti:
Jos ostaa kiikaritähtäimen, niin ei kanata osta sitä siltä kaupan nurkalla myyvältä ulkomaalaiselta... Eikä sitä halpakaupan halvinta...
Muuten kyllä ihan halpakin kunnollinen kiikaritähtäin ilmakiväärissä(kin) toimii.Kiikari toimii, jos toimii. Jousitoimisessa ilma-aseessa kun männän aiheuttama edestakainen nopea heilautus voi rikkoa paremmankin kiikarin...
Myydäänpä ainakin suuressa maailmassa erikseen oikein ilmakko-kiikareita, joiden luvataan kestävän em. renkutuksen.
- kauhea ilkun rekyyli
ai ilkun 'rekyyli' on sitten paljonkin pahempi ,kun vaikka 308 tai 30-06 ..
kylla minun olkapääni tuntee noiden pyssykoiden rekyylin huomattavasti kovempana kun ilkun 'potkasun'....mutta voin kai olla väärässäkin,en vaan nyt muista milloin?- -eSa-
Otat vaan asioista ensin selvää jatkossa, niin et vaikuta niin typerältä seuraavalla kerralla, kun tulet nettiin pätemään.
- niin on
niinhantä olen ottanutkin ja ampua hujautellut molemmilla...ja vieläkin tuntuu 30-06 potku paljon lujemmalta,kun vel-miehen hainelin tussaus..
- --------------------
Ei se ole rekyylin voimakkuus, vaan se millainen se on.
Tehokkaassa jousitoimisessa ilmakiväärissä se mäntä aiheuttaa heilautuksen kahteen suuntaan. Joko eteen-taakse tai päinvastoin, riippuen miten se jousisysteemi siellä aseessa on. Tämä edestakainen ravistus on se joka sen kiikarin rikkoo.
Tehokaskin ruutiase pullauttaa vain yhteensuuntaan, kohti ampujaan olkaa.
http://www.lasc.us/rangingshotrifleairgunscopes.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850