PS3 Vai Xbox 360

Blodyking

Kumpi on parempi, Mielestäni Xbox 360 SLIM kun on hiljainen, langaton netti ilman erillistä adapteria, live kyllä maksaa mutta se ei ole ongelma,


PS3, ps2 on tullu pelailtua, mutta silloin ajattelin et ''en v*tussa hommaa boxii'' mutta silleen kävi... :D Ostin xlootan, PS3 ei sinänsä minua kiinnosta tuo BR-Tuki sillä omistan BR-DVD Soittimen, ainut mikä on niin se netti eli PSN, On kuulemma monta kertaa ollut hakkeroituna ja cheattereitahan sieltä löytyy vaikka muille jakaa, joita taas xboxilta ei löydy, Tämähän on puhtaasti rahakysymys
Eli jos nyt vaan vastaat yksinkertaisesti
PS3 VAI XBOX? ei perusteluja kiitos

14

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbox ja xbox 360

      xbox on ollut aina parempi.

    • Pelit ratkasee

      Yksinoikeuspelejä mitä haluaa pelata ratkasee kait useimmilla tän asian. Itse tykkään enemmän Xbox360:n peleistä ja multiplattareissä se hieman parempi grafiikka xboxilla on yksi kriteeri myös. Ainoa asia jonka takia tota Ps3:sta harkitsin oli GT5.

    • 4pin

      Ps3
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Ilmainen Netti
      Ladattava Ohjain
      Blue-Ray
      Hiljainen
      - Peli Valikoima (Omasta mielestäni)

      Xbox 360
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Ohjaimen Muotoilu (Omasta mielestäni)
      Peli Valikoima (Omasta mielestäni)
      - Maksullinen Netti
      - Ohjain vaatii patterit (Paitsi jos ostat akullisen erikseen)
      - Äänekäs ( Hiljainen - Xbox 360 Slim)

      Kummatkin konsolit löytyy Sliminä. Joten olen kummankin "Fani Poika".

    • tosiasia 6969

      ps3 paljo parempi ku joku helvetin xboxi vaikka en kumpaakaan omista. olen monen monituista kertaa pelannut kavereilla kumpaakin konsolia ja ps3 voittaa.

      ps3: blu ray leffoja voi kattoo, ilmane netti, ohjain parempi paitsi l2 ja r2 napit huonot. konsoli hienompi ja hiljaisempi. Hivenen parempi grafiikka ku x360. wi-fi ja hyvä köyttöjärjestelmä.

      xbox360: vitun kova ääni, ohjain on painavampi ku ps3 ja tatit vinossa (mitä ideaa?) netti maksaa about 50-60€ vuoden ajaksi. ei voi kattoo blu ray leffoja. huonommat graffat (ei paljon eroa) plussana tälle on että xboxille tulee yksinoikeudella pelejä huomattavasti enemmän kuin ps3:elle mutta se nyt ei mikää menetys oo.


      JA VIELÄ! : xboxissa en tajua niitä saatanan halo faneja jokka vinkuu siitä pelistä koko aja et "joo on vähä epic" ja "paras peli ikinä" voi vittu rasittaa. Yks vitun järjetön putkiräiskintäpaska muiden joukos.

      • plebox

        -ohjain on ihan mielipide kysymys. (omast mielest boxin voittaa)
        -onko konsolin hienoudella väliä?
        -xbox 360slim on kyllä hiljaisempi mutta vanhat boxi mallit huusi kuin imuri
        -boxil on ollut ennen paremmat graffat kuin pleikal mutta nykyään ne on saman tasoset, joissakin jopa pleikka voittaa nykyään
        -boxilla resoluutio max resoluutio on 1080p ja muutamassa natiivi 720p. lopuissa natiivi 1080p. pleikalla taas vastaavat on suurimmassa osassa max 720p ja natiivi kaikissa 720p tai 640p.

        gold jäsenyys maksaa 30-60 eurolla riippuu mistä ostat. ja aika hyvin jos pääset pleikalla ilmatteeks nettiin. käytätkö naapurin nettiä?


