Noloutta ja myötähäpeää voi toki tuntea. Vähän ehkä vaikea samastua vanhoihin akkoihin, mutta mua alkoi kyllä hävettämään näitten parin "julkkishakuisen" luuskan takia:
http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/59496-tarja-halosen-”salaiset-sisaret”-loytyivat
=DW=
Eikun naamari lööppiin.
80
110
Vastaukset
"Jokainen ihminen on elämässään 15 minuuttia kuuluisa".
Andy Warhol
Ehkäpä tämä on heidän minuuttimääränsä.
Joillakin se voi olla lyhyt haastattelu kun on nähnyt lentokoneen putoavan kilometrin päästä tai nähnyt kun mies puree koiraa, jne.
Yleensä pääsevät joihinkin paikallislehtiin kun ostavat torilta Mansikoita, Herneitä, Lettuja yms.
H.- ...........
Mukava olis tutustua ja ystävystyä oman kaksoisolentojen kanssa, tiedän olevan melkein identtisen jossaki suomessa, olis ihana heihin tutustua ja ystävystyä.
- Meriläinen
Usein mietin sanontaa myötähäpeä, eiks silloin sen ihmisen itekin pitäis hävetä, yleensä vain niin ei ole.
Näin vaan ohi aiheen pikkasen.Olet kaunis oikeassa. Näyttää vain olevan niin että kuuluisuuden kiro on ihanampaa kuin pikkuinen häpeä, pikkuinen, siis omasta mielestään.
Yli 10v. sitten olin minäkin Megavisassa ja Frangenin Maailmanympäri ohjelmassa, vieläkin minulle niistä kuittailevat kaverit ja vieläkin hävettää.
Irvistelijöille kommentti: Juu, kyllä minä vähän kehaisin itseäni.
H.hunksz kirjoitti:
Olet kaunis oikeassa. Näyttää vain olevan niin että kuuluisuuden kiro on ihanampaa kuin pikkuinen häpeä, pikkuinen, siis omasta mielestään.
Yli 10v. sitten olin minäkin Megavisassa ja Frangenin Maailmanympäri ohjelmassa, vieläkin minulle niistä kuittailevat kaverit ja vieläkin hävettää.
Irvistelijöille kommentti: Juu, kyllä minä vähän kehaisin itseäni.
H.Olen vähän eri mieltä kauniin ja ruman kanssa.
Mielestäni myötähäpeä on lähinnä empaattisuutta, sitä että ymmärtää toisen nolanneen itsensä, mutta ei sitä toki itse tarvitse hävetä, kun ei ole mitään hävettävää tehnyt.
Minä tunnen myötähäpeää/sääliä/empaattisuutta joskus jotain kirjoittajaa kohtaan, kun hän kirjoittaa lirkkujaan. ;)Anceli kirjoitti:
Olen vähän eri mieltä kauniin ja ruman kanssa.
Mielestäni myötähäpeä on lähinnä empaattisuutta, sitä että ymmärtää toisen nolanneen itsensä, mutta ei sitä toki itse tarvitse hävetä, kun ei ole mitään hävettävää tehnyt.
Minä tunnen myötähäpeää/sääliä/empaattisuutta joskus jotain kirjoittajaa kohtaan, kun hän kirjoittaa lirkkujaan. ;)Juuri noin mieki ymmärrän myötähäpeän, tosin niitä lirkkuja en koskaan lue - taai saa :))
Kivaa Jussin jatkoa, ja nimpparionnea "yhelle" sankarille :) - mullon jo ikävä työtäni :/- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
Minä tunnen myötähäpeää/sääliä/empaattisuutta joskus jotain kirjoittajaa kohtaan, kun hän kirjoittaa lirkkujaan. ;)Jaa, voihan sen kait noinkin nähdä.
Jään kyllä vielä miettimään omaa ajatustani siitä :)) Pirrejuupas kirjoitti:
Juuri noin mieki ymmärrän myötähäpeän, tosin niitä lirkkuja en koskaan lue - taai saa :))
Kivaa Jussin jatkoa, ja nimpparionnea "yhelle" sankarille :) - mullon jo ikävä työtäni :/En miekään saa, mutta en myöskään halua. Kun tarpeeksi napakasti kieltää ja antelee takaisin, niin kyllä ne loppuvat.
Jotkut varmaan niistä kovinkin tykkäävät.
Ollaan sankareita kaikki, näin juhannuksen aikaan. :)
Älähän nyt hoppuile, työt ei karkaa eikä tekemällä lopu.Pirrejuupas kirjoitti:
Juuri noin mieki ymmärrän myötähäpeän, tosin niitä lirkkuja en koskaan lue - taai saa :))
Kivaa Jussin jatkoa, ja nimpparionnea "yhelle" sankarille :) - mullon jo ikävä työtäni :/Ei ole minun nimpparini tänään... :)
H.Meriläinen kirjoitti:
Jaa, voihan sen kait noinkin nähdä.
Jään kyllä vielä miettimään omaa ajatustani siitä :))Jokaisella on oma ajatus joka asiasta, eikä se ole väärä, koska se on ikioma.
Ja jos joku sanoo, että olet oikeassa, hän on samaa mieltä sinun kanssasi.- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
Jokaisella on oma ajatus joka asiasta, eikä se ole väärä, koska se on ikioma.
Ja jos joku sanoo, että olet oikeassa, hän on samaa mieltä sinun kanssasi.Mut mut mut, olenks mie sitten oikeassa? Ja kuka on oikeassa ja kuka väärässä?
Kuka on missään ja koskaan määritellyt oikean ja väärän?
Paitsi raamattu, mutta se ei nyt kuulu tähän kysymys sarjaan Meriläinen kirjoitti:
Mut mut mut, olenks mie sitten oikeassa? Ja kuka on oikeassa ja kuka väärässä?
Kuka on missään ja koskaan määritellyt oikean ja väärän?
Paitsi raamattu, mutta se ei nyt kuulu tähän kysymys sarjaanOlet oikeassa, koska se on sinun oma oikea ajatuksesi jonka kerroit. Ei kukaan voi väittää toisen mielipidettä vääräksi, voi vain olla eri mieltä ja siten omasta mielestään oikeassa.
Oliko tämä nyt tarpeeksi vaikasti selitetty, vaatii ehkä tunnin puhelun, että saadaan kunnolla käsiteltyä. :)
Raamattua ei tähän oteta mukaan.- tuli mieleen
Anceli kirjoitti:
Minä tunnen myötähäpeää/sääliä/empaattisuutta joskus jotain kirjoittajaa kohtaan, kun hän kirjoittaa lirkkujaan. ;)Et kai anceli ole " mustasukkainen " tai kateellinen, jos joku on henkisesti yhtä vahva kuin sinä, tai ehkä vahvempi?
Usein nainen tulee mustasukkaiseksi kokee itsessä heikoutta, ei vain voi myöntää itselleen, jos joku osottautuu " lirkuttelijana " viehättäväksi älykkääksi hyvänsuopaiseksi, pahuus on aina ihmisessä heikkous. - Meriläinen
Anceli kirjoitti:
Olet oikeassa, koska se on sinun oma oikea ajatuksesi jonka kerroit. Ei kukaan voi väittää toisen mielipidettä vääräksi, voi vain olla eri mieltä ja siten omasta mielestään oikeassa.
Oliko tämä nyt tarpeeksi vaikasti selitetty, vaatii ehkä tunnin puhelun, että saadaan kunnolla käsiteltyä. :)
Raamattua ei tähän oteta mukaan.No mutta kun mulla on kysely päällä niin ei.
Kuka määrittää oikean ja väärän? Ja millä perusteella?
Kun minä olen sanonut että kaikki on oikeassa niin olen saanut päälleni vaikka minkälaista tekstiä joskus.
Miksi se saa jotkut ihmiset sekoamaan? tuli mieleen kirjoitti:
Et kai anceli ole " mustasukkainen " tai kateellinen, jos joku on henkisesti yhtä vahva kuin sinä, tai ehkä vahvempi?
Usein nainen tulee mustasukkaiseksi kokee itsessä heikoutta, ei vain voi myöntää itselleen, jos joku osottautuu " lirkuttelijana " viehättäväksi älykkääksi hyvänsuopaiseksi, pahuus on aina ihmisessä heikkous.No justiin, sieltä joku älykäs puska ilmestyy kommentoimaan.
Olen hirvittävän mustasukkainen kaikille palstalaisille ja kateellinen ihan jokaiselle, myös sinulle.
Riittikö.
Onneksi jotkut täällä ymmärtävät myös sarkastista huumoria.
Etenkin hunkszi, puss hänelle. :)Meriläinen kirjoitti:
No mutta kun mulla on kysely päällä niin ei.
Kuka määrittää oikean ja väärän? Ja millä perusteella?
Kun minä olen sanonut että kaikki on oikeassa niin olen saanut päälleni vaikka minkälaista tekstiä joskus.
Miksi se saa jotkut ihmiset sekoamaan?Niinhän tuota tulee minullekin, taitaa olla se sama ihminen asialla ja aina puskasta. Ei sisu muuten riitä.
Simpanssit sekoilee. :)
Sovitaan että molemmat ollaan aina oikeassa, eikös juu.- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
Niinhän tuota tulee minullekin, taitaa olla se sama ihminen asialla ja aina puskasta. Ei sisu muuten riitä.
Simpanssit sekoilee. :)
Sovitaan että molemmat ollaan aina oikeassa, eikös juu.No ok. Toi kelpas, kun en jaksakaan enää kysellä.
Nyt pitää alkaa touhuumaan jotain, olen vain siirrellyt kaiken tekoa. Siihen on tämä kone vallan oiva :)) Meriläinen kirjoitti:
No ok. Toi kelpas, kun en jaksakaan enää kysellä.
Nyt pitää alkaa touhuumaan jotain, olen vain siirrellyt kaiken tekoa. Siihen on tämä kone vallan oiva :))Hyvä, näin meillä kaikki järjestyy.
Nuorin siskoni tulee miehensä ja koiransa kanssa kyläilemään, joten miekin lopettelen.
Mukavaa Juhannuspäivää siulle. :)Anceli kirjoitti:
On se, kuvaannollisesti.
Minä olen kyllä aina ymmärtänyt suloista Pirrejuupasta ilman mustasukkaisten selityksiäkin. :)
H.hunksz kirjoitti:
Minä olen kyllä aina ymmärtänyt suloista Pirrejuupasta ilman mustasukkaisten selityksiäkin. :)
H.No hyvä, kivaa päivää sinullekin. :))
Anceli kirjoitti:
No justiin, sieltä joku älykäs puska ilmestyy kommentoimaan.
Olen hirvittävän mustasukkainen kaikille palstalaisille ja kateellinen ihan jokaiselle, myös sinulle.
Riittikö.
Etenkin hunkszi, puss hänelle. :)Olisi kiva jos osaisin laittaa tähän jonkun silmää iskevän hymiön.
Tai edes haluaisin.... ;)
Pyrkikööt urosjoutsenet sinua kaulailemaan.
H.- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
Hyvä, näin meillä kaikki järjestyy.
Nuorin siskoni tulee miehensä ja koiransa kanssa kyläilemään, joten miekin lopettelen.
Mukavaa Juhannuspäivää siulle. :)Samoin siulle.;))
- bibimbap
En minäkään käsitä, miksi pitäisi hävetä toisen ihmisen puolesta?
Eikö jokainen ole itse vastuussa omista teoistaan ja punnitsee mikä on itselle sopivaa tai ei ole.
Minusta olisi kummalllista jos joku katsoisi asiakseen hävetä puolestani?
Minusta sellainen ihminen olisi lähinnä tekopyhä? - ei ymmärrä
hunksz kirjoitti:
H.Nappiin vieläkin on nainen sinusta mustaskkainen vailla toivon häivää
- .
Anceli kirjoitti:
Riittikö.
Etenkin hunkszi, puss hänelle. :)et kai ole hunskista erehtyny, ?? hän taitaa vastauksista päätellen karttaa sun
kiihkeää ihailuasi ei ymmärrä kirjoitti:
Nappiin vieläkin on nainen sinusta mustaskkainen vailla toivon häivää
Olen pahoillani puolestasi, olet taaskin ymmärtänyt kaiken väärin.
H.ei ymmärrä kirjoitti:
Nappiin vieläkin on nainen sinusta mustaskkainen vailla toivon häivää
Joudun myöntämään, että nyt tunnen myötähäpeää. Hunksz on ihan sinun omasi, olepa hyvä.
hunksz kirjoitti:
H.Ja sinulle sanon, pidä huoli noista kaikista läyskistäsi. Eivät tunnu ymmärtävän huumoria, joten lopetan tähän. Liikaa mustasukkaisia kintereillä, ei sulle uskalla enää vastata millään tavalla. Kiitos mukavasta seurasta. ;)
- häpeäääääääää
Anceli kirjoitti:
Joudun myöntämään, että nyt tunnen myötähäpeää. Hunksz on ihan sinun omasi, olepa hyvä.
Ei ole? sun vallassa antaa muita ihmisiä?
omahyväsyys on häpeääää häpeäääääääää kirjoitti:
Ei ole? sun vallassa antaa muita ihmisiä?
omahyväsyys on häpeääääSinä tunnut olevan kovin kiinnostunut hunksista, tuttua tarinaa. Lopetan tähän, jatkakaa ihan rauhassa.
- Mustisko on puskis:)
. kirjoitti:
et kai ole hunskista erehtyny, ?? hän taitaa vastauksista päätellen karttaa sun
kiihkeää ihailuasiNo ei ole erehtynyt, eikä hunksi ketään karta :))
Sinä se taidat nyt olla tosissas mustis:))
Kylläpä on hauskaa :)) - häpeääääää
Anceli kirjoitti:
Sinä tunnut olevan kovin kiinnostunut hunksista, tuttua tarinaa. Lopetan tähän, jatkakaa ihan rauhassa.
Luuloissa elät.
Vai onko jakajia kuinka monta :D
kerrohan nyt kenen kanssa taistelet pääpalkinnosta?
Kuulistaa kuin olisit tapellut ennekin? - ks kummaa
Mustisko on puskis:) kirjoitti:
No ei ole erehtynyt, eikä hunksi ketään karta :))
Sinä se taidat nyt olla tosissas mustis:))
Kylläpä on hauskaa :))Noloa ancelin painua puskiin kun on virallisesti "lopettanut" vastailun.
Häpeä aikuinen ihminen - Meriläinen
ks kummaa kirjoitti:
Noloa ancelin painua puskiin kun on virallisesti "lopettanut" vastailun.
Häpeä aikuinen ihminenMitäs häpeämistä Ancelilla on?
Se kun satuin olemaan minä, enkä edes häpeä kun ei ole hävettävää. Mutta te Ancelin jalan jäljissä juoksevat saisitten todellakin hävetä. Mutta tuskin edes osaatte. - toivoa on
Anceli kirjoitti:
Riittikö.
Etenkin hunkszi, puss hänelle. :)tulihan se sieltä, vielä et ole toivotontapaus ku osaat raivota, kivaa jatkoa, lirkutellan
- osaan osaan?
Meriläinen kirjoitti:
Mitäs häpeämistä Ancelilla on?
Se kun satuin olemaan minä, enkä edes häpeä kun ei ole hävettävää. Mutta te Ancelin jalan jäljissä juoksevat saisitten todellakin hävetä. Mutta tuskin edes osaatte.Miksi sinä puskailet?
- ohhoh,,,,
hunksz kirjoitti:
H.Ja sinä hunksi tunnet tuon puskaräksyttäjän, vastauksestasi saa selvästi sen käsityksen? Taaskin ymmärtänyt kaiken väärin?
- Meriläinen
osaan osaan? kirjoitti:
Miksi sinä puskailet?
Saan kait antaa puskalle takaisin puskasta.
Mutta miksi puska räkyttää Ancelin perässä eikä tule esiin?????? ks kummaa kirjoitti:
Noloa ancelin painua puskiin kun on virallisesti "lopettanut" vastailun.
Häpeä aikuinen ihminenks kummaa, häpeä itse, sinähän siellä puskassa reuhaat.
Mulla ei ole mitään syytä kirjoittaa puskasta, uskallan ihan omalla nikilläni sulle vastata. Et taida pystyä samaan.. kirjoitti:
et kai ole hunskista erehtyny, ?? hän taitaa vastauksista päätellen karttaa sun
kiihkeää ihailuasi. sinulle sanon, että ihan sama vaikka "hunski" karttaisi minua lopun ikäänsä, kun tää mun ihailukin on niiiin huuurrjan kiihkeää. ;)))
Pelottaahan se tuollaista arkaa miestä.Meriläinen kirjoitti:
Saan kait antaa puskalle takaisin puskasta.
Mutta miksi puska räkyttää Ancelin perässä eikä tule esiin??????Kiitos sinulle, nämä taitavat olla niitä vanhoja kaunoja jotka viikonloppuisin ja etenkin juhlapyhinä puhkeavat esiin, syitä en lähde arvailemaan, omat mietteeni mulla kuitenkin on. :))
toivoa on kirjoitti:
tulihan se sieltä, vielä et ole toivotontapaus ku osaat raivota, kivaa jatkoa, lirkutellan
Jos huumorini on mielestäsi raivoamista, niin se on vähän voi voi. ;))
Kaikkea kun ei aina voi ymmärtää.
Oikein mukavaa kesää myös sinulle.häpeääääää kirjoitti:
Luuloissa elät.
Vai onko jakajia kuinka monta :D
kerrohan nyt kenen kanssa taistelet pääpalkinnosta?
Kuulistaa kuin olisit tapellut ennekin?Ja pääpalkinto on mikä?
En tappele koskaan, pärjään puhumisella oikein hyvin.- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
Kiitos sinulle, nämä taitavat olla niitä vanhoja kaunoja jotka viikonloppuisin ja etenkin juhlapyhinä puhkeavat esiin, syitä en lähde arvailemaan, omat mietteeni mulla kuitenkin on. :))
Niin, eihän niistä oikeasti kannata välittää, paree antaa vaan huudella :))
Miksi nimittelet heitä noin rumasti, mitä se kehenkään kuuluu mihin naamansa tällää, ainakaan jos ei ole etsintäkuulutettujen listalla.
P.s. mieki laitan kohta aamunaamani proffaani he, - saa hävetä vapaasti :))
Anceli kirjoitti:
Ja mie tunnen sit vissiin sitä myötähäpeää. :))))
Yrittäkää edes! Ettei olisi niin puiseva kuin meriläisellä... :)
H.hunksz kirjoitti:
H.Ala vetää, mene laittamaan vaikka joku kiva laulu musiikkialoitukseen. Ja kunnon lirkut sinne perään.
- Meriläinen
hunksz kirjoitti:
H.Miks mun sinuu pitäis hävetä?????
Itehän ittes joka paikkaan työnnät saat myöskin sitten hävetä seurauksistas, ja ihan ite :) Anceli kirjoitti:
Ala vetää, mene laittamaan vaikka joku kiva laulu musiikkialoitukseen. Ja kunnon lirkut sinne perään.
Minäkin rakastan sinua ja olen jo laittanutkin. :)
H.- Meriläinen
Ja en kyllä häpeä sinuakaan niiih.
Omissa on ihan tarpeeksi että ottsisin kontolleni vielä muiden häpeitä :)) - Meriläinen
Meriläinen kirjoitti:
Omissa on ihan tarpeeksi että ottsisin kontolleni vielä muiden häpeitä :))Ja tää oli Pirrejuupakselle
Meriläinen kirjoitti:
Omissa on ihan tarpeeksi että ottsisin kontolleni vielä muiden häpeitä :))No voi että Meriläinen, - etkö meinaa edes yhtään keventää miun taakkaani..he..
P.s. joskus kun katon Idols alku karsintoja ja nuori laulaa itsetietoisena kyvyistään, ja väärin, silloin säälinsekainen myötähäpeä hiipii meikäläiseen..no omissakin varmaan oisi kyllin, mutta minkäs teet..:/hunksz kirjoitti:
Minäkin rakastan sinua ja olen jo laittanutkin. :)
H.Huomasin, mutta miks et minulle, byääähhh. :))
- Meriläinen
Pirrejuupas kirjoitti:
No voi että Meriläinen, - etkö meinaa edes yhtään keventää miun taakkaani..he..
P.s. joskus kun katon Idols alku karsintoja ja nuori laulaa itsetietoisena kyvyistään, ja väärin, silloin säälinsekainen myötähäpeä hiipii meikäläiseen..no omissakin varmaan oisi kyllin, mutta minkäs teet..:/Noo, kyllä täytynee myöntää että joskus tuohon lankean itsekin.
Lapsena kun telkassa tuli jotain hävettävää minusta niin menin pöydän alle piiloon ja kurkin salaa olan yli.
Eli kyllä se opissa jo ihan sieltä .)) - Meriläinen
Meriläinen kirjoitti:
Miks mun sinuu pitäis hävetä?????
Itehän ittes joka paikkaan työnnät saat myöskin sitten hävetä seurauksistas, ja ihan ite :)Niin ja tää taas oli H:lle mutkun ei voi vastata ni en miekää, niet hyvää Jussin loppua nyt vaa hällekii.
Meriläinen kirjoitti:
Niin ja tää taas oli H:lle mutkun ei voi vastata ni en miekää, niet hyvää Jussin loppua nyt vaa hällekii.
No minä vähän epäilinkin että minulle, vaan en ollut ihan varma.
Oikeassa taas sironilkkani olet, minua voi vain rakastaa tai häveten kaivata.
Elämän ilot eivät aina mene yksiin toisten ihmisten toiveiden kanssa, mutta sitä konfliktia ei koskaan pidä pelätä, aina on aihetta nauruun, toisillekin.
Elämään pitää heittäytyä ja ottaa vastaan käsivarret kuten pop-konsertissa, kyllä niitä aina on tarpeeksi, vaikka pelottaakin.
Minä täällä unelmoin, kuivin, hermostuneen ujoin suin, että olisin saanut suudella viimeöisen kukkaketokieriskelysi nokkosenpolttamat pois.
H.
- kateutta tuo on
Häpeä sinä vaan, mutten ymmärrä, mitä myötähäpeämistä tuossa nyt on? Oletko kateellinen? Kirjoituksistasi näillä palstoilla olet kyllä sellaisesta piirteestäsi kovasti antanut mallikkaita esimerkkejä.
- meeriamanda
Tuskinpa nämä naiset ovat itse lehteen pääsyä tyrkyttäneet? Mitäs hävettävää heillä samannäköisyydessä T. Halosen ja toistensa kanssa on.
Eipä mitään mielestäni.- zfwfwåpe
Sen ovat näkösiä, etteivät pääse tämänkään jälkeen?
- meeriamanda
zfwfwåpe kirjoitti:
Sen ovat näkösiä, etteivät pääse tämänkään jälkeen?
Onko fiksua arvostella kenenkään ulkonäköä, varsinkaan kun ei omaansa laita näytille? :/
Happamia, sanoi kettukin pihlajanmarjoista! - tekopyhä paska?
meeriamanda kirjoitti:
Onko fiksua arvostella kenenkään ulkonäköä, varsinkaan kun ei omaansa laita näytille? :/
Happamia, sanoi kettukin pihlajanmarjoista!Missä sinun omakuvasi?
- meeriamanda
tekopyhä paska? kirjoitti:
Missä sinun omakuvasi?
En tuumaakkaan laittaa....empä myös kenenkään naamavärkkejä arvostele?
Kirjoituksestasi päätellene et kykene tätä käsittämään, räksytät perässä ....kuin kapinen piski!
- lejanna
Pidä vain omasta luuskuudestasi kiinni.
Ilkeää, ketään luuskaksi sanoa.
.- apina kapina
Lukaisimpa minäkin tuon aloituksen ja luin jopa linkin, mistä oli kysymys. Jo aloitus teki vastenmielisen vaikutelman, kuinka täällä noin helposti uskaltaa nimitellä ihmisiä?
Olisi tietenkin asiallista kuulla aloittajan kommenteja, miksi hän on niin suivaantunut joidenkin kaksoisolentojen kuvista. Onhan niitä haettu iät ja ajat, jopa koiria ja omistajia verrattu toisiinsa!
Mikä mahtaa aloittajaa nyrppiä moisesta asiasta? Mahtaa olla ihan oman näköisensä? Ilkeyttäni sanoisin nyt, että löytyykö kopio Korkeasaaresta? Siksi huutelenkin nyt puskasta. apina kapina kirjoitti:
Lukaisimpa minäkin tuon aloituksen ja luin jopa linkin, mistä oli kysymys. Jo aloitus teki vastenmielisen vaikutelman, kuinka täällä noin helposti uskaltaa nimitellä ihmisiä?
Olisi tietenkin asiallista kuulla aloittajan kommenteja, miksi hän on niin suivaantunut joidenkin kaksoisolentojen kuvista. Onhan niitä haettu iät ja ajat, jopa koiria ja omistajia verrattu toisiinsa!
Mikä mahtaa aloittajaa nyrppiä moisesta asiasta? Mahtaa olla ihan oman näköisensä? Ilkeyttäni sanoisin nyt, että löytyykö kopio Korkeasaaresta? Siksi huutelenkin nyt puskasta.Oisiko mennyt juhannuskokosta savua henkeen :)), ja nyt se koskee päähän..
- lejanna
apina kapina kirjoitti:
Mikä mahtaa aloittajaa nyrppiä moisesta asiasta? Mahtaa olla ihan oman näköisensä? Ilkeyttäni sanoisin nyt, että löytyykö kopio Korkeasaaresta? Siksi huutelenkin nyt puskasta.Me ei olla apina, sanottiin jo Daytonissa, aikoinaan.
Meikäläisellä ei tosiaankaan oli tarvista, saati haluja mennä muita halventamaan.
Ihmisiä ollaan kaikki, vaikkei kai kaikkia olla aloittajan komeudella varustettuja.
Aikoinaan, 60-luvulla, pikkutyttönä, kävin Korkeasaaressa, apinalinnassa. Haisi hirveän pahalta, kakkia kai oli haisu se.
Muistan vanhan poliisisarjako se oli, jossa ukko ja koira olivat ihan samannäköisiä. Se mies, joka ei päässyt tuolista varaamatta tuolin nojiin.
Cannonihan hän oli.
. - ei ole tosi?
lejanna kirjoitti:
Me ei olla apina, sanottiin jo Daytonissa, aikoinaan.
Meikäläisellä ei tosiaankaan oli tarvista, saati haluja mennä muita halventamaan.
Ihmisiä ollaan kaikki, vaikkei kai kaikkia olla aloittajan komeudella varustettuja.
Aikoinaan, 60-luvulla, pikkutyttönä, kävin Korkeasaaressa, apinalinnassa. Haisi hirveän pahalta, kakkia kai oli haisu se.
Muistan vanhan poliisisarjako se oli, jossa ukko ja koira olivat ihan samannäköisiä. Se mies, joka ei päässyt tuolista varaamatta tuolin nojiin.
Cannonihan hän oli.
.Käyhänkatsomassa mitä kirjoitit 50 ?
Täällä leikit pyhää?
- ...
Mnaah.
Lukasin pikasesti kommentteja, ihmeen paljon muuten, kun ottaa huomioon po. aiiheen.
Eniten taas kummastutti tuo ulkokultaisuus. Joopajoo, miksihän tuollaisia karmean näköisiä vanhoja akkoja joittenkin mielestä olisi pitänyt kutsua "tytteleiksi"?
Siihen takerruttiin. Vaikka kysehän oli just myötähäpeästä. Joillain nyt alkaa dementia kun alkaa. Itsekritiikki häviää, ja sitten on naama ööpissä. Joopa ihan varmasti vahingossa oli se toinenkin lehmä värjännyt hiuskuontalonsa punaiseksi ja ostanut soikeat aurinkolasit, hyi sta.
Ihmeellistä kyllä, toi aina typerä hunksi kirjoitti asiaa. Ihmisen kuuluisat 15 minuuttia. On ne kaikilla, jos ei muulloin, niin sitten perikunta kirjoittaa värssyn sanomalehteen, kun joku täydellinen nobody montutetaan.
Ja niille juhannuksen toivottelijoille, kesäpäivä oli jo 21 päivänä. Nämät uskovaiset heittelee juhannusta mihin sattuu kalenterissa, koska kyseessä on ikivanha, pakanallinen keskikesänjuhla. Koitetaan hämärtää tarkoituksia ja historiaa. Kuka osaa muuten kertoa, miten ihmeesä uskovaiset keksi vetää joulupukin jonkun jeesuksen syntymäpäivän symbooliksi?
=DW=- lejanna
Pirrejuupas kirjoitti:
No nyt on =DW= llä kaikki päin persikkaa, että joulupukkikin pahulainen sentään..:/
Persleijjaa, sanoisin. :))
. - ...
Pirrejuupas kirjoitti:
No nyt on =DW= llä kaikki päin persikkaa, että joulupukkikin pahulainen sentään..:/
Mnaah.
Olen aika kauan koittanut tutkailla, mitä muuta yhteistä on jeesuksella a Joulupukilla, kuin että kumpikin satuolentoja. Mitään järkeenkäypää selitystä muuta en ole löytänyt. Paitsi tietenkin se juttu, että aikanaan ihmiset on naamioituneet ja käyneet laittamassa lahjoja, jostain ihme syystä just jouluna, naapureille. jessen olemassa olosta puolestaan ei ole yhtään mitään todisteita, vain satuja.
Ja ihmeesti uskikset on kehitelleet, täysin luonnonilmiön ja todistettavasti olemassa olevan ajankohdan jonkun satuolennon, mikälie joku muka profeetta syntymäpäiväksi. Ja ihmeellisesti se syntymäpäivä aina muuttuu, jonkin laskennallisen kalenterin mukaan, ihan kuin pääsiääinen- Ja se se vasta sekava juhla onkin, kukaan tiedä, miksi rtullit kiertelee noitumassa ihmisiä ja mitä ihmeen tekemistä sillä on uskovaisten kanssa :DDD
Juhannusruusu muuten pukkas kukat just 21 päivänä, juhannuksena. Jostain syystä, ihmiset muka juhlii juhannusta melkein viikkoa myöhemmin.
