Beta vs Derbi vs Yamaha vs Aprilia mikä näistä on sun lemppri?

1234567987654

JA miks? :P K.A.I.K.K.I K.O.M.M.E.N.T.O.I.M.A.AN

18

1307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vdfnbsdfa

noin on ihan kakkoja...

osta kinroad prince! siinä on kunnon laadukas mopo toisinku noi mitä sä luettelit.

kyllä tulee respektii jengilt ku ajat kinroad prince harrikalla kunno harrikka äänet bjutum bjutum bjutum ja lähet hirveellä jylinällä ja kaveries derbi 2tahti luuskat jää vaa haistelee su pakokaasui :D

oo tosi mies osta harrikkamopo., tulee pimppiiä ja sillee

• 12345678987654

mee vittuun ton sun ihme sekunda mopon kanssa

• Abcdefgggg

Voi vittu kehuskelet jtn nelari riisipussia .. Ja hitvee jyrinä kuuluu mut kiihtyy puoles tunnis 30 ....

• 1234567654

1. Kiinapaska
      2. ei todella tuu pillua
      3.derbit yamahat yms. ei oo paskoja.

Vois melkeen sanoo et valihe joku noista oman mielesi mukaa...

kaikki ne o suht samanlaisii...

• sdfg3223554543534534

ei oo kiinalainane prince kinroad vaan japanilainen laadukas harrikkamopo jolla on tosi paljon kadulla uskottavuutta! tulee pimppiä ku on nii äijämäine harrikkamopo.

• lolollo
        sdfg3223554543534534 kirjoitti:

ei oo kiinalainane prince kinroad vaan japanilainen laadukas harrikkamopo jolla on tosi paljon kadulla uskottavuutta! tulee pimppiä ku on nii äijämäine harrikkamopo.

lol

• 1234567894567

samaa mieltä

• Abcn
        sdfg3223554543534534 kirjoitti:

Äijjämäinen harrikkaMOPO !?! Mitävittua jätkä :D harrikka mopot on säälittävimpii mitä tiiän .. Sillä mtn katu-uskottavuutta saa sutha haukutaa varmaa iha lyttyyy sillä ja räitää niskaa. :D

• löölölölölölölöl

Kun kinroadilla ajat niin saat korjata kaikki ajat.

• agsdgEWTETTTT

Kun derbillä ajat niin saat korjata kaikki ajat.

• Mr. Sexibeat

No elä helevitissä derbii ainakaa. Noista muista kolmesta iha sama...

• itämaantietäjä.

okei derbiä en suosittele koska kuulluut kaikkee ''hyvää'' siittä moposta ,

beta TOSI luuska jos et lähde virittämään.vähän kallis?

yamaha kaikkein paras noista koska laatu peli kulkee vakiona päälle 55 (navigaattorin mukaan) Juuri testasin mun jammu dt 50x 2011 vakio mopoo juhannuksena :)

Aprilia hieno meinasin itsekkin ostaa ,MUTTA TULI ILMI LIIKKEESTÄ ETTÄ ,JOS TULEE KOLARI NIIN EHTII SATTUU TOINENKIN ENNENKUIN ENSIMMÄISEN VARAOSAT SAAPUVAT EDES SUOMEEN. eli varaosia ei saa niin hyvin kuin jammussa..

1.Yamaha DT 50x
      2.Beta rr 50
      3.Joku derbi
      4.Aprilia sx 50

• vbs3w

Muuten 90% näistä derbi-kirjoituksista jossa puhutaan että: '' joo mun derbistä palo jokaikinen sähköjohto sähkövian takia ja kaikki polttimot ja sulakkeet pamati rikki ja cdi ja magneettokin meni rikki'' on vitsillä kirjoitettu. Tiesithän että derbissä käytetään ducatin ja leonellin sähköosia, joten miten ne voisi muuttua huonoiksi sillä sekunnilla kun ne derbiin kiinnitetään, ja kun esim. nuo aivan samat osat kiinnitetään vaikka betaan tai yamahaan, niin silloin ne pysyy normaaleina..?

On tää mopopoikien ajatusmaailma v*tuillaan...

• jkgkhgvbhkhkhb

Eikös se mennytkää niin että Derbissä ne sähköt toimii aina ja ne on helvetin hyvät, mutta sitku ne siirretään toiseen mopoon niin ne on paskat

• Betafiili

Kaikkia olen testannut. Beta on mielestäni paras (tulee omaan talliinkin tänään:) Ajoasento ja kone ei ole niin ahdas kuten tässä uuden mallin DT:ssä. Eli saa ilman katteitten/tankin pois ottoa esim sytytystulpan pois. Ja jos haluaa virittää mopon, niin betassa onnistuu 10 minuutissa laittamaan kulkemaan noin 85km/h ja katalysaattorihan lähtee kurin mukana pois eli äänetkin löytyy.

• betaaa

Itel beta myös ja hyvin ottaa piikkii kurittomana tolla vakio putkella jättää varmasti taakseen derbit sun muut eikä tarttee tehareit ostella

• MISKIVALITATTE

Miksi teidän täytyy valittaa, kun sentään saatte ajella niillä mopoillanne. Kun minä olin nuori, kaikki ajoivat polkupyörällä ja hyvin pärjättiin.
      Miten nykyajan nuoret saavat kaikki tahtonsa läpi ?
      Teillä sentään on mopoja ja se ei teille riitä? Miksi siitä pitää valittaa, kun sellainen mopo edes on ? Ajelette kaduilla saastuttavilla, savuttavilla ja kauheaa meteliä pitävillä "mopoilla" ja minä en siedä sitä ääntä, joka niistä lähtee. Etenkin silloin, kun asennatte mopoihin niinsanotun tehopakoputken !
      Ja vielä puhutte että mopojenne avulla saatte naisen sukupuolielintä ?

• TunturiSS

Kun minä olin nuori kaikki skootteripojat hakattiin kerran viikossa... Tuli niistä silti homoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      239
      1137
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      800
    Aihe