      • Et vaan tiedä mitään

        Xbox360S on selvästi nykygeneraation hiljaisin konsoli. Jopa hiljasempi kuin Wii saati PS3Slim. Xboxin ohjain sopii jopa yli viisivuotiaan käteen ja grafiikatkin on selvästi suuremmalla natiiviresoluutiolla ja vähemmän suttuset kuin PS3:ssa.
        Jotain kertoo asiantuntemattomuudesta myös tuo lapsellinen voimasanojen käyttö.


    • Herätkää, ihmiset

      On se sääli, että ihmiset kiistelee mielipideasioista(kuten tosiasia 6969) . Itse en menisi sanomaan suorilla toista konsolia paskaksi: varmasti kummallakin on hyvät sekä huonot puolensa. Itse omistan Playstation kolmosen, olen siihen tyytyväinen. Mutta jos tulisi mahdollisuus niin varmasti ottaisin myös Boxin, jos sen saisin. Parasta tietysti olisi omistaa Boxi, Ps3 sekä Wii, mutta tuskinpa niitä saan. Sinuna huomioisin vastauksista pelkästään ne, joissa on arvioitu konsoleita samanveroisesti eikä vain kehuta toista taivaisiin ja lytätä toista maanrakoon.

    • LensOfTruth
      • Ei tarvii testejä

        Turha niitä on lensoftruthin testejä kaivella, koska asian näkee niin selvästi paljaalla silmällä. Ota mikä tahansa peli, jonka saa kummallekin konsolille ja sen näkee heti miten sumea ja huonoresoluutioinen kuva pleikkarilla on.


    • tällee

      jos haluut kestävän niin kannatais ostaa ps3 varsinkin xbox ohjaimet menee nopeasti rikki kun joko paristokotelo tai akkukotelo löystyy liikaa ja ohjain ei pysy millään päällä kokemusta on. ja sitten vielä jos ostat ladattavaa lisäsisältöä microsof pointeilla niin jos ostat kaupasta sellasen niin se koodi millä ne pointit saa tillille ei saata toimia ps3 taas voit ostaa kaupasta ps3 rahaa jota voit käyttää lisäsisällön hankkimiseen tai ostaa livestä pelejä kummalakin voi kuitenkin maksaa suoraan luottokortilla. mutta xbox:silla on enemmän ilmaisia demoja ja muuta themejä ja muuta kuin ps3.mun mielestä ps3 on hyvä valinta jos haluaa kestävän ja sellaisen konsollin jossa on ilmainen netti.

    • Ps3 fani

      Ja vielä kysytää vittu et kumpi on parempi ps3 vai boxi?
      No ps3 tietenki!!!!!!!
      1. Ps3 ilmane netti!
      2. Kaikki uuet peli vain ps3selle(gta5)
      3. Pleikas muutenki paremmat ohjaimet
      Oon samaa mieltä tosiasia 6969in kaa ps3 paremi ku paskanen boxi!!!

    • box on parempi

      (nää on sit vaa mun mielipiteet) mitä ***** väliä sillä on et siin on ilmainen netti? eikö oo varaa maksaa paria euroa kuukaudes? ja jos tarttee ostaa kiinteen netin joka maksaa 20 norm ja hyvä 50 ( ainaki meil) nii ei 3 euroo siihe päälle oo MITÄÄN! muutenki ps3 on (vähän) sumeempi kuva. ja xbox on aina voittanu playstationit. eka xbox vs ps1= xbox xbox 360 vs ps2= xbox 360 ( kyl xboxis oli aika kova ilmastoinnin ääni) ps3 vs xbox 360 s= xbox 360s. jopa ps pelaajat sano et xbox voittaa ps1 ja ps2. ja siitä äänestä: ps3 kuuluu se ihme ääni KOKO AJAN JA xbox 360 s ei ollenkaan. olematonta ääntä ehkä. ja os kuuluu nii ilmastointiin on menny likaa. ps on kummiiski kätevämpi liikuttaa ja ottaa mukaan.ja se on todettu et boxis on laadukkaammat osat.

    • xboxifani

      xbox 360 jyrää paljon parempi mun mielestä

    • Skutsku

      Xbox 360 on parempi mutta suosittelisin tällä hetkellä odottamaa xbox one:a tai ihan uutta xbox 360 konsolia :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe