Haluaisin tilata kyseisestä nettikaupasta valokuvatapetin, mutten ole täysin varma nettikaupan luotettavuudesta, vaikka nettikauppa näyttääkin hyvin asialliselle ja ammattimaiselle. Kaupan hinnat ovat hyvin kilpailukykyisiä ja valikoima erittäin suuri ja tämän vuoksi haluaisin tilata täältä.
Onko kenelläkään kokemuksia tästä nettikaupasta?
www.yourdecoshop.fi
0nko www.yourdecoshop.fi luotettava?
14
824
Vastaukset
- Kiitti vinkistä ...
Ei kokemusta, mutta mielenkiintoisia tuotteita näyttää olevan. Melko varmasti jotain tuolta shoppailen...
Noita kansainvälisiä kauppojahan on nykyään erilaisilla maakohtaisilla domain päätteillä vaikkei ne kotimaisia ole.
Olen itse tilannut sisustustarroja (koko seinän korkuiset viisi puuta) jopa Kiinasta eikä ole ollut ongelmia.
Tuo decoshop näyttää olevan Saksassa, lupaa seurantanumeron lähetykselle (joka olis ilmainen!), joten eiköhän tuo ole ihan ok yritys. - ...........
Ai niin, Paypaliä kannattaa käyttää maksamiseen, ellei halua luottokortin numeroa jaella. Se on hyvä systeemi.
- kiitos vinkistä!!!
wow wow mitä tapetteja tai tarrojahan nuo on, mutta huh huh!
- Pieni huomautus
Eivät ne photo murals (tai jotain sellaista) ole tarroja vaan tapetteja. Onhan siellä kyllä monenlaisia tarrojakin.
- Tilaa näyte ensin
Samples
You are unsure if your surface is suitable for a wall mural or about which colour to choose? Simply have us send you a sample. Send us an email with your request and the subject line "Sample Request" at [email protected]
Please note that each wall mural is produced individually for your purposes only. Hence, assure you choose the right product options. - kölkölkö
Tilasiko ap tuolta?
Itsekin mietin että uskaltaisikohan.. - Killikkä
Itsekin pohdin samaa. Pyysin paria näytettä tapeteista, mutta vastasivat ettei heillä ollut pyytämiäni tapetteja varastossa. Kertoivat tekevänsä tapetit aina vasta asiakkaan tilauksen myötä, eikä materiaalia ole siis varastossa "seisomassa" (??). Olisin halunnut nähdä millaista materiaalia tapetit ovat (ovatko kuinka laadukkaita, väri jne.).
- batterypark
Tilasin ja FedEx toi paketin tänään, toimitukseen meni reilu viikko. Vaikuttaisi olevan ihan hyvälaatuista tavaraa ja asiallisesti pakattu. Asennuksen kanssa vaan pitää olla helvetin tarkkana....
- kölkölkö
Tilasin eilen fototapetin "with glue".. Saapa nähdä miten asennus onnistuu kun näistä ei aikaisempaa kokemusta ole.. Mut lähes sama kuva värisilmän vastaavassa tapetissa ois maksanu 370 e enemmän :D
- goingoingoin
Kuinka kävi tapetoinnin kanssa? Vastasiko kuva odotuksia?
- Vazuri
Ei kokemusta mutta täältä ainakin http://designskins.fi/ tul valokuvasta teetetyt seinätarrat alle viikossa.
- sadsadsa
en suosittele. lähettivät väärän tuotteet eivätkä vastaa viesteihin. ala-arvoinen palvelu ja harkitsen oikeustoimia sillä tilaus oli arvokas,
- yourdecoshoooooooooo
ebayssä on myös your deco shopin tuotteita. välillä hinnat alkaen 1$/1€..
oon tilannu neljä tuotetta(tapetteja, 2 kpl 2m x 2.8m ja 2 kpl 4m x 2.8m), postikuluineen 25€ ja tulivat perille asiallisesti. - tietämätön
Miten tuolta kyseiseltä sivulta saa tilattua? ostoskorin sisältö kyllä näkyy mutta mistään ei pysty laittamaan tilausta eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715