olis mulla sellane, joka omistaa ruskeat, tuuheat hiukset, ei ole hoikka, mutta ei liiallisen ylipainoinenkaan. Hän olisi tavallaan " no life" ihminen, koska itsekin olen, joten meillä olisi aikaa olla toistemme kanssa..toki olisi hyvä että hänellä olisi pari kaveria, mutta minä olisin kuitenkin se kaikista tärkein..Hänen pitäisi olla hiukan hupsu ja lapsellinen mutta ei liian lapsellinen tietenkään :) hänen pitäisi olla sinut itsensä kanssa, mutta ei ylimielinen tai tyrkky. Puhelias saisi olla edes jonkin verran, koska itsekin olen, ja tykkää viettää aikaa niin kotona kuin yleisilläkin paikoilla kanssani..Lisäksi hänen pitäisi tykätä eläimistä edes jonkin verran, koska itse olen todella eläinrakas. Ei saa olla juoppo, mutta ei kuitenkaan mikään absolutisti, voihan sitä joskus juoda itsensä irti arjesta..
Siinä tais olla kaikki....:D
kertokaa muutkin millanen olis teiän unelmapoika/-tyttö
unelmapoika
9
163
Vastaukset
- morobeib
Sellane blondi, sellaset söpöt bieberhiukset tai jokku sellaset söötit, sellaset ihanan siniset silmät, sellane ei mikää "luutpihalla" laiha vaa sellane iha normi (: jokku iha hienot vaatteet ja luonteeltaa sellane huumorintajunen ja mukava mut kummiski sellane aika rento jne. (:
- oooiootsöpö
sellanen jolla on semmoset muodikkaat vaatteet ja helluset hiukset (: ja hiusten värillä ei oo välii eikä silmien värillä mut luonteeltaa mukava,huumorintajune ja sillee en osaa selittää )== mulla on kyllä sellane poika jo
- 18+6
RUSKEAT SILMÄT!!!
- love wild girls
Mä tykkään aika villeistä tytöistä, mua ei kiinnosta tippaakaan sellaiset tytöt jotka haluu ns. "leikkiä kotia". Haluun seikkalunhaluisen ja ennakkoluulottoman tytön, ehkä vähän sellaisen "taiteilijapersoonan" kuin mä itsekin olen. Olisi ihanaa jos tyttö olisi sellainen, että hänen kanssaan voisi vaikka spontaanisti lähteä ulkomaille. Mun unelmatyttö olisi siis aikalailla sellainen, joka eläisi juuri tässä hetkessä ja ottaisi elämästä kaiken irti, samoin kuin minä.
Ulkonäöstä sen verran, että pidän monenlaisista tytöistä. Mutta ehkä kaikista kauneimpia mun mielestä on punapäät, joilta löytyy muotoja ja kurveja, en pidä mistään laiheliineista. Ja oon sitä mieltä, että tytön olisi hyvä olla itseä
lyhyempi. Oon siis 18-vuotias ja n. 174 senttiä pitkä jätkä. Olisi hyvä jos tyttö olisi suurinpiirtein samanikäinen.- rakastunut
siniset silmät, vaalea ihana tukka , laiha. luonne: huumorintajuinen, hauska, hiukan lapselline ja lempeä. tälläinen olisi unelmapoika ja tälläisen olen löytänyt
- vapaudenkaipuu
Musikaalinen, persoonallisen näkönen, joka hyväksyis mut tälläsenä ku olen. Sais sillä olla luonnettakin, temperamenttisen ihmisen kanssa, vaikka tulis paljon riitojakin, ni ilma ois helpompi puhdistaa.
Riidat tekee välillä vaa hyvää ihmissuhteille! Siis oikeat riidat, jotka sisältää toisen loukkaamista, huutamista, ja kaiken sellasen sanomista, mitä ei oikeasti tarkota.- vapaudenkaipuu
ja taytyy kykenee olla spontaani, koska jos mä tajuun, et mulla on rahaa ja haluun ottaa äkkilähdön amsterdamii, ni sen on tultava mukaan!
- lol
Tyttö joka haluis panna aina ja vaan :) aah
- belovedd
Ulkonäöllä ei loppujenlopuksi ole väliä, jos oikeasti välittää ihmisestä,mutta unelmapoika olisi suurinpiirtein tällainen: ruskeat hiukset,siniset silmät lihaksikas, ei laiha, pidempi, kuin minä (yli 165), silmälasit
luonteeltaan: hellä, huumorintajuinen, persoonallinen
tuollainen poika sais mut kuolaamaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986