Noin aloitukseen palaten. Mitäpä noista luuskista jää muistoksi jälkipolville. Lehtileike. missä pari höppänää kehuu olevansa samannäköisiä kuin joku edesmennyt presidentti. Hitto, taidan hommata jostain pukuvuokraamosta Elvis- haalarin , otatan kuvan itsestäni pukeutuneena sellaiseen ja lahjoitan kuvasta kopion kaikille tuntemilleni ja tuntemattomille ihmisille, ketä nyt vastaan tulee. Hitto, mähän oon samannäköinen kuin Elvis. Ainakin yhtä lihava :DDD
=DW= ... kirjoitti:
Mnaah.
Olen aika kauan koittanut tutkailla, mitä muuta yhteistä on jeesuksella a Joulupukilla, kuin että kumpikin satuolentoja. Mitään järkeenkäypää selitystä muuta en ole löytänyt. Paitsi tietenkin se juttu, että aikanaan ihmiset on naamioituneet ja käyneet laittamassa lahjoja, jostain ihme syystä just jouluna, naapureille. jessen olemassa olosta puolestaan ei ole yhtään mitään todisteita, vain satuja.
Ja ihmeesti uskikset on kehitelleet, täysin luonnonilmiön ja todistettavasti olemassa olevan ajankohdan jonkun satuolennon, mikälie joku muka profeetta syntymäpäiväksi. Ja ihmeellisesti se syntymäpäivä aina muuttuu, jonkin laskennallisen kalenterin mukaan, ihan kuin pääsiääinen- Ja se se vasta sekava juhla onkin, kukaan tiedä, miksi rtullit kiertelee noitumassa ihmisiä ja mitä ihmeen tekemistä sillä on uskovaisten kanssa :DDD
Juhannusruusu muuten pukkas kukat just 21 päivänä, juhannuksena. Jostain syystä, ihmiset muka juhlii juhannusta melkein viikkoa myöhemmin.
Noin aloitukseen palaten. Mitäpä noista luuskista jää muistoksi jälkipolville. Lehtileike. missä pari höppänää kehuu olevansa samannäköisiä kuin joku edesmennyt presidentti. Hitto, taidan hommata jostain pukuvuokraamosta Elvis- haalarin , otatan kuvan itsestäni pukeutuneena sellaiseen ja lahjoitan kuvasta kopion kaikille tuntemilleni ja tuntemattomille ihmisille, ketä nyt vastaan tulee. Hitto, mähän oon samannäköinen kuin Elvis. Ainakin yhtä lihava :DDD
=DW=No ompas Siulla nyt pulmat, ja eikö mitään muuta, - meleko pieniltä ongelmilta nuo nyt näyttävät näillä kymmenillä :)
Jessen syntymäpäivänä tuotiin lahjoja - niinku tiijjät, - siitä tuo toistensa lahjominen on lähtöisin ja myökun ei olla jeesuksia niin meille ei lahjoja tuo idän tietäjät, vaan joulupukki, joku sen keksi, en muista mistä se nyt oli lähtöisin enkä viiti kuuklia, ja eihän meillä ole sypressejäkään, ja siksi kelpaa kuusi.
Ja tiijjäthän sie nämä, kuhan kiukuttelet siellä joutessasi.
P.s. ja laita tokkiisa se elviskuva, lihava se ol hiännii jo viimepäivinään :)
- lejanna
Noot kyllä kiva heppu.
Oletkos syntynyt siellä Armin naapurissa?
Liian intiimi kysymys, vain retorinen.
Älä luuskittele kuitenkaan ketään, et tiedä vielä, mitä kuuskia jälkikasvustasi tulee.
Ihmisiä ollaan kaikki, silti ja sen vuoksikin.
Mitä hepreaa on väliä, miltä näyttää?
Sisäinen sydän, sen antamat tahdit, ovat tärkeimpiä
Täälläkin saa lukea, kuinka rauhan silti saa, kun osaa rakastaa, ja olla Ihminen.
.- asädlkåwpr
Koetahan opetella itse mitä saarnaat,vertaus handen haukkumiseen viereisellä palstalla
- lejanna
asädlkåwpr kirjoitti:
Koetahan opetella itse mitä saarnaat,vertaus handen haukkumiseen viereisellä palstalla
Riitele ihan itseksesi!
. - Yorkshire
lejanna kirjoitti:
Riitele ihan itseksesi!
.Mielelläni, kunhan et tule kertomaan mitä saan kirjoittaa ja mitä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948